quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:05 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Of een kloon om zijn topics in leven te houden
Lief dit.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:23 schreef Spongeboss het volgende:
Waarom haat iedereen op Braddie? Hij lijkt me wel ok als je een pils of 2 met hem drinkt.
Laat die jongen met rust, hij heeft al genoeg struggles met mensen die in een inrichting zitten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:23 schreef Spongeboss het volgende:
Waarom haat iedereen op Braddie? Hij lijkt me wel ok als je een pils of 2 met hem drinkt.
Ik zie het goeie in de mens.quote:
Oh mijn goeie wil wordt natuurlijk kapot gemaakt, omdat ik geen helemaal normale jongen ben.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Laat die jongen met rust, hij heeft al genoeg struggles met mensen die in een inrichting zitten.
Ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik zie het goeie in de mens.
[..]
Oh mijn goeie wil wordt natuurlijk kapot gemaakt, omdat ik geen helemaal normale jongen ben.
Niet lief van je.quote:
Hij drinkt alleen cola.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:23 schreef Spongeboss het volgende:
Dat is een grote suikerbom!quote:
Hij ontmoet natuurlijk steeds nieuwe mensen bij de sociale werkplaats.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
He, kijk nou, Braddie is weer een vriend kwijt.
Hoeveel heb je er nog?
Och ja, wat dom van me.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:59 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hij ontmoet natuurlijk steeds nieuwe mensen bij de sociale werkplaats.
Bradster heeft het nergens over een vrouw gehad. Ik denk zelf dat hij van de andere kant is.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:52 schreef HulkHeld het volgende:
HOUD NOU EENS GODVERDOMME JE PESTTYFUSMUIL BRADDIE, VUILE ENGNEK DIE JE ER RONDLOOPT
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |