Ja, al die spanning op voorhand kon alleen maar tot liefde leidenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Voorgevoel dat er iets op de meet zou gebeuren?
Dat klopt niet, wij kennen elkaar van fmt en ook wel van andere topics.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:45 schreef drakin het volgende:
Ik hoorde op de meet dat jullie elkaar al buiten Fok, of iig al buiten fmt elkaar kenden.
Ja daar weet jij alles van.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, binnen geeft het ook zoveel troep, hè.
Welke spanning?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, al die spanning op voorhand kon alleen maar tot liefde leiden
[..]
Dat klopt niet, wij kennen elkaar van fmt en ook wel van andere topics.
Neequote:Op maandag 17 februari 2014 00:35 schreef Lemans24 het volgende:
Iedereen ineens aan de man of vrouw dan?
Ik was het nietquote:Op zondag 16 februari 2014 23:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke spanning?
Ah, dan is dat ook meteen duidelijk, zomaar foute informatie verspreiden op de meet(Pico deed het) (Of Hornage, of toch...?)
Wat doe je voor werk dat je van locaties moet veranderen?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:52 schreef picodealion het volgende:
Eind van de week klaar met mijn klus in Ede. Op naar wat leukers.
Wat is tegenwoordig niet meer "gestolen" van anderen...quote:Op maandag 17 februari 2014 11:27 schreef wyccie het volgende:
Nee, maar las net dat het verhaal gestolen zou zijn van twee schrijvers die hun script bij Jonze hadden aangeboden. Vraag me af hoeveel scripts hij binnenkrijgt.
Nou ja, van die belachelijke verhalen als "Rubber" die zijn nog niet eerder voor gekomen lijkt mij. Maar om nou elke film zo belachelijk te maken. Daar word het allemaal niet leuker van lijkt mequote:Op maandag 17 februari 2014 12:10 schreef Robby87 het volgende:
Elk verhaal is in principe al verteld, en dat je wellicht onbewust dingen overneemt van een script dat je onder ogen hebt gekregen is onvermijdelijk.
36.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:23 schreef Lemans24 het volgende:
Er zijn nog wel deels originele verhalen, maar in de kern gaat het altijd om één van de 33 (?) basisideeën.
Eerder ook al.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:58 schreef Lemans24 het volgende:
Maar, drakin en sasquatsch, hebben jullie elkaar bij die meet voor het eerst gezien, of eerder ook al?
Dit topic.quote:
Er is ook nooit ruzie geweest, dat was enkel om even het gezeur af te remmen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:07 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Leuk hoor!
Die hele ruzie hier, heb ik overigens gemist.
Ooooooooooooooh!quote:Op maandag 17 februari 2014 17:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is ook nooit ruzie geweest, dat was enkel om even het gezeur af te remmen.
Dus je hebt niks gemist hoor.
Ga de volgende keer dan gewoon bij elkaar thuis klef zitten wezen, dan tijdens een meet. Gadverdamme.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is ook nooit ruzie geweest, dat was enkel om even het gezeur af te remmen.
Dus je hebt niks gemist hoor.
Je hebt wat gemist Robbyquote:Op maandag 17 februari 2014 18:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ga de volgende keer dan gewoon bij elkaar thuis klef zitten wezen, dan tijdens een meet. Gadverdamme.
Dat gebeurd alleen in zijn dromen...quote:Op maandag 17 februari 2014 18:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist Robby![]()
We hoopten stiekem ook nog dat jij en Wyccie samen als verrassing binnen zouden komen en klef gingen doen, maar helaas...
When hell freezes over...quote:Op maandag 17 februari 2014 18:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist Robby![]()
We hoopten stiekem ook nog dat jij en Wyccie samen als verrassing binnen zouden komen en klef gingen doen, maar helaas...
Tquote:Op maandag 17 februari 2014 18:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat gebeurd alleen in zijn dromen...
Gezelliger word het er niet op met zo'n nazi... en ik ga echt niet opeens beter nederlands typenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:25 schreef Lemans24 het volgende:
Ik mag het zeggen, als spellchecker, toch?
Nee, je wordt niet aangespoord om eens die (eigenlijk relatief eenvoudige) d/t regeltjes te leren?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gezelliger word het er niet op met zo'n nazi... en ik ga echt niet opeens beter nederlands typen
Niks speciaal voor dit forum, dat woord heb ik 30 jaar terug al onthouden(als bijna enige deel van de les)quote:Op maandag 17 februari 2014 18:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nee, je wordt niet aangespoord om eens die (eigenlijk relatief eenvoudige) d/t regeltjes te leren?
Nota bene is er, speciaal voor het forum, een alternatief voor 't kofschip bedacht...
Maak ik nog steeds fouten? Ja? Nou dan lijkt het me da je je antwoord hebt..quote:Op maandag 17 februari 2014 18:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nee, je wordt niet aangespoord om eens die (eigenlijk relatief eenvoudige) d/t regeltjes te leren?
Nota bene is er, speciaal voor het forum, een alternatief voor 't kofschip bedacht...
Zelfbenoemd mierenneuker.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:33 schreef drakin het volgende:
Van mij mag je het zeggen hoor LeMans, alleen noem ik je dan geen spellingnazi maar punaisepoetser.
Maar het zou zo leuk zijn als je wat opsteekt van FOKquote:Op maandag 17 februari 2014 18:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maak ik nog steeds fouten? Ja? Nou dan lijkt het me da je je antwoord hebt..
Ja, herpes bijvoorbeeld.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Maar het zou zo leuk zijn als je wat opsteekt van FOK
Weet ik, weet ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Niks speciaal voor dit forum, dat woord heb ik 30 jaar terug al onthouden(als bijna enige deel van de les)
Ik steek er genoeg van op, maar dat wil niet zeggen dat jij mij Nederlands moet gaan leren...quote:Op maandag 17 februari 2014 18:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Knurft... is dat een vorm van jaloezie?quote:
FOK!quote:Op maandag 17 februari 2014 18:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Je neemt het toch wel met een flinke korrel zout, hoop ik?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik steek er genoeg van op, maar dat wil niet zeggen dat jij mij Nederlands moet gaan leren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |