Trailerquote:Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
quote:Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.
Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.
De systeemvereisten kun je hier vinden.
Het spel bevindt zich momenteel in een open bèta en is hier gratis te downloaden.
Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:03 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijd een leuk mage deck gespeeld vol met secrets e.d.. Ik heb alleen nog steeds geen ice blocks...
[..]
In dat geval kan ik je ook gewoon een bye geven voor de eerste ronde, dan kunnen we gewoon beginnen met 15 spelers.
Van mijn part kunnen we dan beginnen:
De bracket is hier te vinden: http://challonge.com/HearthstoneFok
De battletags zijn hier te vinden. In de tweede tab kun je de resultaten invullen. En in de derde tab kun je de regels nog eens nalezen.
https://docs.google.com/s(...)&usp=drive_web#gid=0
1. Degene die twee potjes (v.d. drie) wint heeft gewonnen. Dus een best of three.
2. Bij verlaten, disconnecten of opgeven van het spel heb je verloren.
3. Vóórdat je begint met het potje duidelijk afspreken dat dat potje geldt voor de score.
4. Alle kaarten zijn toegestaan. Ook legendary's dus.
5. De uitslagen worden in het Results tab v.h. Excel bestand gezet. Op http://challonge.com/HearthstoneFok kun je de letter van je match vinden.
6. Je bent niet verplicht binnen een dag of zo te spelen, maar doe wel je best om het zo snel mogelijk te doen.
7. Je mag voor elk potje een nieuw deck gebruiken. Wel is het de bedoeling dat je tijdens een best of three geen edits aan je deck maakt.
8. Thormodo update de Challonge pagina aan de hand van de resultaten in Excel.
Let the games begin?
Edit: als muhahaha zijn battletag nu eens op zoekt kan ik hem toevoegen -,-.
Kom dan!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:16 schreef Sjacq het volgende:
YES! Tele2 heeft gisteren mn internet al geactiveerd dus ik kan los.
Ben der. Heb je al geaccept, maar je bent weer op pad.quote:quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:16 schreef Sjacq het volgende:
YES! Tele2 heeft gisteren mn internet al geactiveerd dus ik kan los.
Kom dan!
Veel winnen in arena.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:33 schreef HansvanOchten het volgende:
Is er eigenlijk een andere manier om gold te verdienen dan de daily quest of 3 wins te hebben?
Je kunt nog wat spul verdienen door "hidden quests" te doen: http://gaming.stackexchan(...)quest-in-hearthstonequote:Op zondag 16 februari 2014 12:36 schreef HansvanOchten het volgende:
Ja nadeel is dat ik eerst 150 gold nodig heb om in de Arena te komen, en dat kost ongeveer 3 dagen aan daily quests
Is dat even flink jammer voor blizzard. Ik speel het spel voor arena, niet voor nieuwe pakjes (hoewel ik pakjes openen ook leuk vind, natuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 12:43 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk hopen ze natuurlijk dat je card packs koopt.
Arena entries kun je natuurlijk ook met geld kopen, wat feitelijk het zelfde is als goud kopen.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:27 schreef ems. het volgende:
[..]
Is dat even flink jammer voor blizzard. Ik speel het spel voor arena, niet voor nieuwe pakjes (hoewel ik pakjes openen ook leuk vind, natuurlijk)
Als je gold kon kopen met geld was ik een stuk sneller verleid denk ik.
True.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:41 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Arena entries kun je natuurlijk ook met geld kopen, wat feitelijk het zelfde is als goud kopen.
Inderdaad. Ook stom zijn die gasten die gewoon de hele 1.5 minuut wachten op het moment dat ze 100% zeker verloren hebben. Tijdverspilling voor ons allebeiquote:Op zondag 16 februari 2014 11:37 schreef muhahaha het volgende:
Ik vind 1.5 minuut voor een beurt te lang.
Zeker in het begin met 1 mana.
Ik heb zo'n gast weleens 3 beurten lang op 1 health gehouden om terug te zieken toen ik wist dat ik toch niet kon verliezen. Uiteindelijk concede 'ie maarquote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook stom zijn die gasten die gewoon de hele 1.5 minuut wachten op het moment dat ze 100% zeker verloren hebben. Tijdverspilling voor ons allebei
Die heb ik gelukkig nog niet ontmoet. Zelf maak ik potjes altijd zo snel mogelijk af, als ik lethal heb dan hoppa, dealen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook stom zijn die gasten die gewoon de hele 1.5 minuut wachten op het moment dat ze 100% zeker verloren hebben. Tijdverspilling voor ons allebei
ey gun g aah mattiequote:Op zondag 16 februari 2014 13:32 schreef Furdinand het volgende:
wajowww ik heb 455 gold. Rijke tatta in de house.
Waddan? Je kunt toch gewoon via iDeal/creditcard betalen?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:58 schreef ems. het volgende:
[..]
True.
Maar dat doe ik ook nietMisschien als je er 10 in één keer kan kopen of dat ze de betalingsmogelijkheden iets toegankelijker maken.
Ideal is (nog) niet ondersteund.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waddan? Je kunt toch gewoon via iDeal/creditcard betalen?
https://eu.battle.net/account/management/ebalance-purchase.htmlquote:Op zondag 16 februari 2014 19:18 schreef ems. het volgende:
[..]
Waar? Ik krijg alleen maar de keuze uit paypal en verschillende cc's.
Ah. Vreemd dat het ingame van hearthstone naar een beperktere pagina doorlinkt danquote:Op zondag 16 februari 2014 19:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
https://eu.battle.net/account/management/ebalance-purchase.html
Paypal en die cc's is alleen voor automatische afschrijving als je iets koopt, waar Hearthstone naar linkt. Maar wat je dus ook kunt doen is gewoon geld op je Blizzard account storten (met o.a. ideal)quote:Op zondag 16 februari 2014 19:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Ah. Vreemd dat het ingame van hearthstone naar een beperktere pagina doorlinkt dan
Maargoed, ik heb genoeg goud binnengesleept met arena om me voorlopig toch niet hoeven te bezigen met geld overmaken.
Ja dat begreep ik dus alquote:Op zondag 16 februari 2014 19:23 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Paypal en die cc's is alleen voor automatische afschrijving als je iets koopt, waar Hearthstone naar linkt. Maar wat je dus ook kunt doen is gewoon geld op je Blizzard account storten (met o.a. ideal)
Je betaalt eenmalig 2 mana voor permanent 1 mana meer (tot 10).quote:Op zondag 16 februari 2014 23:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe de Wild Growth kaart werkt? Je betaalt 2 mana crystals voor 1?
Ooooh nice. Thanks voor het uitleggen!quote:Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je betaalt eenmalig 2 mana voor permanent 1 mana meer (tot 10).
Dus als je 2 mana hebt en wild growth gebruikt, dan heb je er 3 en begin je je volgende ronde met 4 ipv 3 mana
npquote:Op zondag 16 februari 2014 23:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ooooh nice. Thanks voor het uitleggen!
Mocht je al 10 mana hebben dan kan je alsnog die kaart gebruiken om een extra kaart te trekken. Dus dan gebruik je eigenlijk de Warlock ability zonder de HP-cost.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je betaalt eenmalig 2 mana voor permanent 1 mana meer (tot 10).
Dus als je 2 mana hebt en wild growth gebruikt, dan heb je er 3 en begin je je volgende ronde met 4 ipv 3 mana
Ook dat nog iddquote:Op zondag 16 februari 2014 23:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mocht je al 10 mana hebben dan kan je alsnog die kaart gebruiken om een extra kaart te trekken. Dus dan gebruik je eigenlijk de Warlock ability zonder de HP-cost.
Van mij wel. De namen kan ik nog gewoon aanpassen. En anders zal ik je als winnaar moeten aanwijzen.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:15 schreef totalvamp het volgende:
Mijn tegenstander is nog steeds niet online geweest, kunnen we hem niet vervangen door iemand die wel speelt?
Het gaat om ChrisHantzen
Ja als hij even vertelt wanneer hij kan dan kunnnen we dat ook afronden. Anders speel ik wel tegen Totalvampquote:Op zondag 16 februari 2014 23:32 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Van mij wel. De namen kan ik nog gewoon aanpassen. En anders zal ik je als winnaar moeten aanwijzen.
Zforces en Targaryen moeten hun potje ook nog spelen, maar die heb ik beide wel onlangs hier zien posten.
Targaryen is 12 februari voor het laatst online geweest, dus die moet eigenlijk ook worden vervangen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:22 schreef Liandri het volgende:
Ik kan enigsinds nog wel invallen als het nodig is (ben nog een aardige nab) en ben meestal in de avond wel beschikbaar
Ook niet liefquote:Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef Sjacq het volgende:
Oh ik had die totalvamp geweigerd want niet in de OP, my bad. Ik zal ook de mensen uit de OP even toevoegen.
Hahahahaha, geen kwaad bedoeld! Maar ik word regelmatig toegevoegd door spambots en dat soort rariteiten dus wil altijd wel ff van tevoren weten wie me toevoegt en je staat nog niet in de OP:) (net als ik trouwens)quote:
Toen levelen nog een avontuur was.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:38 schreef ems. het volgende:
Doet me altijd denken aan die goede ouwe tijd van het low-level-noob zijn in WoW. Kostte wat het kost proberen uit aggro range te blijven omdat je nog maar één dingetje moet oppakken in het murloc-camp dat eigenlijk net iets te hoog level voor je is. Bijna opgepakt. BIJNA.
HWOROGLOGLGOLGWOGOWLGO ----> 5 minuten lang wegrennen ----> repeat
Ik wil best een potje spelen hoor, geen probleem.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:40 schreef Thormodo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wil één van jullie niet invallen voor het toernooi ?
Het zijn er sowieso twee keer twee (als je beide ronden verliest)quote:Op maandag 17 februari 2014 18:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik wil best een potje spelen hoor, geen probleem.
Prima, ik zal hem even toevoegen. Zijn er nog speciale regels?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:43 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Het zijn er sowieso twee keer twee (als je beide ronden verliest).
Hier staat de hele bracket: http://challonge.com/HearthstoneFok (dan zou je dus Targaryen vervangen)
Ik wacht nog op muhahahaquote:
quote:
http://challonge.com/HearthstoneFokquote:Op maandag 17 februari 2014 18:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
Prima, ik zal hem even toevoegen. Zijn er nog speciale regels?
Ja, prima.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:09 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]
Ik wacht nog op muhahaha
Maare vanavond potje doen? Kan deze week bijna elke avond (behalve dinsdag en zaterdag).
Ow dat had ik niet gezien.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:10 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]
Yep had het al in die google docs gezet
Als eerste uit het tournooi
uiteraard. maja Total vamp had zeker de betere kaarten maar heb em toch nog aardig dwars kunnen zitten. dus jah de RNG kan zeker helpen als die lief voor je isquote:Op maandag 17 februari 2014 22:24 schreef muhahaha het volgende:
Ja en goede kaarten hebben, doet ook wel wat.
Precies. Achja ondertussen heb ik meer tijd om met mijn arena deck te spelenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dat had ik niet gezien.
Ach ja volgende keer neem je wraak.
Zo hoog kom ik nooitquote:Op maandag 17 februari 2014 23:19 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]
Precies. Achja ondertussen heb ik meer tijd om met mijn arena deck te spelen
8-1 op dit moment met 2 legendaries gedraft (Harrison Jones + Deathwing). Nog nooit eerder een legendary gehad tijdens arena, krijg je er gelijk 2. Deathwing heeft al 1x mijn leven gered.
Ik had je een dm gestuurtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 05:05 schreef zforces het volgende:
hey hugooh. Wanneer kun je ? Ik speel meestal 's nachts. maar als je wat tijden geeft wanneer je kunt dan zorg ik dat ik er ben
grlgriglrigrllrlgrgrrugrugurgquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:34 schreef Drankster het volgende:
ik word zo fucking moe van al die murloc decks![]()
![]()
Craften doe je met dat blauwe spul in dat flesje? Want daar kreeg ik 30 van. Geen idee wat het is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:56 schreef Pankun het volgende:
Na arena run, kreeg ik een pack met 3 rares en een legendary. Blijkt het een Ragnaros te zijn, wat ik 3 dagen eerder had gecraft .... grrrr
Ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Craften doe je met dat blauwe spul in dat flesje? Want daar kreeg ik 30 van. Geen idee wat het is.
Dust. Op het knopje drukken om te craften, dan klik je op een kaart om het te maken. Normale kaart kost 40, rare 100, epic 400 en legendary 1600.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hoe heet dat? En hoe doe je craften?
is wel lekker om tegen te spelen met uth hunterquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:34 schreef Drankster het volgende:
ik word zo fucking moe van al die murloc decks![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha gz man! vet! gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:04 schreef Munchlax het volgende:
WTF!!! 2 LEGENDARYS IN 1 PAKJE!!!
HARISSON JONES EN CENARIUSD
EN HARISSON IS GOUD WTFF
sorry ik flip dit is zoo fking vet
Lucky bastard!quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:04 schreef Munchlax het volgende:
WTF!!! 2 LEGENDARYS IN 1 PAKJE!!!
HARISSON JONES EN CENARIUSD
EN HARISSON IS GOUD WTFF
sorry ik flip dit is zoo fking vet
Kun je Harrison mooi disenchanten voor een fatsoenlijke legendaryquote:
Ysera, Rag, Black Knightquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:07 schreef Munchlax het volgende:
Stel ik disenchant de golden Harris, welke zou ik dan maken?
4 epics of 1 legendary, zoja welke?
Ik weet niet met welke deck je speelt en wat voor soort strategie je houdt (rush of control), maar ik zou legendaries gaan maken. Te beginnen met neutral legendaries, omdat zij in elke deck kunnen. Als je nog geen Ragnaros hebt, dan zou ik die eerst maken (was ook mijn eerste legendary craft).quote:Stel ik disenchant de golden Harris, welke zou ik dan maken?
De kaarten die je wilt en in je deck passen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:07 schreef Munchlax het volgende:
Stel ik disenchant de golden Harris, welke zou ik dan maken?
Mwoah, als je geen wapen sloopt is het een matig beest imo. Yeti heeft dezelfde power/health waarde echter kost hij 1 mana minder, dat kan schelen als je aan het racen bent.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:32 schreef DjUntzUntz het volgende:
Harrison jones is een betere, legendary, versie van acidic swamp ooze, en die wordt ook best veel gespeeld. Ik vind het persoonlijk best een goede kaart.
Met termen zoals "als" kun je werkelijk alles tot nutteloos en 'eventueel' verklaren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah, als je geen wapen sloopt is het een matig beest imo. Yeti heeft dezelfde power/health waarde echter kost hij 1 mana minder, dat kan schelen als je aan het racen bent.
Ik vind ooze beter want dat is een 3/2 voor 2 en dat is altijd goed, ook als je niks sloopt.
Je gaat hem vergelijken met een kaart welke elke class kan inzetten ivm taunt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:17 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Met termen zoals "als" kun je werkelijk alles tot nutteloos en 'eventueel' verklaren.
Wat,
als je antonidas kunt spelen zonder dat je spell kaarten hebt,
als je tirion speelt en de beurt erop een mage je tirion polymorphed. Weg taunt/divine shield/death rattle,
enz, je begrijpt me punt denk ik wel?
Om diezelfde reden zou the Black Knight ook een volstrekt nutteloze kaart zijn want wat als de tegenstander helemaal niet met taunt speelt? Echter is the Black Knight één van de betere/beste legendaries die er is. Heeft ook geen fantastische stats, maar wel een insane goede battlecry.
Nu kijken we naar Harrison Jones. tegen 4 van de 9 classes werkt zijn 'weapon removal' effect, EN een card draw effect voor een 5 5/4... best wel goed als je het mij vraagt voor een neutraal kaart.
Sure, er zijn nóg wel betere legendaries in bepaalde situaties, maar een een harrison jones spelen op een doomhammer...insane!
Nogmaals; je mag het een slechte kaart vinden.
Gelbin Mekkatorque bedoel je? Zo awesome zijn die inventions namelijk nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:16 schreef Munchlax het volgende:
Weet niet of ik Harris ga disenchanten, kan gunstig zijn tegen een doomhammer toch haha.
Ookal lijkt die ''Summon an awesome invention.'' mij een beest legedary.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |