Ik zie het nu ook op de streamquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:14 schreef emokid het volgende:
[..]
Ligt aan de kwaliteit van de gif, geloof mij. Straks als NOS de knockoutwedstrijden gaat uitzenden zal het in HD zijn en dan is het een makkie.
ah okequote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:14 schreef emokid het volgende:
[..]
Zolang er geen 'schoppende' beweging plaatsvindt is het toegestaan.
kwaliteit van de stream is ook niet om over naar huis te schrijven...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook op de stream![]()
Ik heb hem nog niet gezienquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
je weet dat het niet live is he, en dat iedereen hier de wedstrijd al gezien heeft...
Nee inderdaad. Haalt de 30 frames per seconde amper.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
kwaliteit van de stream is ook niet om over naar huis te schrijven...
Het is van dezelfde kwaliteit als mijn tvquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik moet iets op t werkquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Godmiljaarquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
En dat elkaar slaan ook de hele tijdOlympische gedachte m'n reet.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
En dat elkaar slaan ook de hele tijdOlympische gedachte m'n reet.
Ah ja. Gezien je pohi ben jij er zeker zo een die dat helemaal stoer vindt en dat dat bij de sport hoort.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:20 schreef emokid het volgende:
[..]!! Onder welke steen kom jij vandaan?
hoort er toch ook gewoon bij?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ah ja. Gezien je pohi ben jij er zeker zo een die dat helemaal stoer vindt en dat dat bij de sport hoort.
Ja, dus? Dan mag ik het nog wel raar vinden dat dat schijnbaar zo normaal gevonden wordt. Helemaal op de OS.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoort er toch ook gewoon bij?
het is ijshockey ffs
Ga toch lekker naar langebaanschaatsen kijken als het je niet bevaltquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja, dus? Dan mag ik het nog wel raar vinden dat dat schijnbaar zo normaal gevonden wordt. Helemaal op de OS.
Het hoort bij ijshockey, en daarmee basta. Als het je niet bevalt ga je weg.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ah ja. Gezien je pohi ben jij er zeker zo een die dat helemaal stoer vindt en dat dat bij de sport hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |