Ik heb het eerder gezegd hier: als je open staat voor een relatie, ben je dus op zoek (je kan ook nee zeggen namelijk).quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:55 schreef wyccie het volgende:
Had je dit dan allemaal uitgepland. En maar roepen dat je niet op zoek bent. Ja ja.
Tnx. Welterusten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 02:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Speciale Eenheid voor Hulpbehoevenden
Dus je bent nu gewoon nog wakker, niet op werk?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 02:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, rustig dus. Houden zo!
Ik zit in een ander ritme ivm diensten.
Klopt helemaal!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 02:26 schreef wyccie het volgende:
Er is bij jou ook echt alleen maar ja of nee, en niet iets er tussenin.![]()
I Frankenstein deed dat ook, maar dat had er meer mee te maken dat ik de nacht ervoor niet had kunnen slapen en hij vrij vroeg draaide. Zag jij hem toen ook met Fok?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik val vrijwel nooit in slaap tijdens een film (al deed I, Frankenstein goed z'n best) maar kan een absurde fascinatie voor een thema hebben. Ik kan ook gerust sommige scenes 10x terugkijken![]()
En dit jochie is voor altijd mijn held![]()
[ afbeelding ]
Huh? Is het niet Spoed Eisende Hulp?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 02:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Speciale Eenheid voor Hulpbehoevenden
Ik zat (achteraf tot mijn grote spijt) ook om 10 uur in de ochtend in Pathé de muntquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:17 schreef drakin het volgende:
[..]
I Frankenstein deed dat ook, maar dat had er meer mee te maken dat ik de nacht ervoor niet had kunnen slapen en hij vrij vroeg draaide. Zag jij hem toen ook met Fok?
En ja dat jochie speelt echt goed!
Je zat een uur te vroeg?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zat (achteraf tot mijn grote spijt) ook om 10 uur in de ochtend in Pathé de munt
Maar ons pleegkind van 11 vond hem geweldig, dus dat maakte het stiekem een beetje goed.
Klinkt bekend. Het wordt nog wel wat tussen jullie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij, flegel!
DF, alles wat ik tegen Robby zeg moet je met een korrel zout nemen.
Ik heb jullie beiden gemist die dag, terwijl er niet veel mensen warenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Je zat een uur te vroeg?
En ik zat zeker niet in de buurt, kan me niet herinneren iemand van 11 gezien te hebben.
Maar ik vond het geen verschrikkelijke film, soms het door mensen heen kijken en de rare ondertiteling wel. En steeds dezelfde soort gevechten was erg saai, verder mwa, die van komende zondag lijkt me veel minder en ga ik niet naartoe.
Ik zat precies in het midden van de zaal, naast degene die het organiseerde.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:23 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik heb jullie beiden gemist die dag, terwijl er niet veel mensen waren
Doe niet zo raar.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doe niet zo raar.
Ik heb niet de behoefte om hier aan wie dan ook gekoppeld te worden. Anders zat ik wel op Tinder.
Mag het ook een oud-klasgenootje zijn?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:26 schreef wyccie het volgende:
Ga jij nou maar achter je klasgenootje aan.
Was het om 11 uur? Oh, ik was duidelijk nog niet wakkerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Je zat een uur te vroeg?
En ik zat zeker niet in de buurt, kan me niet herinneren iemand van 11 gezien te hebben.
Maar ik vond het geen verschrikkelijke film, soms het door mensen heen kijken en de rare ondertiteling wel. En steeds dezelfde soort gevechten was erg saai, verder mwa, die van komende zondag lijkt me veel minder en ga ik niet naartoe.
Ik kwam 1 minuut voordat de film begon binnenwandelenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:23 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik heb jullie beiden gemist die dag, terwijl er niet veel mensen waren
Ach, die zij mij toch niet zittenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:26 schreef wyccie het volgende:
Ga jij nou maar achter je klasgenootje aan.
Ga nou niet als Dyon klinkenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ach, die zij mij toch niet zitten
Maar natuurlijk...quote:
Mijn vader en zijn vrouw hebben een pleegkind opgevangen. Een jongen van 11 met een rugzakje waar je U tegen zegt. Niet te geloven wat er soms in Nederland gebeurtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:19 schreef wyccie het volgende:
FF, hoe kom jij nou weer aan een pleegkind?
Ik zat meer hieraan te denkenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:00 schreef Robby87 het volgende:
Even een vraagje aan de dames, of aan heren met gevoel voor mode.
Welke kleur past er goed boven groene jeans?
Wit (maar ik ben redelijk bleek), lichtblauw, zwart?
Nee, in het bericht.quote:
Ja, leuk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:01 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik zat meer hieraan te denken
[ afbeelding ]
Ik draag ook bijna alleen maar spijkerbroeken, maar pas twee leuke broeken van scotch gekocht, een blauw en groene, slim-fit. Heel leukquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:06 schreef picodealion het volgende:
Maar serieus, in een groene broek wil ik nog niet dood gevonden worden.
Op groen moet je iets zwart wits gevlekt aandoen. Heel natuurlijk. Kijk eens hoe dat kleurt!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik draag ook bijna alleen maar spijkerbroeken, maar pas twee leuke broeken van scotch gekocht, een blauw en groene, slim-fit. Heel leuk
Daarmee ga ik de vrouwtjes gek maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |