quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ADO moet degrederen, kutclub
Dus dubbel zo veel charme voor Vitesse dan toch?quote:
Voor altijd in onze geheugen gegrift..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als het niet dit seizoen is, dan wel het volgende.
Julian Jenner de koning van de schaar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:35 schreef CaptainCookie het volgende:
Dit Vitesse doet mij veel te veel denken aan dat van 5 jaar geleden. Wat een kwelling was dat.
Ik verlang weer terug naar die tijd. Gewoon lekker 13e worden met kutvoetbal.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:35 schreef CaptainCookie het volgende:
Dit Vitesse doet mij veel te veel denken aan dat van 5 jaar geleden. Wat een kwelling was dat.
Jaha. het balletje kan raar rollen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hallo mensen![]()
Wat een knotsgekke voetbalavond.
Ga jij ook naar Justin Timberlake in het GelreDome?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Stelletje domme boeren en linkse hippies. Nee dankje.
Je wist wel waar je aan toe was.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:37 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Ik verlang weer terug naar die tijd. Gewoon lekker 13e worden met kutvoetbal.
Paolo Rink ftwquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je wist wel waar je aan toe was.
Jij had gewoon een oogje op Santi.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:37 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
He man, je bent dit heel topic al uitgekauwde kutgrappen aan het maken. Ga eens terug naar je blokkendoos, pannenkoek.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ga jij ook naar Justin Timberlake in het GelreDome?
Ik heb gehoord dat het maar voor 40% leeg zit.
Nu had je dat ook geweten als je een beetje realiteitsbesef zou hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je wist wel waar je aan toe was.
Ik had hoop man.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu had je dat ook geweten als je een beetje realiteitsbesef zou hebben.
Zo'n Jordania kan toch ook nooit goed zijn voor de club.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:37 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Voor je het weet komt de club weer in iemand anders zijn handen. Een Wit-Rus lijkt mij wel wat.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu had je dat ook geweten als je een beetje realiteitsbesef zou hebben.
op zich was dat een goed plan, een identiteitsloze club kopen als opleidingsteamquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:39 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Zo'n Jordania kan toch ook nooit goed zijn voor de club.
Zoiets moet groeien en langzaam opgebouwd worden.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
He man, je bent dit heel topic al uitgekauwde kutgrappen aan het maken. Ga eens terug naar je blokkendoos, pannenkoek.
kenker ja.quote:
dat is sowieso wel een goed planquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Dan kan ik stoppen met kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |