Welke clip?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik had dat gisteren bij een muziekclip, een meisje dat van de zijkant beetje op mij leek.
Zal het even opzoeken.quote:
Dit meisje, in deze clip?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik had dat gisteren bij een muziekclip, een meisje dat van de zijkant beetje op mij leek.
Lol nee, zoek daar maar naar op tinder.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:41 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dit meisje, in deze clip?
[ afbeelding ]
Ja denk het. Moet mijn pony weer eens laten knippen, zit al maanden naar 1 kant omdat hij veel te lang is.quote:
Als jij het zegt...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:44 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat is mevrouw Daddario, dat weet je hè?
Degene waar ik mee aan het chatten ben, lijkt er in de verste verte niet op, ben vooral op interesses en de tekst afgegaan, i.c.m. de uitstraling. So much voor vleeskeuring op Tinder dus. Uiteindelijk draait het om andere dingen hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lol nee, zoek daar maar naar op tinder.
Ik blijf dat een ordinaire smoel vinden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:41 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dit meisje, in deze clip?
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik blijf dat een ordinaire smoel vinden.
Maar wel afgekeken? Hulde dan!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:04 schreef hornage het volgende:
Wie wil er nog langskomen? Braindead begint zo! Wat is hell baby een butfilm zeg!
Dat hebben we al besproken vandaagquote:Op zondag 16 februari 2014 00:41 schreef FireFox1 het volgende:
Ellen Page is lesbisch!![]()
![]()
![]()
http://www.hollywoodrepor(...)-comes-as-gay-680563
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |