Er komen zo 3 halve finales. En de snelste 2 van iedere halve finale gaan door naar de finale.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat sport betreft ben ik echt zo'n wandelend klok-klepel verhaal..ik weet overal niets van
Helemaal duizelig enzoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:37 schreef Uccie het volgende:
5000 rondjes shorttrack....dan ben je toch compleet de weg kwijt
Ik snp het toch niet helemaal....wanneer word je advanced?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er komen zo 3 halve finales. En de snelste 2 van iedere halve finale gaan door naar de finale.
Tenzij 1 van die snelste 2 een penalty krijgt natuurlijk, dan gaat die niet door maar de nummer 3.
En dan heb je nog de mensen die advanced worden.
Als je onderuit wordt gekegeld door iemand andersquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snp het toch niet helemaal....wanneer word je advanced?
Als je op een kansrijke positie wordt gehinderd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snp het toch niet helemaal....wanneer word je advanced?
Dat is een iets deftigere manier om het uit te leggen jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je op een kansrijke positie wordt gehinderd.
Ah ok, nu snap ik het denk ik helemaal.....of niet, dan hoor je het zo welquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je onderuit wordt gekegeld door iemand anders
Komt op hetzelfde neerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is een iets deftigere manier om het uit te leggen ja
Om 12:12.12quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er komen zo 3 halve finales. En de snelste 2 van iedere halve finale gaan door naar de finale.
Tenzij 1 van die snelste 2 een penalty krijgt natuurlijk, dan gaat die niet door maar de nummer 3.
En dan heb je nog de mensen die advanced worden.
Estafettequote:
Dat estafettegebeurenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |