Dit..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:42 schreef Katth het volgende:
Al die mensen die hier ff hun zegje komen doen die er de ballen verstand van hebben
Hoezo? Ik kijk er al jaren met plezier naar, maar heb dat vechten altijd theatraal gevonden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:42 schreef Katth het volgende:
Al die mensen die hier ff hun zegje komen doen die er de ballen verstand van hebben
Het is gewoon een openbaar forum hoor, dat je het niet met mij eens bent is wat anders.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:45 schreef emokid het volgende:
[..]
Het hoort bij ijshockey, en daarmee basta. Als het je niet bevalt ga je weg.
Ik heb d'r neit echt verstand van, maar was er niet ook iets van een cultuurverschil tussen Amerika en Europa?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:42 schreef Katth het volgende:
tuurlijk mag dat maar het hoort er wel gewoon bij, heeft verder niets met 'stoer' te makenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja, dus? Dan mag ik het nog wel raar vinden dat dat schijnbaar zo normaal gevonden wordt. Helemaal op de OS.
Je impliceert te veel. Allereerst begrijp je vechten niet als je denkt dat het theatraal is. Het is een essentieel onderdeel van de NHL. Daarnaast gelden in Europa IIHF regels die eenmaal anders zijn. Ook zijn dit NHL spelers die niets anders gewend zijn. Wat verwacht je? Je hebt gewoon een compleet vertekend beeld van deze sport.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kijk er al jaren met plezier naar, maar heb dat vechten altijd theatraal gevonden.
[..]
Het is gewoon een openbaar forum hoor, dat je het niet met mij eens bent is wat anders.
Wat een onvolwassenheid joh. Echt alsof ik jullie hiermee in het diepst van jullie hartjes aan het krenken ben
Dit inderdaad. Bepaalde sporten zijn nu eenmaal wat fysieker en dan komt het ook wat eerder tot vechten. Maar liever zoals hier bij hockey of zoals bij rugby (speler vs. speler) dan bij voetbal, waar de woede vaak op de arbitrage is gericht.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:45 schreef emokid het volgende:
[..]
Het hoort bij ijshockey, en daarmee basta. Als het je niet bevalt ga je weg.
Essentieel voor de wedstrijd lijkt het me niet (maar dat is puur mijn lekenkijk erop), maar ik snap prima waar het vandaan komt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:14 schreef emokid het volgende:
[..]
Je impliceert te veel. Allereerst begrijp je vechten niet als je denkt dat het theatraal is. Het is een essentieel onderdeel van de NHL. Daarnaast gelden in Europa IIHF regels die eenmaal anders zijn. Ook zijn dit NHL spelers die niets anders gewend zijn. Wat verwacht je? Je hebt gewoon een compleet vertekend beeld van deze sport.
Ook zoek je echt te veel achter die 'broederlijkheid' van de OS. Ze schudden op het eind de handjes toch? Is dat niet genoeg voor je?
Geven de goal aan Karlsson, maar volgens mij werd de puck nog getipt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:32 schreef Nielsch het volgende:
Zweden scoren 1-0 tegen Letland in een PP situatie.
Ik vind de Bolshoi ook best klein met maar 12.000 plaatsen eigenlijk. Zeker voor wedstrijden van Rusland kunnen daar veel meer mensen in.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:33 schreef Gezicht het volgende:
Dat stadion lijkt zo klein vergeleken met Bolshoy.
Precies, van de NHL. Ik weet dat er hele tactieken bestaan om dat vechten in te zetten aldaar. Maar dat staat dus los van waar het hier over gaat, de OS. Dat het in de NHL als normaal gezien wordt, vind ik ook vreemd maar daar gaat het dus niet om.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:14 schreef emokid het volgende:
[..]
Je impliceert te veel. Allereerst begrijp je vechten niet als je denkt dat het theatraal is. Het is een essentieel onderdeel van de NHL. Daarnaast gelden in Europa IIHF regels die eenmaal anders zijn. Ook zijn dit NHL spelers die niets anders gewend zijn. Wat verwacht je? Je hebt gewoon een compleet vertekend beeld van deze sport.
Ook zoek je echt te veel achter die 'broederlijkheid' van de OS. Ze schudden op het eind de handjes toch? Is dat niet genoeg voor je?
Welke klappen of stoten achter de rug?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Precies, van de NHL. Ik weet dat er hele tactieken bestaan om dat vechten in te zetten aldaar. Maar dat staat dus los van waar het hier over gaat, de OS. Dat het in de NHL als normaal gezien wordt, vind ik ook vreemd maar daar gaat het dus niet om.
En alles leuk en aardig van dat handjes schudden achteraf, maar iemand een klap tegen zijn rug of achterhoofd geven als hij wegschaatst heeft toch niks met sporten te maken man, zeg nou eerlijk. Er zijn trouwens al veel meer voorbeelden te noemen van verbroedering door sport tijdens de OS, die Russische langlaufer is daar een goed voorbeeld van. Dat gaat verder dan lullig handjeschudden en ondertussen iets anders bedoelen, wat je in het moderne sporten teveel ziet tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |