http://nos.nl/os2014/vide(...)-op-lachspieren.htmlquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Sorry maar wat was dat precies? Dat heb ik gemist.
Ik zag tijdens VS-Rusland een paar keer dat ze elkaar stoten gaven, als er ff een spelonderbreking was. Maar goed ik wen er dan maar aan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:00 schreef emokid het volgende:
[..]
Welke klappen of stoten achter de rug?
Kings vs Sens of Flyers vs Sens is beterquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:13 schreef popolon het volgende:
Zou eigenlijk weer het filmpje vd Red Wings vs. Avalanche moeten posten. Epic fight.
Maar die kennen we al natuurlijk.
Ook via een andere bron te zien?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
http://nos.nl/os2014/vide(...)-op-lachspieren.html
Die Rus had mee kunnen doen voor een medaille maar viel een aantal keer. Toen brak zijn ski en waren zijn kansen verkeken. Dan komt er een Canadese begeleider de piste op gerend om hem een nieuwe ski te geven zodat ie in ieder geval nog voor eigen publiek kan finishenIn dit filmpje wordt er een beetje een grap van gemaakt maar tijdens de uitzending gingen alle supporters uit hun dak.
[..]
Ik zag tijdens VS-Rusland een paar keer dat ze elkaar stoten gaven, als er ff een spelonderbreking was. Maar goed ik wen er dan maar aan.
Ook bekend als Notgoodquote:
Zijn 3 ringen zeggen iets anders.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ook bekend als Notgood
Kan ik zo 1,2,3 niet vinden nee. Hier wel artikel: http://www.huffingtonpost(...)n-ski_n_4767247.htmlquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ook via een andere bron te zien?
Zijn seizoenen buiten Detroit ookquote:
Zie mijn post een paar pagina's terug.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:11 schreef Lagrinta het volgende:
Ik had het gister over die goal bij ijshockey en of die vaststaat maar die 3-2 door Rusland werd dus afgekeurd omdat die goal licht verschoven was. Ik zie nu op twitter reacties dat het tactiek is.
Ik ken verder de spelregels niet maar opzettelijk de goal wegdrukken als keeper zijnde is toegestaan? Of is het onderdeel van het spel?
De goalie blijft er in. Een veldspeler gaat voor hem die penalty zitten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:36 schreef Lagrinta het volgende:
Duidelijk. Penalty time als de referee het had gezien. En dan zou de goalie dus een paar minuten aan de kant moeten zitten. Net zulk gezeik als met foebal dus qua het gebruikmaken van videobeelden.
Nee hoor, goalie blijft dan gewoon staan. Straf wordt dan uitgezeten door een andere speler.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:36 schreef Lagrinta het volgende:
Duidelijk. Penalty time als de referee het had gezien. En dan zou de goalie dus een paar minuten aan de kant moeten zitten. Net zulk gezeik als met foebal dus qua het gebruikmaken van videobeelden.
Oh dat mag dan wel. Oke.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nee hoor, goalie blijft dan gewoon staan. Straf wordt dan uitgezeten door een andere speler.
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:40 schreef Lagrinta het volgende:
En hoe bepaalt de referee of iemand opzettelijk de goal opzij duwt? Gewoon op gevoel?
Zo ver ik weet alleen om te beoordelen of het een goal of no goal is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:41 schreef Nielsch het volgende:
Mogen de refs alleen videobeelden bekijken om te bepalen of de puck over de doellijn is, of ook voor andere zaken?
Jep. Als spelers er met hoge snelheid tegenaan komen en de goal blijft staan krijg je te maken met vieze blessures. Tevens moet de goal ook er uit kunnen om te dweilen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:56 schreef Lagrinta het volgende:
Bedankt voor de antwoorden. Dan rest de vraag waarom die goal niet muurvast in de ijsvloer staat? Zou dat gevaarlijk zijn ivm blessures?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |