quote:Op maandag 17 februari 2014 20:34 schreef DragonFodder het volgende:
Robby87 die zegt dat je niet zo'n grote bek moet hebben op een forum.
Maar ik vind het van Mike Oldfield heel erg hoor. Mijn grote muzikale held. Zo zonde...quote:Op maandag 17 februari 2014 20:41 schreef Robby87 het volgende:
Dragon doe eens rustig joh, zometeen heb je geen energie meer voor moeder de vrouw.
Haten op een serie met Kevin Spaceyquote:Op maandag 17 februari 2014 21:44 schreef Robby87 het volgende:
Zal wel als een kaartenhuis in elkaar donderden, mwohaha..
Haten op filmmaker Robbyquote:Op maandag 17 februari 2014 21:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Haten op een serie met Kevin Spacey
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Haten op een serie met Kevin Spacey
Hatenquote:
ik denk dat Benny en Bjorn zich zouden schamen voor zo'n nummerquote:Op maandag 17 februari 2014 20:41 schreef DragonFodder het volgende:
What the hell is er gebeurd met Mike Oldfield? Sinds wanneer maakt hij Abba light?
[ afbeelding ]
inderdaadquote:Op maandag 17 februari 2014 22:01 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik denk dat Benny en Bjorn zich zouden schamen voor zo'n nummer
Hij was filosofischquote:
Je kunt in ieder geval niet zeggen dat je er niet voor gaat. Ik ben benieuwd hoe vaak je de Lego film gaat zienquote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef FireFox1 het volgende:
Godver, ik heb Ender's Game vandaag voor de 6e keer gezien![]()
![]()
Het is een tic
ok nu ben je echt raar of je moet ophouden steeds in slaap te vallen bij films zodat je opnieuw moet gaan kijken.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef FireFox1 het volgende:
Godver, ik heb Ender's Game vandaag voor de 6e keer gezien![]()
![]()
Het is een tic
Ja lieverd, dat doe ik inderdaadquote:
Ik val vrijwel nooit in slaap tijdens een film (al deed I, Frankenstein goed z'n best) maar kan een absurde fascinatie voor een thema hebben. Ik kan ook gerust sommige scenes 10x terugkijkenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:56 schreef drakin het volgende:
[..]
ok nu ben je echt raar of je moet ophouden steeds in slaap te vallen bij films zodat je opnieuw moet gaan kijken.
Ik heb dit vooral gehad met Limitless, The Mask en zelfs 'freakin 2012. En voor dat laatste schaam ik me écht.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:14 schreef Lemans24 het volgende:
Deep Blue Sea en Goldeneye, enkele van m'n eerste DVD's back in '99, heb ik ieder vijf keer gezien. Verder niet veel films, geloof ik.
De volgorde van ontmoeten, praten, Whatsapp. Niet Whatsapp, ontmoeten, praten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:38 schreef wyccie het volgende:
Hoezo, welke volgorde?
Je bent er wel erg mee bezig, hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |