Ik zie vijf minuten voor de sluitingsceremonie die zesde sporter nog wel gepakt wordenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan moet het ook nog lukken.Alleen de dopingvraag kan nog worden veranderd.
Met vragen als 'wie geeft de eerste assist', 'wie pakt meer gele kaarten, Dante of J. Boateng' en 'In welk stadion wordt in de groepsfase het meest gescoord?'quote:Op zondag 23 februari 2014 15:06 schreef Nober het volgende:
Zweden moet gewoon alles of niets spelen die keeper eruit voor een man meer situatie, en snel!!!
WK Voetbal nostradamuszin in!
Hup, dopingcontroleurs!quote:Op zondag 23 februari 2014 15:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie vijf minuten voor de sluitingsceremonie die zesde sporter nog wel gepakt worden
Ik ben een groot voetbalfan, maar dat soort vragen spreken me toch iets minder aan. Je kan nooit zo'n mooie variatie creëren als op de Olympische Spelenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met vragen als 'wie geeft de eerste assist', 'wie pakt meer gele kaarten, Dante of J. Boateng' en 'In welk stadion wordt in de groepsfase het meest gescoord?'
Bij de Tour de France werkt het ook. Ik ga zelf waarschijnlijk geen toernooi organiseren, Juni en ook Juli wordt vrij druk voor mij.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben een groot voetbalfan, maar dat soort vragen spreken me toch iets minder aan. Je kan nooit zo'n mooie variatie creëren als op de Olympische Spelen
Mwah, dan krijg je een beetje de opzet zoals bij de TdFquote:Op zondag 23 februari 2014 15:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben een groot voetbalfan, maar dat soort vragen spreken me toch iets minder aan. Je kan nooit zo'n mooie variatie creëren als op de Olympische Spelen
Of er komen vragen als, hoe vaak scoort Nederland in de poulefase. Wint België ongeslagen de poule. Scoort Honduras meer dan 2 doelpunten op dit WK.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet elke keer de organisatie op je te nemen, zoiets kost ongetwijfeld veel tijd. In ieder geval hulde voor het bedenken van zulke leuke vragen en het bijhouden van de score.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij de Tour de France werkt het ook. Ik ga zelf waarschijnlijk geen toernooi organiseren, Juni en ook Juli wordt vrij druk voor mij.
Topscorer/Aantal (rode) kaarten/Snelste treffer/etc. Je kan best met de vragen nog variëren.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Of er komen vragen als, hoe vaak scoort Nederland in de poulefase. Wint België ongeslagen de poule. Scoort Honduras meer dan 2 doelpunten op dit WK.
Zesde?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:57 schreef Felagund het volgende:
Zesde dopinggeval overigens.
Was dus iets te vroeg.
IJshockeyer van Zweden.quote:
Ha!quote:Op zondag 23 februari 2014 15:57 schreef Felagund het volgende:
Zesde dopinggeval overigens.
Was dus iets te vroeg.
Ik heb ze gevraagd of ze nog even wilden wachten met het bekend maken van de dopinggevallen tot het laatste weekend, dat maakt het wat spannender.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:04 schreef hhh38 het volgende:
Shit, donderdag had ik al het idee dat die vraag in de pocket zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |