pure chocolade is echt wel goedquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ruud: "Chocolade is sowieso niet goed."
Daarom zit het ook standaard in je overlevingspakket in dienst.
Alles wat ze aanhad vandaag kwam van de kledingberg.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:45 schreef Injetta het volgende:
Hoorde ik nou Billy op de achtergrond zeggen dat ze dit ook maar terug ging geven? (ze heeft dus ook nog van alles en zoekt nu naar een manier om het weer terug te geven zonder dat het erop lijkt dat ze zich te buiten is gegaan aan kledingrauschen?
Mits gewassen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Oa Lot, Laura en Andrea hadden het ook al over ruilen.
Hoe weet jij dat? Ze heeft ze ook op haar reet. Ik zie haar ervoor aan om daar ook nog een leuke toepasselijke tattoo te hebben. Teksten ga ik hier maar niet neerzetten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:45 schreef ansjovissie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist die enige plek waar ze niet zitten
Die inktpot gaat er echt niet meer afquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat gaat ze zelf ook vinden als ze straks thuis al haar eigen beelden terugziet..![]()
Die bleeker gaat het druk krijgen
Ja ik ben er ook erg serieus over, ik durf er echt niet meer naar toequote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:46 schreef Majoraan het volgende:
Misschien kan iemand een nette serieuze mail sturen met de tip om kluisjes voor de bezoekers te maken, omdat is gebleken dat je je spullen niet onbeheerd kunt laten (vuurvliegje's post). En nisschien een kluis waar Charlotte 's nachts haar sierraden kan stallen.
Billy ook nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat soort info hoef je echt niet te delen hoor
Lekker frisquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:49 schreef AnnaNassie het volgende:
Dus Billy draagt die kleding van Humana zonder ondergoed en nu legt ze het weer terug...?
"Schudt heftig met het hoofd: ja ja ja ja ja"quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:49 schreef AnnaNassie het volgende:
Dus Billy draagt die kleding van Humana zonder ondergoed en nu legt ze het weer terug...?
Denken die arme Afrikaantjes dat ze vis krijgen.....quote:
Die wordt apart gehouden om te bedrukken, dus hoeveel ton zou er terug gaan 2 ton rond.? OP zich geen verkeerde actie, ik zou je ook eens 6 weken met een beperkte gadarobe weg zetten en dan ineens je midden in een berg weggegooid spul zetten, dan moet je echt van goede huize komen om niet vuit de suikerpot te snoepen, zelfs Nicolien die maar een kleine week aanwezig is kan de verleiding niet weerstaan... bekijk het beschouwelijk, fantastische actie,,,quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:47 schreef GekkePoes het volgende:
Het ligt daat toch nog vol met kleding enzo ?
[ afbeelding ]
Dat is ie ook, je kan daar niet binnen komen wandelen en al op je intro de keuken overnemen. We weten hoe het met Ruut is afgelopen. Verder is het ook een luchtverkopert, daar hebben we er al genoeg van. Amanda heeft ook wel iets, maar kan daar uiteindelijk ook niets van hard maken. Verwacht zelf dat Joey met zijn sporttoestellen samen met de jongens wel kan laten zien wat ondernemen is. Daarom heb ik ook voor hem gestemd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |