quote:
3 duizendstenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
De vraag is wat precies de foutmarge is.
Idioot kijk eerst eens voor je praat. Hier zit in de honderdste geen verschil maar gaan ze mierenneuken op niet-reël-meetbare duizendste.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]Omdat er nu toch een verschil tussen 1 en 2 zit, pannenkoek
Ctrl + scrollwiel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ineens kleinere letters op Fok! omdat ik op verkeerde knop heb geramd... hoe fix ik dat weer terug?
ik weet nog wel een plekje om haar schaatsen op te bergen...quote:
Ctrl ingedrukt houden en terwijl scrollen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ineens kleinere letters op Fok! omdat ik op verkeerde knop heb geramd... hoe fix ik dat weer terug?
Schaatskast?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet nog wel een plekje om haar schaatsen op te bergen...
het is er redelijk donker
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:23 schreef The_Avatar het volgende:
Ze stelen ons werk en nu ook al ons goud.
Met ctrl+0 ga je terug naar 100% zoom.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:23 schreef TheVulture het volgende:
Ctrl + 0.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:23 schreef TheVulture het volgende:
De kast?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet nog wel een plekje om haar schaatsen op te bergen...
het is er redelijk donker
Ctrl en scrollding van de muis.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:23 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch lullig voor Verweij zijn zusje. Hij is niet alleen een macho, macho man maar zelfs een knappere vrouw dan zij.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |