SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Klokov op 15-02-2014 23:03:47 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Die dingen typen nog steeds het beste.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:45 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
mechanisch toetsenbord besteld, zo fucking hard typen binnenkort
[/nerd]
Dat kun je nu ook al niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kan eht niet typen op toetsenborden met van die hoge toetsen. Fucking irritant man.
Whahaquote:
Hahaha, de luiheid verspreidt zich zelfs tot het typen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha
Nee maar srs, ik ben er niet aan gewend m'n vingers zo hoog op te tillen. Zit de hele tijd als het ware tegen de zijkant van die toetsen aan met mn hand.
Toevallig van Logitech? Die krengen verkopen ze om duistere redenen niet meer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:52 schreef Sapstengel het volgende:
Heb echt al zolang ik me kan herinneren zo'n ultra flat keyboard op mn pc met van die laptop toetsen.
ik heb ook zo'n ultra dunne van logitechquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Toevallig van Logitech? Die krengen verkopen ze om duistere redenen niet meer.
Ja precies. Heb ik ook jaren gehad, vorige is kapot. Maar die ultra flat hebben ze dus overal uit de handel gehaaldquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n ultra dunne van logitech
zijn wel fijntjes, maar ook al oud idd
zonde zondequote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja precies. Heb ik ook jaren gehad, vorige is kapot. Maar die ultra flat hebben ze dus overal uit de handel gehaald
Klopt ja, zon grijze met zwarte toetsen. Die is er idd niet meer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Toevallig van Logitech? Die krengen verkopen ze om duistere redenen niet meer.
Betrapt, ik raak echt in de war van dit gedoe over toetsenbordenquote:
Jij post op z'n minst nog in de BB reeks. Ik weet wie sommige lurkers zijn, maar ik begrijp echt niet waarom ze dit topic volgen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Betrapt, ik raak echt in de war van dit gedoe over toetsenborden
soundtrack van all saints vind ik ook dopequote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:56 schreef seto het volgende:
the beach met dicaprio zo op rtl5
vind de eerste helft van die film zo vet, daarna gaat het helaas snel bergafwaarts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |