Ik was verdomme 1 sec te laat met de lapo dus ik vind dat ik het recht heb om een nieuw deel te openenquote:
Was gewoon een van de vele faals in je leven.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:58 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik was verdomme 1 sec te laat met de lapo dus ik vind dat ik het recht heb om een nieuw deel te openen![]()
![]()
Alsof jij dat zo even mag bepalen voor de rest van FOK!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nee, ik had de lapo en ik zeg: deze aids verdient GEEN deel 2.
Je zou onderhand toch wel een ban moeten krijgen, ik kreeg hem voor minder.
Ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Alsof jij dat zo even mag bepalen voor de rest van FOK!
Guus mag dat inderdaad.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Alsof jij dat zo even mag bepalen voor de rest van FOK!
Godverdomme ik stik hier bijna in mijn bierquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:01 schreef chroestjov het volgende:
Zal jou eens bestralen tumor die je er bent.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:01 schreef chroestjov het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:01 schreef chroestjov het volgende:
Waarom zit je met een biertje achter je pc en drink je bier op een feestje?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Godverdomme ik stik hier bijna in mijn bier![]()
wat¿quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:07 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom zit je met een biertje achter je pc en drink je bier op een feestje?
GEAKKIE XD SORRY BEN DRONKEN XD XD XDquote:
Opkankeren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:08 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
GEAKKIE XD SORRY BEN DRONKEN XD XD XD
Misschien ben je zelf wel aids. heb je je wel eens laten controleren?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nee, ik had de lapo en ik zeg: deze aids verdient GEEN deel 2.
Je zou onderhand toch wel een ban moeten krijgen, ik kreeg hem voor minder.
Bedoel je niet heb?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien ben je zelf wel aids. heb je je wel eens laten controleren?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:08 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
GEAKKIE XD SORRY BEN DRONKEN XD XD XD
Ze ligt al op kerkhof, succes ermeequote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bedoel je niet heb?
En nee, dus ik zou je moeder zomaar besmet kunnen hebben.
Ook last van morbide obesitas?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze ligt al op kerkhof, succes ermee
Oh, dan is het dus te laat om d'r nog te redden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze ligt al op kerkhof, succes ermee
quote:
Dat is gevoelig man, dat is cyberpesten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, dan is het dus te laat om d'r nog te redden.
Spijt me man.
Je begint toch zelf a mattie.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Dat is gevoelig man, dat is cyberpesten.
Je begon zelf.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Dat is gevoelig man, dat is cyberpesten.
Dat heb ik allang gedaan, geen zorgen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
misschien moeten we eens ontopic blijven. Ik druk alvast op het oranje driehoekje
Uhuh maar jij scheld in iedertopic met aids. Dus ik dacht hmmm misschien heeft Guus wel aids en wil hij dat op iedereen af reagerenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:28 schreef deadprez het volgende:
Of is het wel normaal om te insinueren dat Guus aids heeft?
Guus heeft ook gevoelens hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Uhuh maar jij scheld in iedertopic met aids. Dus ik dacht hmmm misschien heeft Guus wel aids en wil hij dat op iedereen af reageren
Ik ook. Wist je dat de meeste zelfdmoorden komen door cyberpestenquote:
sorry bro, doe het niet!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ook. Wist je dat de meeste zelfdmoorden komen door cyberpesten
Waarom zeg je dan dat ik aids heb?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ook. Wist je dat de meeste zelfdmoorden komen door cyberpesten
Omdat je veel scheld met aids. Dus ging ik er vanuit dat je wellicht aids hebt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat ik aids heb?
woensel westquote:
In Gent, Belgie. dan kan ik ook eens komenquote:
Jij praat veel over dik zijn en je bent dik. Dat wil niet zeggen dat dit voor iedereen zo werkt. Jij lijjkt me eerder de uitzondering.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Omdat je veel scheld met aids. Dus ging ik er vanuit dat je wellicht aids hebt.
Misschien wil je je afreageren ofzo.
Ja helaasquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In Gent, Belgie. dan kan ik ook eens komen
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Omdat je veel scheld met aids. Dus ging ik er vanuit dat je wellicht aids hebt.
Misschien wil je je afreageren ofzo.
Nee, ik ga liever niet naar derdewereldlanden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In Gent, Belgie. dan kan ik ook eens komen
nee met mijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:35 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ok, gaan we euroshoppers knallen met kees?
Belgie is meer ontwikkeld dan Nederlandquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:35 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Nee, ik ga liever niet naar derdewereldlanden.
Neequote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Belgie is meer ontwikkeld dan Nederland
neequote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Belgie is meer ontwikkeld dan Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |