quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Die ene was van haar hequote:
Wat heeft die gedaan?quote:
Contact is niet al te best, maar heb 'm wel op Facebook en hij zit hele tijd te zeuren.quote:
Je kan meldingen ook uit zettenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Contact is niet al te best, maar heb 'm wel op Facebook en hij zit hele tijd te zeuren.
Post ie een plaatje op facebook met daarbij de tekst "Voor wie blij is met zijn/haar zus... ik ben benieuwd wie dit plaatje leuk vind en/of deelt!!!!"
Bah
Gewoon negeren, heb sowieso een redelijk sterke mening over mensen welke zulke dingen delenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Contact is niet al te best, maar heb 'm wel op Facebook en hij zit hele tijd te zeuren.
Post ie een plaatje op facebook met daarbij de tekst "Voor wie blij is met zijn/haar zus... ik ben benieuwd wie dit plaatje leuk vind en/of deelt!!!!"
Bah
Chat berichten heb ik al uit gezetquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan meldingen ook uit zetten
Ja doe ik ook, maar ik kan er niet tegen. Beetje bepalen wat ik zou moeten gaan delen, flikker opquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon negeren, heb sowieso een redelijk sterke mening over mensen welke zulke dingen delen
Hij heeft het op jouw wall neergezet?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja doe ik ook, maar ik kan er niet tegen. Beetje bepalen wat ik zou moeten gaan delen, flikker op
Nee dat niet, maar ik n.a.v. z'n mails die hij spamt weet ik wel dat hij wilt dat ik dat bericht ga delenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij heeft het op jouw wall neergezet?
Ik zie zoveel van dat soort berichten.
Boeiend.
DEEL DIT ALS JE OOK EEN HEKEL HEBT AAN MOTIVATIONAL QUOTES OP FACEBOOK!!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon negeren, heb sowieso een redelijk sterke mening over mensen welke zulke dingen delen
{SHARE}quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
DEEL DIT ALS JE OOK EEN HEKEL HEBT AAN MOTIVATIONAL QUOTES OP FACEBOOK!!
Maar denk toch aan de kinderen!!!quote:
Nah, die troep welke van Hyves is overgewaaid had van mij wel weg mogen blijven.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
Straks mag je niets meer op facebook
Goed idee!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar denk toch aan de kinderen!!!
......
wacht
![]()
![]()
* Barbusse zet de PC uit en gaat naar buiten, bier drinken op een terrasje
Nou onvriend mij dan maarquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, die troep welke van Hyves is overgewaaid had van mij wel weg mogen blijven.
De mensen die zulke troep posten/sharen heb ik touwens gefilterd uit mijn tijdslijn, net als mensen die kinder foto's posten etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |