quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:51 schreef Tayu het volgende:
Ohw shit, hier staat ook al een camera... toch maar niet dan!:
[ afbeelding ]
Wat was Andrea nu eigenlijk van plan?
Verstoppen wat ze in d'r zakken heeft gepropt?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:51 schreef Tayu het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha... Dit moeten ze echt aan de bewoners laten zien. Je wil gewoon niet met een dievegge samenwonen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:51 schreef Tayu het volgende:
[ afbeelding ]
Gek genoeg heeft niemand binnen Utopia het door. Heel vreemd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:52 schreef Baconbus het volgende:
Ik schakel net in, maar is Andrea al hierop aangesproken? Of dat nog niet echt?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Andrea legt allemaal dingen op Isabella's bed.![]()
Rienk vertrouwt Andrea voor geen meter
Rienk: "Als er een schaal koekjes staat, blijft het laatste koekje altijd het langste liggen, behalve als er een christen is. Die voelen zich algauw vergeven.
Nope, maar een aantal inwoners hebben haar wel door.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:52 schreef Baconbus het volgende:
Lekkere korte conclusies weer het afgelopen kwartier.quote:
Nope.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:52 schreef Baconbus het volgende:
Ze wil die sieraden verstoppen....quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:51 schreef Tayu het volgende:
[ afbeelding ]
Die onthoud ik, zal me in de bijbelgordel nog weleens van pas komen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Rienk: "Als er een schaal koekjes staat, blijft het laatste koekje altijd het langste liggen, behalve als er een christen is. Die voelen zich algauw vergeven.
Dit is echt een voorbeeld van een dief die probeert zijn/haar loot te verstoppen.Dit kunnen ze gaan gebruiken als eerste les om recherche te worden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:51 schreef Tayu het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus. Ze weten het echt wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Rienk heeft het over spullen die Andrea op Isa haar bed heeft gelegd en vraagt aan Nicolien hoe dit politiek aan te pakken. Volgens Rienk heeft Isa er niks mee te maken, maar dat dit de manier van Andrea is.
Dat is het probleem. Jij gaat naar de hel want je gelooft niet. Zij kan een moord plegen en alles wordt vergeven.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
'Christenen voelen zich vergeven.'
Zou best eens kunnen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Rienk tegen Andrea, dat wordt een heilige oorlog.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |