Foto's zijn geupload en hij is te bezichtigen bij serieuse interesse bij mij thuis in Amsterdam Oost (PM hiervoor) - Binnenkort gaat hij staan bij de CashFactory in Zaandam die volgende week opent.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:59 schreef Catch22- het volgende:
Fotos? Waar te bezichtigen?
Om ze maar voor te zijn
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:30 schreef Pap89 het volgende:
Moet die van mij ook eens te koop zetten, wss na het behalen van het A rijbewijs.
Succes met de verkoop iig, nette prijs om mee te beginnen.
Bedankt, en voor deze yamaha raptor heb je alleen maar een autorijbewijs nodig, zoals je ziet zit er ook een autokenteken op.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:15 schreef crimescene het volgende:
Zijn prachtige dingen....,moet toch nog eens uitzoeken of ik hier nu wel of niet op mag rijden met mijn motorrijbewijs.
Dit ding is lekker stabiel, rijd lekker breed en je kan er ook mee crossen, ik begrijp niet waarom je dit zou halen als je een motor wilt.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:47 schreef Thezappa het volgende:
Snap dit nooit zo..
Je wil tof doen door iets v motor achtig ding te rijden.. Maar het is een auto
LOL dat heb ik ook altijd gezegd idd!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 04:20 schreef Paardlants het volgende:
Zal zo'n ding echt graag willen, maar word sowieso mijn dood dan.
Dat probleem heb ik (ben ik bang) ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:43 schreef marcosta het volgende:
[..]
LOL dat heb ik ook altijd gezegd idd!
Als iets heel hard kan wil ik er ook heel hard mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |