Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Alle goede users zitten daar, vooral johannes_v is een favoriet van mij.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een normale user inderdaad. Volgens mij wel van de pre-vblgate tijd dat ie in VBL postte, geen idee of ie op WZV zit
We gaan weer JUICHEN, althans, ik vanachter mijn computer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:35 schreef Paxcon het volgende:
Morgen weer naar de Euroborg
Drie thuiswedstrijden in een week, wat een luxe
Was het vorige week gezellig ja?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:35 schreef Paxcon het volgende:
Morgen weer naar de Euroborg
Drie thuiswedstrijden in een week, wat een luxe
Waarom zit jij op WZV?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alle goede users zitten daar, vooral johannes_v is een favoriet van mij.
Dat is ook goed, je mentale steun zal in het stadion gevoeld worden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We gaan weer JUICHEN, althans, ik vanachter mijn computer.
Dit vind ik niet zo'n leuke opmerking.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hadden het over FOK!
Ja, SCH, RayMania, Weebl enzoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar zitten allemaal oud-FOK!kers toch?
Dan moet ik dus én Groningen meepraten én schaatsen meepraten én leren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:36 schreef Cavaliers het volgende:
Morgen gaat Wust goud winnen en dan zitten er een paar idioten in de euroborg.![]()
olumpische winterspelen
Ken ik allemaal niet, heb alle rellen gemistquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, SCH, RayMania, Weebl enzo
Support your local clubquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:36 schreef Cavaliers het volgende:
Morgen gaat Wust goud winnen en dan zitten er een paar idioten in de euroborg.![]()
olumpische winterspelen
Nee, Cilic gewonnen: 5-7, 6-3 en 6-2.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, Cilic gewonnen: 5-7, 6-3 en 6-2.
Ach is ook voor mijn tijd, mijn account is van rond die rel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ken ik allemaal niet, heb alle rellen gemist
Toevallig zat ik in de rust een keer te lurken en ik moet zeggen dat ik altijd erg te spreken ben over jouw bijdragen, inclusief vlaggifjesquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik neem altijd de rol van de 'voice of reason' op mij in de livetopics als Groningen speelt.
Die ene is toch een homo?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach is ook voor mijn tijd, mijn account is van rond die rel.
Of zou ik wellicht een van die oude users zijn?
Hij speelde slordig, Cilic was gewoon beter, jammer maar helaasquote:
wie=quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die ene is toch een homo?
De halve finale was al een hele prestatie op zich.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:40 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij speelde slordig, Cilic was gewoon beter, jammer maar helaas
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Toevallig zat ik in de rust een keer te lurken en ik moet zeggen dat ik altijd erg te spreken ben over jouw bijdragen, inclusief vlaggifjes
Ik dacht die sch ofzo. Maar tong80 mag mij komen verbeteren.quote:
Precies, was al lang genoeg geleden dat er een Nederlander in de halve finale stondquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De halve finale was al een hele prestatie op zich.
Er was nog niet genoeg sportnieuws.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:43 schreef Bombvis het volgende:
Waarom opent NOS Journaal met Bert van Marwijk? Is er zo weinig nieuws?
Voetbal > OWS, dus dan kan ik het nog wel begrijpenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was nog niet genoeg sportnieuws.
Jules Deelder dames en heren!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:45 schreef Grifte het volgende:
Zaterdag, zag ik de week die in het water lag.
Je werd gisteren nodig gemist in het P&W topic.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jules Deelder dames en heren!
Sorry, had iets te doen in Friesland.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je werd gisteren nodig gemist in het P&W topic.
Een fenomenaal optreden van DeMart.
Blofquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:45 schreef Grifte het volgende:
Zaterdag, zag ik de week die in het water lag.
De ogen van Alba,quote:
Je bent jezelf niet he, zonder Motd. Ik herken het wel.,quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
De ogen van Alba,
De roep van een parkiet
Soms wilde ik iets meer
Dat Bruno mij niet verliet
#Blofteksten
Na een week zonder Gary Lineker en Alan Shearer ga ik gewoon trillen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:59 schreef alors het volgende:
[..]
Je bent jezelf niet he, zonder Motd. Ik herken het wel.,
Op een zilte zaterdagavond,quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:59 schreef alors het volgende:
[..]
Je bent jezelf niet he, zonder Motd. Ik herken het wel.,
Ik vind het mooi.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
De ogen van Alba,
De roep van een parkiet
Soms wilde ik iets meer
#Blofteksten
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Op een zilte zaterdagavond,
zitten wij beneveld achter een lichtgevend scherm,
smachtend wachtend op Peter Crouch, onze verticale vriend
maar in de achterkamer van ons gehemelte wetend dat hij ons vanavond niet bedient.
Het is een kwestie van het zonlicht,quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
De ogen van Alba,
De roep van een parkiet
Soms wilde ik iets meer
#Blofteksten
Niets voelde toen de leegtequote:Op zondag 16 februari 2014 00:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Op een zilte zaterdagavond,
zitten wij beneveld achter een lichtgevend scherm,
smachtend wachtend op Peter Crouch, onze verticale vriend
maar in de achterkamer van ons gehemelte wetend dat hij ons vanavond niet bedient.
Na de winter komt de lente,quote:Op zondag 16 februari 2014 00:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is een kwestie van het zonlicht,
Ik vraag niet om het voetbal
Maar om de bal
Die me wijst op het doel.
Sensuele lasso's zwieren gecirkeld om haar heen,quote:Op zondag 16 februari 2014 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het mooi.
Vooral dat gedeelte over Alba.
Te weinig?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sensuele lasso's zwieren gecirkeld om haar heen,
Een zwart witte film toont onracistisch haar superieure genen,
Een knipoog gestaafd op handboeien vol verleiding,
Maken haar de linksback waar wij toe zweren,
Maar toch is de angst op haar ongeplaveide gezicht te zien,
bij het zien van jouw postaantal vandaag, honderdzestien.
Het misleiden van de taalquote:Op zondag 16 februari 2014 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Man, ik had er veel meer dan honderdzestien. Pfew, ik schrok al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het misleiden van de taal
Werkt een vergissing als parels in de hand,
die wij vervolgens de wijde wereld in dirigeren,
om onze zonden te vervagen.Het viel mij op de middelbare school al op dat docenten de onzinnige en onmogelijke woordkeuzes graag als poëtisch talent interpreterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tom Egbers en ik zitten er klaar voor.
Die ranzige kaas hoeven we niet nee.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:02 schreef Mansjester het volgende:
Maar mijn fotos hoeven jullie toch niet
Of van de Kerkhofquote:Op zondag 16 februari 2014 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer Van Hanegem die award wint.
Yara of Sanne?quote:
Hee, waar was je?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Een doelpunt van Fischer, het was ook te mooi om waar te zijn.
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit heb je nu al 88 keer gepost en er is niet één keer om gelachen.
Thug life, bro.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vanmiddag was er bezoek dus toen moest ik schaatsen kijken
je moeder heb ik ook al 88 keer gedaan en ik heb er geen één keer om gelachen.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit heb je nu al 88 keer gepost en er is niet één keer om gelachen.
Dat zei ik bij PSV al.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
die Marzo is echt indrukwekkend slecht
Ben je boos?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
je moeder heb ik ook al 88 gedaan en ik heb er geen één keer om gelachen.
Gr gr Ronald K.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:06 schreef Cavaliers het volgende:
Ajax altijd de scheidsrechter mee, Feyenoord altijd tegen. Het is niet eerlijk.
Het was echt een bagger pot van feanquote:Op zondag 16 februari 2014 19:07 schreef alors het volgende:
Ik ben blij dat ik hier niet 90 minuten voor ben gaan zitten, wat een vertoning.
Ik kon gelukkig zien hoe Ter Mors goud won en daarna zei dat ze liever brons had bij shorttrack.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:07 schreef alors het volgende:
Ik ben blij dat ik hier niet 90 minuten voor ben gaan zitten, wat een vertoning.
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:07 schreef GGMM het volgende:
De Room wordt gespaard door de scheidsrechter.
Jij zuipt onwaarschijnlijk veel cafeïne.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb koffie.
Ik geniet van koffie, altijd.
En van de scheids.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was echt een bagger pot van fean
Dat was een topshowquote:Op zondag 16 februari 2014 19:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik kon gelukkig zien hoe Ter Mors goud won en daarna zei dat ze liever brons had bij shorttrack.
Dat zijn de echten.
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kom op Ajax PSV over Heerenveen!!!!!!!
Deze zag ik niet aankomenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je eigen kop is breed. Dikzak.
..hoe aantrekkelijk je ook speeltquote:Op zondag 16 februari 2014 19:09 schreef Heeinz het volgende:
Ach.. Als je een topclub bent en je krijgt geen penalty en er wordt een doelpunt onterecht afgekeurd, moet je toch alsnog in staat zijn om te winnen. Zeker tegen tegenstanders als NAC. Anders ben je topclub onwaardig. En moet je je maar niet uitlaten over kampioenschappen.
Marzo van Basten xDquote:Op zondag 16 februari 2014 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
die Marzo is echt indrukwekkend slecht
twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 16-02-2014 om 17:32:53Na het zien vd beelden! Penalty onthouden! Ook dat zat niet mee! reageer retweet
Ronaldquote:Op zondag 16 februari 2014 19:10 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 16-02-2014 om 17:32:53Na het zien vd beelden! Penalty onthouden! Ook dat zat niet mee! reageer retweet
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:10 schreef Gramulanion het volgende:
Ik ga doen alsof ik deze tweet nooit heb gelezen. Wat is die man triest aan het wordenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:10 schreef Gramulanion het volgende:
Hahahaha.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:10 schreef Gramulanion het volgende:
Pfffffquote:Op zondag 16 februari 2014 19:10 schreef Gramulanion het volgende:
Hahahaquote:Op zondag 16 februari 2014 19:10 schreef Gramulanion het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |