Ik was verdomme 1 sec te laat met de lapo dus ik vind dat ik het recht heb om een nieuw deel te openenquote:
Was gewoon een van de vele faals in je leven.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:58 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik was verdomme 1 sec te laat met de lapo dus ik vind dat ik het recht heb om een nieuw deel te openen![]()
![]()
Alsof jij dat zo even mag bepalen voor de rest van FOK!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nee, ik had de lapo en ik zeg: deze aids verdient GEEN deel 2.
Je zou onderhand toch wel een ban moeten krijgen, ik kreeg hem voor minder.
Ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Alsof jij dat zo even mag bepalen voor de rest van FOK!
Guus mag dat inderdaad.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Alsof jij dat zo even mag bepalen voor de rest van FOK!
Godverdomme ik stik hier bijna in mijn bierquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:01 schreef chroestjov het volgende:
Zal jou eens bestralen tumor die je er bent.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:01 schreef chroestjov het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:01 schreef chroestjov het volgende:
Waarom zit je met een biertje achter je pc en drink je bier op een feestje?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Godverdomme ik stik hier bijna in mijn bier![]()
wat¿quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:07 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom zit je met een biertje achter je pc en drink je bier op een feestje?
GEAKKIE XD SORRY BEN DRONKEN XD XD XDquote:
Opkankeren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:08 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
GEAKKIE XD SORRY BEN DRONKEN XD XD XD
Misschien ben je zelf wel aids. heb je je wel eens laten controleren?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nee, ik had de lapo en ik zeg: deze aids verdient GEEN deel 2.
Je zou onderhand toch wel een ban moeten krijgen, ik kreeg hem voor minder.
Bedoel je niet heb?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien ben je zelf wel aids. heb je je wel eens laten controleren?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:08 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
GEAKKIE XD SORRY BEN DRONKEN XD XD XD
Ze ligt al op kerkhof, succes ermeequote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bedoel je niet heb?
En nee, dus ik zou je moeder zomaar besmet kunnen hebben.
Ook last van morbide obesitas?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze ligt al op kerkhof, succes ermee
Oh, dan is het dus te laat om d'r nog te redden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze ligt al op kerkhof, succes ermee
quote:
Dat is gevoelig man, dat is cyberpesten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, dan is het dus te laat om d'r nog te redden.
Spijt me man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |