Als je het dan toch breed genoeg hebt hiervoor, waarom klaag je dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:31 schreef Zippow het volgende:
[..]
Ja maar ik blijf meestal langer dan één nacht he, als ik een weekendje ga bijvoorbeeld. Twee nachten, dan vind ik 5 euro (of iets meer als ik echt een hele fijne tijd heb gehad) wel gepast.
' Kleintje voor een veiligheidje?'quote:Op zondag 16 februari 2014 16:32 schreef Piye het volgende:
Ook een leuke: Uitsmijters die fooi verwachten.
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je het dan toch breed genoeg hebt hiervoor, waarom klaag je dan?
En die hele fijne tijd, ligt dat volgens jou echt aan het kamermeisje?Klinkt dan meer als een 'hotel' waar je de kamer per uur huurt
Mannen die poetsenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:35 schreef Zippow het volgende:
[..]Lees aub alle posts die ik gepost heb nog eens een keer goed door.
En ja ik vind het superfijn om in een opgeruimde, schone kamer terug te komen. Dat is toch het toppunt van ontspannen? Zelf een keer niet hoeven te poetsen?
Dat is het minimale dat je in een hotel kan verwachten. Als ik zelf in een hotel zou moeten poetsen vraag ik een andere kamer bij de receptie of vertrek naar een ander hotel.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:35 schreef Zippow het volgende:
[..]Lees aub alle posts die ik gepost heb nog eens een keer goed door.
En ja ik vind het superfijn om in een opgeruimde, schone kamer terug te komen. Dat is toch het toppunt van ontspannen? Zelf een keer niet hoeven te poetsen?
Treurig inderdaad, maar het moet allemaal maar normaal zijn tegenwoordig. Stel je voor dat je gewoon je werk doet en daarvoor betaald wordt door je baas.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:34 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
' Kleintje voor een veiligheidje?'
Plaatsvervangende schaamte toen ik dat voor het eerst hoorde
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat is het minimale dat je in een hotel kan verwachten. Als ik zelf in een hotel zou moeten poetsen vraag ik een andere kamer bij de receptie of vertrek naar een ander hotel.
Ik kom meestal niet terug zoals ik al zei, 1 overnachting, klaar en verder naar de volgende bestemming of naar huis.
Oke en.. wat is nu je punt dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat is het minimale dat je in een hotel kan verwachten. Als ik zelf in een hotel zou moeten poetsen vraag ik een andere kamer bij de receptie of vertrek naar een ander hotel.
Ik kom meestal niet terug zoals ik al zei, 1 overnachting, klaar en verder naar de volgende bestemming of naar huis.
Dat je niet moet zeuren.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef Zippow het volgende:
[..]
[..]
Oke en.. wat is nu je punt dan?
Dat je je loodgieter ook geen fooi geeft omdat het fijn is dat je kraan weer werkt.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef Zippow het volgende:
[..]
[..]
Oke en.. wat is nu je punt dan?
Maar wel een kop koffie en een koek. Dat is immers ook een blijk van waardering.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat je je loodgieter ook geen fooi geeft omdat het fijn is dat je kraan weer werkt.
Ja ik heb een kutbaas inderdaad. Maar goed, te bang om m'n baan te verliezen samen met m'n andere collega's dus iedereen houdt zn bek en poetst lekker verder.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef Kansenjongere het volgende:
Kan TS wellicht ook een keer aangeven waarom ze het blijkbaar heel normaal vindt dat de eigenaar van een van de beste en duurste hotels van het land zijn personeel hetzelfde betaalt als de meest waardeloze jeugdherberg van het land?
De boeman hier lijkt me namelijk niet de gast die verwacht dat de service is inbegrepen in de riante prijs die reeds voor de kamer is afgetikt.
Jawel, heel de reden van je topic is zeuren.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef Zippow het volgende:
[..]
Ik zeur gelukkig ook niet. Ik vind je redeneringen alleen een beetje krom.
Dus het gaat je om de waardering? Is een bedankbriefje dan ook goed?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:44 schreef Zippow het volgende:
[..]
Maar wel een kop koffie en een koek. Dat is immers ook een blijk van waardering.
Ik klaag. Dit is dan ook de klaagbaak, waar ik terecht mag klagen als ik daar zin in heb.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jawel, heel de reden van je topic is zeuren.
De redenering dat ik een schone kamer verwacht bij aankomst is krom?
Niets wat je niet al in dit topic kunt vinden!quote:Op zondag 16 februari 2014 16:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Dus het gaat je om de waardering? Is een bedankbriefje dan ook goed?
Relevante info zet je maar in de OP.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:51 schreef Zippow het volgende:
[..]
Niets wat je niet al in dit topic kunt vinden!
Ja precies.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:49 schreef probeer het volgende:
En dat is dus het nadeel van een hotel waar alles op rekening gaat. Minder/geen fooi.
Naja of je hebt een vrouwtje die het voor je doet, maar hé als t vrouwtje ook eens ontspant loont dat alleen maar voor je he...quote:
Ik ken mijn collega's allemaal persoonlijk en best goed (oké behalve ééntje maar die werkt vaak in een ander filiaal) en ik geloof gewoon niet dat iemand iets in z'n eigen zak steekt. Tevens ben je ook nooit alleen op een kamer..quote:Op zondag 16 februari 2014 16:54 schreef probeer het volgende:
Ow enne .. als er één groep is die de fooi gewoon in hun eigen zak steekt, in plaats van deelt met de rest door het in de fooienpot te stoppen .. Dan is het housekeeping wel.
Ik heb als nachtreceptionist (waarbij je dus ook sochtends heel veel mensen uitcheckt) zo enorm vaak gehoord 'ow en ik heb een kleinigheidje op het nachtkastje achtergelaten' om vervolgens te merken dat er geen cent naar beneden komt.
TS moet niet zeiken en haar werk doen. En tegen d'r collega's zeggen dat ze niet zoveel moeten jatten. Want dat is het, diefstal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |