Komt voor elkaar. Maar ook anderen met ietwat anti Duitse teksten aanspreken. Anders mondje dicht👍quote:Op maandag 17 februari 2014 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wees eens stoer en gebruik de term "Moffrika" als je TV commentaar geeft!
Nee, alleen bij de allerlaatste groep springen ze van nr8 naar nr1quote:Op maandag 17 februari 2014 19:17 schreef Columbiafan het volgende:
Startvolgorde niet gebaseerd op de stand na de eerste ronde?
Morgen komen de vrouwen, da's misschien wel wat.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:19 schreef Szura het volgende:
Dat gay ijsdansen is afgelopen, hopelijk gaan ze nu ergens live naar het springen
Niks mis met ijsdansenquote:Op maandag 17 februari 2014 19:19 schreef Szura het volgende:
Dat gay ijsdansen is afgelopen, hopelijk gaan ze nu ergens live naar het springen
Het ijsdansen was ook best mooiquote:Op maandag 17 februari 2014 19:21 schreef heywoodu het volgende:
Wat een slechte inleiding bij het schansspringen op de NOS![]()
Ja betrapt ik keek even NOS om het einde van ijsdansen te zien
Nu naar de hoogtepunten van de eerste ronde.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:21 schreef heywoodu het volgende:
Wat hebben ze laten zien?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:21 schreef heywoodu het volgende:
Begrijpelijk als ze zo ook daadwerkelijk live willen gaanquote:Op maandag 17 februari 2014 19:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Nu naar de hoogtepunten van de eerste ronde.
Laten ze alleen springers 4 van de laatste zes landen zien
Ja ik hoop dat het live is, niet dat ze weer eens 3 sprongen achterlopen ofzoquote:Op maandag 17 februari 2014 19:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Begrijpelijk als ze zo ook daadwerkelijk live willen gaan
Nou gewoon, zoals Jeroentje Stomphorst het aankondigde. Zo onzeker altijd, zonder enige kennis, alsof het de meest achterlijke en onbekende sport ooit is.quote:
Er is slechts een kwalificatie waarna de 6 verst gesprongen landen naar de finale gaan om 19:22.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:25 schreef komrad het volgende:
Ben dus net op tijd voor de tweede ronde?
nee, ze gaan wel live zo. Maar de eerste is al gesprongen in de finale.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:26 schreef Mansjester het volgende:
Ik zet net Ned 1 aan, is dit live?
Top 8 is nu de tweede ronde aan het springen, punten van ronde 1 worden gewoon meegenomen.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Er is slechts een kwalificatie waarna de 6 verst gesprongen landen naar de finale gaan om 19:22.
8 landen toch?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Er is slechts een kwalificatie waarna de 6 verst gesprongen landen naar de finale gaan om 19:22.
Ik hoor het net, bedanktquote:Op maandag 17 februari 2014 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
nee, ze gaan wel live zo. Maar de eerste is al gesprongen in de finale.
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:26 schreef Nober het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |