abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136743364
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:42 schreef Katth het volgende:
Al die mensen die hier ff hun zegje komen doen die er de ballen verstand van hebben :')
Dit..
pi_136743422
quote:
Al die mensen die hier ff hun zegje komen doen die er de ballen verstand van hebben :')
Hoezo? Ik kijk er al jaren met plezier naar, maar heb dat vechten altijd theatraal gevonden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:45 schreef emokid het volgende:

[..]

Het hoort bij ijshockey, en daarmee basta. Als het je niet bevalt ga je weg.
Het is gewoon een openbaar forum hoor, dat je het niet met mij eens bent is wat anders.

Wat een onvolwassenheid joh. Echt alsof ik jullie hiermee in het diepst van jullie hartjes aan het krenken ben :')
pi_136743442
quote:
Ik heb d'r neit echt verstand van, maar was er niet ook iets van een cultuurverschil tussen Amerika en Europa?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2014 17:48:38 ]
  Moderator zaterdag 15 februari 2014 @ 18:02:49 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_136743878
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Ja, dus? Dan mag ik het nog wel raar vinden dat dat schijnbaar zo normaal gevonden wordt. Helemaal op de OS.
tuurlijk mag dat maar het hoort er wel gewoon bij, heeft verder niets met 'stoer' te maken

wat hier gebeurt is zelfs nog heel erg soft
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_136744048
Over vechten gesproken!

pi_136744164
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Hoezo? Ik kijk er al jaren met plezier naar, maar heb dat vechten altijd theatraal gevonden.

[..]

Het is gewoon een openbaar forum hoor, dat je het niet met mij eens bent is wat anders.

Wat een onvolwassenheid joh. Echt alsof ik jullie hiermee in het diepst van jullie hartjes aan het krenken ben :')
Je impliceert te veel. Allereerst begrijp je vechten niet als je denkt dat het theatraal is. Het is een essentieel onderdeel van de NHL. Daarnaast gelden in Europa IIHF regels die eenmaal anders zijn. Ook zijn dit NHL spelers die niets anders gewend zijn. Wat verwacht je? Je hebt gewoon een compleet vertekend beeld van deze sport.

Ook zoek je echt te veel achter die 'broederlijkheid' van de OS. Ze schudden op het eind de handjes toch? Is dat niet genoeg voor je? :')
  Moderator zaterdag 15 februari 2014 @ 18:18:05 #157
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_136744265
hehehe zweden - finland _O_

altijd feisty :P
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_136744508
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:45 schreef emokid het volgende:

[..]

Het hoort bij ijshockey, en daarmee basta. Als het je niet bevalt ga je weg.
Dit inderdaad. Bepaalde sporten zijn nu eenmaal wat fysieker en dan komt het ook wat eerder tot vechten. Maar liever zoals hier bij hockey of zoals bij rugby (speler vs. speler) dan bij voetbal, waar de woede vaak op de arbitrage is gericht.
pi_136744637
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:14 schreef emokid het volgende:

[..]

Je impliceert te veel. Allereerst begrijp je vechten niet als je denkt dat het theatraal is. Het is een essentieel onderdeel van de NHL. Daarnaast gelden in Europa IIHF regels die eenmaal anders zijn. Ook zijn dit NHL spelers die niets anders gewend zijn. Wat verwacht je? Je hebt gewoon een compleet vertekend beeld van deze sport.

Ook zoek je echt te veel achter die 'broederlijkheid' van de OS. Ze schudden op het eind de handjes toch? Is dat niet genoeg voor je? :')
Essentieel voor de wedstrijd lijkt het me niet (maar dat is puur mijn lekenkijk erop), maar ik snap prima waar het vandaan komt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2014 18:51:50 ]
pi_136744708
Zweden scoren 1-0 tegen Letland in een PP situatie.
pi_136744725
Zwitserland - Tsjechië is ook 1-0
pi_136744757
Beetje jammer zo'n stream kijken nadat ik vanmiddag volop heb kunnen genieten op m'n tig inch TV scherm.
pi_136744766
Dat stadion lijkt zo klein vergeleken met Bolshoy.
Flesje bier
  zaterdag 15 februari 2014 @ 18:35:05 #164
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_136744804
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:32 schreef Nielsch het volgende:
Zweden scoren 1-0 tegen Letland in een PP situatie.
Geven de goal aan Karlsson, maar volgens mij werd de puck nog getipt.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_136744838
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:33 schreef Gezicht het volgende:
Dat stadion lijkt zo klein vergeleken met Bolshoy.
Ik vind de Bolshoi ook best klein met maar 12.000 plaatsen eigenlijk. Zeker voor wedstrijden van Rusland kunnen daar veel meer mensen in.
  † In Memoriam † zaterdag 15 februari 2014 @ 18:38:14 #166
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_136744900
Pest. 13.gif
Carpe Libertatem
pi_136744907
Letland komt gelijk. Mooie goal!
Flesje bier
pi_136744917
LETLAND!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_136744926
Mooie goal hoor van Letland!
pi_136744947
Lauris Darzins van Traktor Chelyabinsk
pi_136744981
Zweden - Letland 1-1
Zwitserland - Tsjechië 1-0

Na P1

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2014 18:42:21 ]
pi_136745310
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:14 schreef emokid het volgende:

[..]

Precies, van de NHL. Ik weet dat er hele tactieken bestaan om dat vechten in te zetten aldaar. Maar dat staat dus los van waar het hier over gaat, de OS. Dat het in de NHL als normaal gezien wordt, vind ik ook vreemd maar daar gaat het dus niet om.

En alles leuk en aardig van dat handjes schudden achteraf, maar iemand een klap tegen zijn rug of achterhoofd geven als hij wegschaatst heeft toch niks met sporten te maken man, zeg nou eerlijk. Er zijn trouwens al veel meer voorbeelden te noemen van verbroedering door sport tijdens de OS, die Russische langlaufer is daar een goed voorbeeld van. Dat gaat verder dan lullig handjeschudden en ondertussen iets anders bedoelen, wat je in het moderne sporten teveel ziet tegenwoordig.
pi_136745536
Het zijn grote jongens, ze kunnen er best tegen. Wees eens niet zo'n dramaqueen.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_136745550
Waarschijnlijk al langs gekomen. Maar wat betreft die afgekeurde 3 - 2 goal bij Rusland - USA, wat weerhoudt een goalie ervan om het doel een hevige beuk te geven zodat het niet meer op zijn plaats ligt bij momenten van hevige druk en een salvo aan doelpogingen door de tegenstander? Zo kan de goalie even rust creëren toch, zodat ze kunnen hergroeperen? Nu werd de goal afgekeurd, is er daarnaast nog een andere beslissing genomen? Extra tijd er bovenop of dat zo'n puck wordt stilgelegd in zo'n cirkel? Waarom geen penalty voor de tegenstander?
pi_136745677
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Precies, van de NHL. Ik weet dat er hele tactieken bestaan om dat vechten in te zetten aldaar. Maar dat staat dus los van waar het hier over gaat, de OS. Dat het in de NHL als normaal gezien wordt, vind ik ook vreemd maar daar gaat het dus niet om.

En alles leuk en aardig van dat handjes schudden achteraf, maar iemand een klap tegen zijn rug of achterhoofd geven als hij wegschaatst heeft toch niks met sporten te maken man, zeg nou eerlijk. Er zijn trouwens al veel meer voorbeelden te noemen van verbroedering door sport tijdens de OS, die Russische langlaufer is daar een goed voorbeeld van. Dat gaat verder dan lullig handjeschudden en ondertussen iets anders bedoelen, wat je in het moderne sporten teveel ziet tegenwoordig.
Welke klappen of stoten achter de rug?

Weet je hoeveel druk er op de schouders staat van het Russische team? Die hebben geen tijd om 'respectvol' te zijn en omver gespeeld te worden door het fysieke spel van de VS. Dat opstootje in het begin tussen Callahan en de Rus zegt zoveel. Ze willen niet geintimideerd worden en bovenal laten zien dat ze er 'horen'.

Bovendien blijf ik erbij dat je dit niet uit het systeem van een NHLer kunt schudden. Die zijn gewend om elke wedstrijd 110% te geven.

Neem de vurigheid die deze sport zo mooi maakt gewoon voor lief. Dit gaat nog zo'n mooi toernooi worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')