knurft (de; m,v; meervoud: knurften)quote:Op maandag 17 februari 2014 18:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Knurft... is dat een vorm van jaloezie?
Als het grappig zou zijn... maar het is alleen maar irritantquote:Op maandag 17 februari 2014 18:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Je neemt het toch wel met een flinke korrel zout, hoop ik?
Oh.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als het grappig zou zijn... maar het is alleen maar irritant
Ik denk alleen maar als jij of wyccie (anderen doen het niet) mij weer eens aanspreken op fouten: Zucht... ga iets zinnigs doenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:58 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Oh.
Ik voel me altijd heel erg aangesproken als ik op een d/t fout wordt gewezen. En denk ook: "tief op met dat uitroepteken"
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is ook nooit ruzie geweest, dat was enkel om even het gezeur af te remmen.
Dus je hebt niks gemist hoor.
Kijk eens rechtsboven bij mij...quote:Op maandag 17 februari 2014 19:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk alleen maar als jij of wyccie (anderen doen het niet) mij weer eens aanspreken op fouten: Zucht... ga iets zinnigs doen
Dat moet jij weten. Maar dan hoef je mij nog niet constant te verbeteren..quote:Op maandag 17 februari 2014 19:09 schreef Lemans24 het volgende:
En trouwens, één d/t fout in een website en ik neem dat hele bedrijf niet serieus meer.
Ik zeg negen van de tien keer niks hoorquote:Op maandag 17 februari 2014 19:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat moet jij weten. Maar dan hoef je mij nog niet constant te verbeteren..
Doe wat je niet laten kanquote:Op maandag 17 februari 2014 19:13 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik zeg negen van de tien keer niks hoor
Maar soms... mag toch wel eens? Het is niet persoonlijk, ik kijk niet eens naar wie het post dan.
Doe eens niet zo zuur. Jij vindt het irritant om op d/t fouten gewezen te worden, ik vind het knalirritant om ze te lezen. Daar kan ik ook niks aan doen, dat is een primaire reactie. Net zomin als dat jij er waarschijnlijk iets aan kan doen dat je dat stukje van je moerstaal niet beheerst.quote:
Ik wil ook wel wegblijven. Dan hoef je het niet meer te lezenquote:Op maandag 17 februari 2014 20:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Doe eens niet zo zuur. Jij vindt het irritant om op d/t fouten gewezen te worden, ik vind het knalirritant om ze te lezen. Daar kan ik ook niks aan doen, dat is een primaire reactie. Net zomin als dat jij er waarschijnlijk iets aan kan doen dat je dat stukje van je moerstaal niet beheerst.
gelukkig word dat niet zo vaak fout gedaanquote:Op maandag 17 februari 2014 20:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Doe eens niet zo zuur. Jij vindt het irritant om op d/t fouten gewezen te worden, ik vind het knalirritant om ze te lezen. Daar kan ik ook niks aan doen, dat is een primaire reactie. Net zomin als dat jij er waarschijnlijk iets aan kan doen dat je dat stukje van je moerstaal niet beheerst.
Gelukkig niet, Sands.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:18 schreef Sands het volgende:
[..]
gelukkig word dat niet zo vaak fout gedaan
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wil ook wel wegblijven. Dan hoef je het niet meer te lezen
Stel je niet zo aan.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Grow up. Ja, zelfs ík zeg dat.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wauw, dat is alsof Gordon zegt dat je moet ophouden de relnicht uit te hangenquote:
Ja ja, nou weten we het welquote:Op maandag 17 februari 2014 20:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wauw, dat is alsof Gordon zegt dat je moet ophouden de relnicht uit te hangen
Of alsof Roel van Velzen tegen je zegt: Grow up.
of.. of....
momentje.
Primaquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:34 schreef DragonFodder het volgende:
Een hond die zegt dat je het niet zo zwart wit moet zien.
Een Nederlandse schaatser die zegt dat je wat rustiger moet rijden.
Een Garfield die zegt dat je actiever moet worden.
Een Odie die zegt dat je kalm aan moet doen.
Michael J. Fox die zegt dat je moet ophouden met trillen.
Michael Jackson die zegt dat je niet zo gek moet doen.
Matthijs van Nieuwkerk die zegt dat je mensen moet laten uitpraten.
Hans Teeuwen die zegt dat je niet zulke absurde dingen moet zeggen.
Elmer Fudd die zegt dat je niet met een spraakgebrek moet praten.
Daffy Duck die zegt dat je niet met een spraakgebrek moet praten.
Donald Duck die zegt dat je niet met een spraakgebrek moet praten.
Knabbel die zegt dat je niet met een spraakgebrek moet praten.
Babbel die zegt dat je niet met een spraakgebrek moet praten.
Jan Jaap van der Wal die zegt dat je niet met een spraakgebrek moet praten.
Robby87 die zegt dat je niet zo'n grote bek moet hebben op een forum.
Peter Jackson die zegt dat je er een eind aan moet breien.
Seth Gaaikema die zegt dat je moet weten wanneer een grap wel klaar is...
Aaaaah......
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |