Dit argumentquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:19 schreef Noriega het volgende:
vriend van me vind het super lelijk en tokkie. Dat vind ik onzin want je ziet tegenwoordig ook meisjes op de universiteit ermee lopen.
1993 belde, ze willen hun wereldbeeld terugquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:00 schreef Luxuria het volgende:
Hoezo meer ingeburgerd, in achterstandswijken misschien ja.
Ik vind het echt tokkie.
Oneens. Door een ring in je neus te rammen laat je, zonder ook nog maar een woord te zeggen, aan iedereen zien "ik ben zo dom als een varken, behandel me maar als een simpel stuk vee".quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
1993 belde, ze willen hun wereldbeeld terug
Veel mensen in mijn omgeving hebben nog niet eens door dat ik geen piercing meer heb.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:28 schreef Scootermuisje het volgende:
Ik heb een heel klein glinstertje, een klasgenoot kwam er zelfs pas na 5 maanden achter terwijl ik hem al 7 jaar heb
Die meid is ook zonder enorm lelijk. Beetje een matig voorbeeld.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:50 schreef Moira. het volgende:
Ik zie het tegenwoordig eigenlijk nooit meer, heb juist het idee dat het 10 jaar geleden een stuk meer 'in' was dan nu.
En soms vind ik het mooi, soms vind ik het lelijk.
Het ligt heel erg aan de persoon die hem heeft, niet aan de neuspiercing zelf.
Ik geef vrij weinig neuks, andere piercings vind ik vaak lelijker.
Dit is overigens een mooi voorbeeld van hoe het níét moet:
[ afbeelding]afbeelding ]
Maar wat ik dus bedoel te zeggen is: als je al een lelijke koe bent, bevestig dat beeld dan niet voor mensen door een neusring te dragenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die meid is ook zonder enorm lelijk. Beetje een matig voorbeeld.
Dittoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:00 schreef Luxuria het volgende:
Hoezo meer ingeburgerd, in achterstandswijken misschien ja.
Ik vind het echt tokkie.
Ze doen het over het algemeen om op te vallen, maar hebben niet door dat ze door hun lelijkheid al genoeg opvallenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar wat ik dus bedoel te zeggen is: als je al een lelijke koe bent, bevestig dat beeld dan niet voor mensen door een neusring te dragen
Iddquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:24 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Ze doen het over het algemeen om op te vallen, maar hebben niet door dat ze door hun lelijkheid al genoeg opvallen
Haha ik dacht ook al aan haarquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:50 schreef Moira. het volgende:
Ik zie het tegenwoordig eigenlijk nooit meer, heb juist het idee dat het 10 jaar geleden een stuk meer 'in' was dan nu.
En soms vind ik het mooi, soms vind ik het lelijk.
Het ligt heel erg aan de persoon die hem heeft, niet aan de neuspiercing zelf.
Ik geef vrij weinig neuks, andere piercings vind ik vaak lelijker.
Dit is overigens een mooi voorbeeld van hoe het níét moet:
[ afbeelding]afbeelding ]
Fuck ik moest drie keer lezen voordat ik het begreep.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:02 schreef LookAtMe het volgende:
zeikant lelijk, midden kan mooi en kan lelijk zijn.
Heb je totaal geen last van als je verkouden bent.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:39 schreef Morrigan het volgende:
Het hoeft natuurlijk niet gelijk om een neusring te gaan. Zo'n diamantje kan anders best mooi zijn. Het lijkt me alleen niet erg praktisch wanneer je verkouden bent.
Het staat niemandquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:37 schreef Take2 het volgende:
[..]
on-topic Het moet je staan, heb er zelf ook één.
Het is niet tokkie omdat deze vrouwen geen tokkie zijn, je kan zeker met hetzelfde gemak fotos vinden van vrouwen waarbij dat wel het geval is. Zoals ik al zei, er zijn vrouwen die ik mooi vind en die staat het, maar het maakt ze niet mooier maar niet noodzakelijk ineens lelijk. En er zijn vrouwen die lelijk zijn en die maakt het ook niet mooierquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:00 schreef Hexagon het volgende:
Hier is toch weinig tokkie aan imo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom open je dan godverdomme een poll als het antwoord op je vraag niet kan zijn wat je wil dat het isquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:04 schreef Noriega het volgende:
Zoveel negativiteit had ik niet verwacht.
Hij zegt alleen dat hij het niet had verwacht. Niet dat het hem uitmaakt wat jij vindt of de rest als zijnde een leidraad voor hem om te volgen qua smaak.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom open je dan godverdomme een poll als het antwoord op je vraag niet kan zijn wat je wil dat het is
Nee, hij had niet zoveel 'negativiteit' verwacht. Dat is dus zijn persoonlijk oordeel dat hij graag aan de rest van ons plebs wil ophangen, en het liefste had hij dat terug willen zien in een enorme pro-piercing uitslag in de poll. Nu dat aardig backfired begint meneer te huilen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hij zegt alleen dat hij het niet had verwacht.
Waarom dan een topic erover openen als het je toch niet uit maakt.quote:Niet dat het hem uitmaakt wat jij vindt of de rest als zijnde een leidraad voor hem om te volgen qua smaak.
Interesse in hoe de rest erover denkt kan toch. Ik ken hem niet verder, misschien heb jij hem meer zien posten dat je daarom denkt dat hij dus huilt e.d. Kan best als hij zo'n user is. Maar aan de hand van die post van hem maak ik dat er juist helemaal niet uit opquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, hij had niet zoveel 'negativiteit' verwacht. Dat is dus zijn persoonlijk oordeel dat hij graag aan de rest van ons plebs wil ophangen, en het liefste had hij dat terug willen zien in een enorme pro-piercing uitslag in de poll. Nu dat aardig backfired begint meneer te huilen.
[..]
Waarom dan een topic erover openen als het je toch niet uit maakt.
Leuke foto's. Het maakt zo'n dame gewoon net iets interessanter en prikkelender qua uiterlijk. Het straalt toch wat eigenzinnigheid uit.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:10 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vind het super sexy. Knopje of ringetje
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
zoooooo sexy!
Maar dit vind ik echt niks:
[ link | afbeelding ]
Doet me aan een koe of stier denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |