Ik heb alleen terugbrengbeelden van Dreetjequote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nicoline, Lotte en Billy hebben toch gelijk.
Er is helemaal niets van Humana gestolen...
UTO / Plaats hier de diefstallen van Humana-goederen
Staat ook echt zo op de officieele site he.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:41 schreef Achteraf-8 het volgende:
[ afbeelding ]
En dan gebruiken voor de volgende keer.. Wie gaat reserveren?
ik voor 20 manquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:41 schreef Achteraf-8 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
En dat is wel leukquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:42 schreef Bestweldonker het volgende:
Leuk!
Jimmy deed een oproep, in de camera, voor Jimmy's Restaurant, Surinaams koken voor max 10 personen, Billy wil assisteren en Isa doet de bediening!
Daar ga je Vanes.....
Gewoon weer achterstevoren afspelen en je hebt je beelden hoor.. Doet Huub ookquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb alleen terugbrengbeelden van Dreetje
Rienk mag zijn dominee outfit houden vind ik alleen nog een wit boordjequote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb alleen terugbrengbeelden van Dreetje
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:42 schreef Bestweldonker het volgende:
Leuk!
Jimmy deed een oproep, in de camera, voor Jimmy's Restaurant, Surinaams koken voor max 10 personen, Billy wil assisteren en Isa doet de bediening!
Daar ga je Vanes.....
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:42 schreef Bestweldonker het volgende:
Leuk!
Daar ga je Vanes.....
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:44 schreef Oorlogsheld het volgende:
Ik vind die Laura zo irritant met haar kut tattoo's
Ze heeft een 'lekker kutje'quote:
Volgens mij is dat juist die enige plek waar ze niet zittenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:44 schreef Oorlogsheld het volgende:
Hmmm lekker hoor Surinaams etenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:45 schreef Tayu het volgende:
[..]![]()
Dan zou zelfs ik overwegen om te komen eten!
Oa Lot, Laura en Andrea hadden het ook al over ruilen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:43 schreef GekkePoes het volgende:
Billy vroeg hoe het over ruilen ging
Ja afgedragen dingen voor nieuwere dingen zeker...
Plus je kan en mag je eigen eten slachten!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:45 schreef Tayu het volgende:
[..]![]()
Dan zou zelfs ik overwegen om te komen eten!
Ze had het beter kunnen voorbakken en op borden met plastic folie de vriezer in, dan hoeft het alleen nog maar 4 minuten in de magnetron , "Ja sorrie is erg heet, Ut plastiekje moet u er zo zelf even afhalen as et wat is afgekoeld."quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:41 schreef Achteraf-8 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heeft ze al meerdere malen verkondigd. Andrea ook niet trouwens.quote:
Dat gaat ze zelf ook vinden als ze straks thuis al haar eigen beelden terugziet..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:44 schreef Oorlogsheld het volgende:
Bij overleven is het niet echt de prioriteit of het gezond is hequote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ruud: "Chocolade is sowieso niet goed."
Daarom zit het ook standaard in je overlevingspakket in dienst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |