Piazon. Twee spelers gehaald voor zijn positie. Waarom?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:30 schreef CaptainCookie het volgende:
Maar echt WTFwaar slaat dit niveau ineens op
oh je bent echt gefrustreerdquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zijn humor loopt ook 5 jaar achter op z'n leeftijd.
Ok tot zo vriend.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben even met school bezig, jullie kunnen zo weer genieten van mijn aanwezigheid
En wat doen wij ondertussen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben even met school bezig, jullie kunnen zo weer genieten van mijn aanwezigheid
Schiet je wel op?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wachten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:56 schreef huffderobot het volgende:
[..]
En wat doen wij ondertussen?
Bij clubs mogen van mij degraderenquote:
Vooral ADOquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bij clubs mogen van mij degraderen
Flopshow, al mag Roda ook degraderen. Maar dat gun ik de Tomasgod niet.quote:
Tomassonquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Flopshow, al mag Roda ook degraderen. Maar dat gun ik de Tomasgod niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |