quote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sotsji als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sotsji.
Nee.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:23 schreef alors het volgende:
Ik heb het begin moeten missen, is Mulder vs Mulder al geweest?
nee.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:23 schreef alors het volgende:
Ik heb het begin moeten missen, is Mulder vs Mulder al geweest?
Ik heb een keer gratis bier gekregen omdat ze dachten dat ik de zoon van de burgemeester was.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was niet met de burgemeester van Katwijk, maar gewoon drie andere nuchtere jongens in een Gronings eetcafé.
Binnenkort wat obscure curlfragmenten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:23 schreef Mansjester het volgende:
Op zich een redelijk item.
Ik ken alle fragmenten die voorbijkomen alleen al...
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Binnenkort wat obscure curlfragmenten.
Dan zal je wel hele ruige looks hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb een keer gratis bier gekregen omdat ze dachten dat ik de zoon van de burgemeester was.
Eerder 5 promille.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:25 schreef snellejelle het volgende:
Ze lijkt wel niet helemaal 100%.
Jorien danquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:24 schreef marcodej het volgende:
Britt heeft zichzelf een christelijk uiterlijk gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |