quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Die ene was van haar hequote:
Wat heeft die gedaan?quote:
Contact is niet al te best, maar heb 'm wel op Facebook en hij zit hele tijd te zeuren.quote:
Je kan meldingen ook uit zettenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Contact is niet al te best, maar heb 'm wel op Facebook en hij zit hele tijd te zeuren.
Post ie een plaatje op facebook met daarbij de tekst "Voor wie blij is met zijn/haar zus... ik ben benieuwd wie dit plaatje leuk vind en/of deelt!!!!"
Bah
Gewoon negeren, heb sowieso een redelijk sterke mening over mensen welke zulke dingen delenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Contact is niet al te best, maar heb 'm wel op Facebook en hij zit hele tijd te zeuren.
Post ie een plaatje op facebook met daarbij de tekst "Voor wie blij is met zijn/haar zus... ik ben benieuwd wie dit plaatje leuk vind en/of deelt!!!!"
Bah
Chat berichten heb ik al uit gezetquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan meldingen ook uit zetten
Ja doe ik ook, maar ik kan er niet tegen. Beetje bepalen wat ik zou moeten gaan delen, flikker opquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon negeren, heb sowieso een redelijk sterke mening over mensen welke zulke dingen delen
Hij heeft het op jouw wall neergezet?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja doe ik ook, maar ik kan er niet tegen. Beetje bepalen wat ik zou moeten gaan delen, flikker op
Nee dat niet, maar ik n.a.v. z'n mails die hij spamt weet ik wel dat hij wilt dat ik dat bericht ga delenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij heeft het op jouw wall neergezet?
Ik zie zoveel van dat soort berichten.
Boeiend.
DEEL DIT ALS JE OOK EEN HEKEL HEBT AAN MOTIVATIONAL QUOTES OP FACEBOOK!!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon negeren, heb sowieso een redelijk sterke mening over mensen welke zulke dingen delen
{SHARE}quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
DEEL DIT ALS JE OOK EEN HEKEL HEBT AAN MOTIVATIONAL QUOTES OP FACEBOOK!!
Maar denk toch aan de kinderen!!!quote:
Nah, die troep welke van Hyves is overgewaaid had van mij wel weg mogen blijven.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
Straks mag je niets meer op facebook
Goed idee!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar denk toch aan de kinderen!!!
......
wacht
![]()
![]()
* Barbusse zet de PC uit en gaat naar buiten, bier drinken op een terrasje
Nou onvriend mij dan maarquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, die troep welke van Hyves is overgewaaid had van mij wel weg mogen blijven.
De mensen die zulke troep posten/sharen heb ik touwens gefilterd uit mijn tijdslijn, net als mensen die kinder foto's posten etc.
jij doet dat toch niet? Af en toe wat over de kinderen, maar niet overdreven.quote:
Somsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij doet dat toch niet? Af en toe wat over de kinderen, maar niet overdreven.
D'r zijn er die elke poep en scheet posten
Dat is wat anders dan posten "XX ging vandaag 5min later naar bed dan normaal, oei, ik hoop dat het allemaal goed gaat"quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms
Meestal geniale uitspraken enzo
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan posten "XX ging vandaag 5min later naar bed dan normaal, oei, ik hoop dat het allemaal goed gaat"
Kloptquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee maar je weet ook dat ik niet zo'n mama ben.
Ik hou niet van kinderen, maar die van jou zijn echt schatjesquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms
Meestal geniale uitspraken enzo
Ja echt he? Drabbertjequote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou niet van kinderen, maar die van jou zijn echt schatjes
Dat K. ook zelf wilde af bellen omdat ie ziek was![]()
ik kan er wel om lachen.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan er wel om lachen.
Hij had een grote valentijnskaart gehad he. Grapte hij achteraf: ik dacht ff dat er een touw in zat...
Whut![]()
Ik moet nogsteeds even dat filmpje uploaden
Lekkerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de keuken in. Pannenkoeken bakken
Eerst al appelflappen en nu pannenkoeken. Damn ik mis te veelquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de keuken in. Pannenkoeken bakken
Je kan zelf ook pannenkoekkies bakkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eerst al appelflappen en nu pannenkoeken. Damn ik mis te veel
Nah, ik ga straks pasta maken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan zelf ook pannenkoekkies bakken
Bel een chickie en ga batsenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:46 schreef PeuRac het volgende:
hmm, ik verveel me best wel eigenlijk
Neh, mn lul is nog rauw van afgelopen nacht.quote:
He wat vervelend nou...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neh, mn lul is nog rauw van afgelopen nacht.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:58 schreef PeuRac het volgende:
Ja.
Maar goed, beter dat dan geen sex
True thatquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:58 schreef PeuRac het volgende:
Ja.
Maar goed, beter dat dan geen sex
Eens welquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat verveelt ook wel op den duur
Snooki?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Succes....
Ps het is oranje en heeft twee gleuven
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
https://www.facebook.com/(...)26097&type=2&theater
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
https://www.facebook.com/(...)26097&type=2&theater
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zoal?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm, de laatste tijd ben ik constant aan het snoepen
Spekjes, marshmallows, mini milky-waysquote:
Kleinere zak kopen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spekjes, marshmallows, mini milky-ways![]()
En zo'n zak gaat dan ook gewoon binnen no time leeg.
Geen optiequote:
Zwanger of stoned?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spekjes, marshmallows, mini milky-ways![]()
En zo'n zak gaat dan ook gewoon binnen no time leeg.
Nee en neequote:
Die zooi niet meer in huis halen. En zorgen voor een goed gevulde fruitschaal met rijp fruit.quote:
quote:
Uhm ik snoep eigenlijk nooit. Kan in alle eerlijkheid zeggen dat snoepen zoals ik nu doe al een jaar of 6 minimaal geleden is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die zooi niet meer in huis halen. En zorgen voor een goed gevulde fruitschaal met rijp fruit.
Ben jij mijn scharrel nu aan het appen dat ik zwanger ben?quote:
goed idee, op zich.. Ware het niet dat je het terug zou doen..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij mijn scharrel nu aan het appen dat ik zwanger ben?
Mijn hemel, zit ik hier weer op de midddlbare school?? Puberale grappen...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij mijn scharrel nu aan het appen dat ik zwanger ben?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goed idee, op zich.. Ware het niet dat je het terug zou doen..
En toch klinkt dat verdomd goedquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Maar nee, pas als ik trek krijg in spaghetti bolognaise met vanille-ijs (ja, tegelijk) is het foute boel
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn hemel, zit ik hier weer op de midddlbare school?? Puberale grappen...
Ik vond het best lekker jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En toch klinkt dat verdomd goed
Hups en haar 'scharrel' zijn dat stel...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Rustig aan joh met die aannames!! We zitten met een stel in een groepschat en het gaat er vaak zat over samenwonen, dubbel huwelijk, enz
Nee, jij en jouw scharrel!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hups en haar 'scharrel' zijn dat stel...
Zwangerschap is de beste reden voor slavernijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond het best lekker ja![]()
Mn ex was er niet zo blij mee, die heb ik er echt een keer midden in de nacht op uit gestuurd voor ijs
Wij koken niet samen, doen niet samen de boodschappen, spelen niet samen vals, gaan niet op bezoek bij mijn moeder...quote:
Burgertrutalert!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wij koken niet samen, doen niet samen de boodschappen, spelen niet samen vals, gaan niet op bezoek bij mijn moeder...![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wij koken niet samen, doen niet samen de boodschappen, spelen niet samen vals, gaan niet op bezoek bij mijn moeder...![]()
Ik vond slechts dat ze het recht had om dr nieuwe schoonzoon te ontmoetenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
JIJ wilde per sé op bezoek bij mijn moeder!!
Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ze niet thuis wasquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vond slechts dat ze het recht had om dr nieuwe schoonzoon te ontmoeten
Je stribbelde overigens niet eens hard tegen..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ze niet thuis was
Enig idee hoe strontvervelend jij kan zijn als je iets wil?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je stribbelde overigens niet eens hard tegen..
Je had mij en mn scharrel nooit bij mn moeder op de bank gekregen hoor
Je gelooft toch niet echt dat we samen koken he? Ik bedoel, ik en koken????quote:
Ik? Geen idee.. Ik krijg altijd wat ik wil voordat ik strontvervelend ben.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Enig idee hoe strontvervelend jij kan zijn als je iets wil?
Dingen snijden die je niet lust voor in het eten om hem te helpen met koken dan... Burgertrut.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet echt dat we samen koken he? Ik bedoel, ik en koken????
Ik moest welquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dingen snijden die je niet lust voor in het eten om hem te helpen met koken dan... Burgertrut.
Zal ik m vragen of ie je gedwongen heeft of kom je er zelf eerlijk voor uit dat jullie een relatie hebben?quote:
Hij ontkent natuurlijk alles!! En nee, ik heb geen relatiequote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zal ik m vragen of ie je gedwongen heeft of kom je er zelf eerlijk voor uit dat jullie een relatie hebben?
Arme zoon.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet echt dat we samen koken he? Ik bedoel, ik en koken????
Die kan wel koken hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |