Ik heb het niet gezien. Maar goed wie weet hebben de bewoners wel een grap in die richting gemaakt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zijn er stenen in de tassen gedaan?
Wat is dit voor relativistisch gelul?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Naja, dat klopt wel. Hun waarheid zal idd wel heel anders zijn als de werkelijkheid.
Ja, waar is dat wijf! Is Anton aus Tirol gekommen?quote:
Oke thnx ik snap best dat dat graaien van andrea enzo niet oke is maar om nu te gaan mailen enzo. maar goed het zij zoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:13 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien. Maar goed wie weet hebben de bewoners wel een grap in die richting gemaakt.
die is haar gejatte spullen ergens aan het begraven in de hoop dat niemand het zietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Andrea is verdacht weg bij dit gesprek
Maar dat gebeurt ook buiten Utopia. Iemand zegt wat en een dag later zegt ie "Dat heb ik nooit gezegd" En als je dan een record laat horen zijn ze ineens geschokt en zie je ze kijken alsoif ze ineens in een andere dimensie zitten ...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En dat wij zo over hem denken omdat wij precies zien en horen wat hij zegt.
Transparant zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:14 schreef Injetta het volgende:
Nu een sokkendiscussie.
Ik herinner me ook nog van die afspraak vooral: ter uitzondering mag je iets, als je het heeeeeel graag wil hebben, mag je het kopen.
Aike heeft nu al 30 keer geroepen dat ze supermoe is en helemaal kapot.
Wat heeft zij vandaag gedaan behalve op die laptop zitten kijken en gieren van het lachen?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:14 schreef Persefoneia het volgende:
Ik kom er net in, vandaag geen tijd gehad.
Maar er is dus geen drol veranderd. Paul lult de hele toestand weer in zijn richting.
Geeft de camera's de schuld waardoor streamers dingen op verkeerde wijzen interpreteren.(Zegt hij)
En zoals ik gister al zei, dat getrek in die kleding komen ze weer goed mee weg.
Niks gemist dus... en dat gevoel bekruipt me steeds vaker...
Sorryquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:13 schreef community het volgende:
[..]
Wat is dit voor relativistisch gelul?
Ik hoop dat ze die BH niet vergeet die ze gister meteen aan deedquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:14 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
die is haar gejatte spullen ergens aan het begraven in de hoop dat niemand het ziet
Als ik tegen iemand zeg dat die 'doorzichtig' is is dat een belediging.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Niet zeggen dat het niet zo is, anders gaat ze huilen.
Jimmy kwam met die opmerking.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:15 schreef STAP01 het volgende:
penitentiaire inrichting is beter zegt Hakim. Tja... hij zal het waarschijnlijk wel weten ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |