Smeerlapquote:Op zondag 16 februari 2014 09:32 schreef Fascination het volgende:
Net goed gepoept, joh. Perfect van textuur en kleur.
En geeneens bloemetjesquote:
Sinds gisteravond half negen aan een pokertafel gezeten, het had het wel wat meer op mogen brengen. Maar gezellig was het wel met een stel dronken Noren aan tafelquote:
pokeren is wel tof.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sinds gisteravond half negen aan een pokertafel gezeten, het had het wel wat meer op mogen brengen. Maar gezellig was het wel met een stel dronken Noren aan tafel
Er zijn ergere dingen om je geld mee te verdienenquote:
Geen ervaring mee, jij?quote:Op zondag 16 februari 2014 10:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen om je geld mee te verdienen
Ja. Tenminste, ik probeer het. De ene keer lukt het wel, de andere keer niet. It's not quite time yet to quit my dayjobquote:
Fas, waarom?quote:Op zondag 16 februari 2014 09:32 schreef Fascination het volgende:
Toch wel een foto als bewijsmateriaal genomen voordat je hem naar de eeuwige rioolpijpen joeg hè?quote:Op zondag 16 februari 2014 09:32 schreef Fascination het volgende:
't Is maar waar je zin in hebt. Hardlopen...blegh!!quote:Op zondag 16 februari 2014 11:48 schreef PeuRac het volgende:
Moguhff licht ontbijten en dan een uurtje hardlopen op de heide denk ik, het is zulk lekker weer vandaag
Ik heb er ook geen zin in, maar mn conditie is redelijk ruk en wil geen buikje krijgen. Dus dan toch maar wat doen en met rennen maak ik ook mijn hoofd helemaal leeg en dat vind ik wel lekker.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
't Is maar waar je zin in hebt. Hardlopen...blegh!!
Buikjesquote:Op zondag 16 februari 2014 12:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen zin in, maar mn conditie is redelijk ruk en wil geen buikje krijgen. Dus dan toch maar wat doen en met rennen maak ik ook mijn hoofd helemaal leeg en dat vind ik wel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |