abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136782502
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Is pedofilie nou eigenlijk een ziekte? Lijkt me niet een kwestie van een voorkeur om kleine kinderen te willen neuken, dan is er toch echt iets goed verkeerd in de bovenkamer.
Of het nu een ziekte, stoornis of geaardheid is. Lekker belangrijk Weet je wat het punt is? Ik denk dat er best veel pedofielen (m/v) rondlopen, die echter geen uiting geven aan die gevoelens. Die mensen zijn op zich niet gevaarlijk. Het gevaar zit hem echt in de figuren die wel uiting geven aan hun lusten.
dat het niet goed zit in de bovenkamer van pedo's is een understatement.
pi_136782536
quote:
7s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er zijn anders legio slachtoffers van eigenrichting die daar anders over denken.
Je draait oorzaak en gevolg om.
Maar voor de duidelijkheid, ik zal die man niets aandoen hoor,
pi_136782595
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Is pedofilie nou eigenlijk een ziekte? Lijkt me niet een kwestie van een voorkeur om kleine kinderen te willen neuken, dan is er toch echt iets goed verkeerd in de bovenkamer.
Vorig jaar was er op tv een pedofiel op televisie die een hekel had aan zijn drang om kinderen te misbruiken. Hij zat toen een gevangenisstraf uit en zou binnen afzienbare tijd vrijkomen. Hij had daarom een verzoek ingediend om zijn penis te amputeren maar dit werd afgewezen omdat dit wettelijk verboden was.
Zelfmoord was voor hem geen optie want hij wilde blijven leven dus speelde hij met de gedachte om zelf tot amputatie over te gaan echter twijfelde hij of hij hiertoe in staat was.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_136782612
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:43 schreef Flounder het volgende:
Je draait oorzaak en gevolg om.
Ah, mensen die slachtoffer worden van agressieve tokkies hebben dat eigenlijk aan zichzelf te danken? Of waar wil je precies naartoe?
pi_136782636
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:41 schreef Flounder het volgende:

[..]

Of het nu een ziekte, stoornis of geaardheid is. Lekker belangrijk Weet je wat het punt is? Ik denk dat er best veel pedofielen (m/v) rondlopen, die geen uiting geven aan die gevoelens. Die mensen zijn op zich niet gevaarlijk. Het gevaar zit hem echt in de figuren die wel uiting geven aan hun lusten.
De manier waarop er nu mee omgegaan wordt voelt nogal middeleeuws aan. Eerst stoppen ze hem in de gevangenis en vervolgens als hij vrijkomt staat er een woedende menigte voor de deur. Het lijkt me veel logischer dat zulke figuren een verplichte klinische behandeling krijgen om herhaling te voorkomen.
pi_136782683
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, mensen die slachtoffer worden van agressieve tokkies hebben dat eigenlijk aan zichzelf te danken? Of waar wil je precies naartoe?
Die Benno L. is veroordeeld voor misbruik van kleine kinderen hè? Wil je hem serieus in de rol van slachtoffer duwen.....?
pi_136782716
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:48 schreef Flounder het volgende:

[..]

Die Benno L. is veroordeeld voor misbruik van kleine kinderen hè? Wil je hem serieus in de rol van slachtoffer duwen.....?
Je zegt dat je geen gevaar voor de samenleving bent. Door eigenrichting aan te moedigen ben je dat wel. Want eigenrichting is willekeurig, maakt onschuldige slachtoffers en in het geval van pedoseksualiteit zorgt het er voor dat pedo's isoleren met alle gevolgen vandien.
pi_136782749
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

De manier waarop er nu mee omgegaan wordt voelt nogal middeleeuws aan. Eerst stoppen ze hem in de gevangenis en vervolgens als hij vrijkomt staat er een woedende menigte voor de deur. Het lijkt me veel logischer dat zulke figuren een verplichte klinische behandeling krijgen om herhaling te voorkomen.
Dat "ze" hem in het gevang stoppen is niet meer dan logisch. Dat er vervolgens een woedende menigte bij hem voor de deur staat kun je als middeleeuws bestempelen, maar vind je dat echt zo raar? Ook als je je verplaatst in de mensen met kleine kinderen die daar in de buurt wonen?
pi_136782906
quote:
7s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:49 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je zegt dat je geen gevaar voor de samenleving bent. Door eigenrichting aan te moedigen ben je dat wel. Want eigenrichting is willekeurig, maakt onschuldige slachtoffers en in het geval van pedoseksualiteit zorgt het er voor dat pedo's isoleren met alle gevolgen vandien.
Waar moedig ik dat precies aan volgens jou? De straat waar hij woont staat in alle media vermeld. Ik heb er zelf bij vermeld dat ik dat kaartje en zijn foto hier plaats ter aandachtsvestiging van de mensen in de stad en omliggende gemeenten. Je leest nergens dat ik aanmoedig hem te lynchen of iets dergelijk. Integendeel.
pi_136782952
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:57 schreef Flounder het volgende:

[..]

Waar moedig ik dat precies aan volgens jou? De straat waar hij woont staat in alle media vermeld. Ik heb er zelf bij vermeld dat ik dat kaartje en zijn foto hier plaats ter aandachtsvestiging van de mensen in de stad en omliggende gemeenten. Je leest nergens dat ik aanmoedig hem te lynchen of iets dergelijk. Integendeel.
Eigenlijk zijn je motieven heel nobel natuurlijk.
pi_136783057
quote:
8s.gif Op zondag 16 februari 2014 17:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Of alsnog op de brandstapel ermee!
Dat deden ze alleen met vermeende heksen. Chemische castratie is wellicht iets minder middeleeuws, vind je niet?
  zondag 16 februari 2014 @ 19:02:12 #162
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_136783059
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 23:40 schreef Rezania het volgende:

[..]

Eh, ja, wat anders?
Ik vind nl. dat ze erg weinig bijval krijgen van homo's. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_136783077
quote:
15s.gif Op zondag 16 februari 2014 19:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

:')_! Fucking mongool.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 16 februari 2014 @ 19:03:42 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136783099
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 19:02 schreef Flounder het volgende:

Dat deden ze alleen met vermeende heksen. Chemische castratie is wellicht iets minder middeleeuws, vind je niet?
Nee hoor. Dat deden ze ook met al dan niet vermeende ketters. En waarom niet voor pedoseksuelen, of ze nu al wel of geen straf hebben uitgezeten? Een volksgericht willen we! Op het schavot ermee!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 16 februari 2014 @ 19:05:01 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136783145
quote:
15s.gif Op zondag 16 februari 2014 19:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Heteroseksueel zijn is ook een geaardheid, maar net als de homoseksuelen vallen heteroseksuelen geen kinderen lastig met hun geaardheid.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136783193
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:57 schreef Flounder het volgende:

[..]

Ah, je wil mensen er gewoon even op attenderen dat hij daar woont en ze een bloemetje langs moeten brengen. Ofzo.
pi_136783195
Ik vind het eigenlijk best verontrustend dat een aantal users het zo enorm opneemt voor een kindermisbruiker.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Zaak-Benno_Larue

[ Bericht 37% gewijzigd door Flounder op 16-02-2014 19:09:04 (link toegevoegd) ]
pi_136783224
Voor zover ik weet heeft Benno geen kinderen gepenetreerd, maar alleen betast en foto's van ze gemaakt.

Dat neemt niet weg dat het een oude viezerik is, maar hij heeft z'n straf gehad, gewoon met rust laten dus.
٩๏̯͡๏)۶
pi_136783237
quote:
15s.gif Op zondag 16 februari 2014 19:06 schreef Flounder het volgende:
Ik vind het eigenlijk best verontrustend dat een aantal users het zo enorm opneemt voor een kindermisbruiker.
Noem anders even wat namen en citeer een aantal posts.
pi_136783289
quote:
Anoniem achter een PCtje durf ik ook een grote bek op te zetten. Maar als je ze in het echt tegenkomt. Ho maar! :{w
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_136783371
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 19:08 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Anoniem achter een PCtje durf ik ook een grote bek op te zetten. Maar als je ze in het echt tegenkomt. Ho maar! :{w
Waar lees jij dat ik hem iets aan wil doen dan wel wens dat anderen hem iets aandoen?
  zondag 16 februari 2014 @ 19:11:59 #172
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_136783419
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 19:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Heteroseksueel zijn is ook een geaardheid, maar net als de homoseksuelen vallen heteroseksuelen geen kinderen lastig met hun geaardheid.
Dat begrijp ik inderdaad. Maar ik speel meer in op de gevoelens an sich. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 16 februari 2014 @ 19:12:58 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136783471
quote:
15s.gif Op zondag 16 februari 2014 19:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat begrijp ik inderdaad. Maar ik speel meer in op de gevoelens an sich. :{

Homoseksualiteit heeft niets met pedoseksualiteit te maken, dus welke gevoelens?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 16 februari 2014 @ 19:13:27 #174
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_136783488
quote:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Zaak-Benno_Larue
Inderdaad, laten we iedereen die zijn straf heeft uitgezeten maar gewoon lynchen.. Vervolgens worden die daders weer bestraft, zitten hun straf uit en worden vervolgens gelynched door familieleden van hun slachtoffer enz enz enz.. Ruimt lekker op.
pi_136783534
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 19:13 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Inderdaad, laten we iedereen die zijn straf heeft uitgezeten maar gewoon lynchen.. Vervolgens worden die daders weer bestraft, zitten de straf uit en worden vervolgens gelynched door familieleden van hun slachtoffer enz enz enz.. Ruimt lekker op.
Nogmaals, dat schrijf ik nergens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')