Dacht van wel Benno zelf heeft er wat aan het niet onbelangrijk de kinderen want misschien werkt dat traject waar hij in zit wel en komen er geen nieuwe slachtoffers meer.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, en? De enige die hier belang bij heeft is de boze menigte. Verder niemand.
Beide landen zijn dan ook totaal niet met elkaar te vergelijken.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het lijkt mij goed om te kijken hoe de VS het doet, om vervolgens hier precies het tegenovergestelde te doen.
Dat verneukte klimaat komt er primair door lui als Benno L, als die niet de fout in gingen had je ook die boze menigten niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[..]
Diezelfde mensen helpen Benno L. liever een handje dan dat ze bijdragen aan een klimaat waarin pedo's sneller geneigd zijn hulp te zoeken. Dus ach.
Natuurlijk wel. Die zoeken alleen een stok om mee te slaan. Er zijn ook talloze mensen die wel normaal kunnen doen, dus ligt het aan hen.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:38 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat verneukte klimaat komt er primair door lui als Benno L, als die niet de fout in gingen had je ook die boze menigten niet.
Het maakt niet zoveel uit, want Herman is volwassen en maakt die keuze zelf, terwijl Stefan als kind niet tegen een volwassene op kan.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In de zin dat homo's zeggen dat ze er niks aan kunnen doen dat ze vallen voor een regular Herman. Datzelfde lijkt ook te gelden voor pedo's die wel wat zien in kleine Stefan.
M.a.w.: wanneer is er sprake van een ziekte/psychische afwijking of een geaardheid. Lijkt me een interessante discussie.²
En die stok vinden ze door lui als Benno L.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Die zoeken alleen een stok om mee te slaan. Er zijn ook talloze mensen die wel normaal kunnen doen, dus ligt het aan hen.
of meisjes van 18-21 die zich kinderachtig kledenquote:
Het feit dat ze een stok zoeken zegt al genoeg natuurlijk. Ze spannen Benno L. slechts voor hun banale karretje.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En die stok vinden ze door lui als Benno L.
Doe normaal man. Ik voer hier een normale discussie. Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn duidelijke vraag:quote:
Open er een topic over.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doe normaal man. Ik voer hier een normale discussie. Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn duidelijke vraag:
Wat is de scheidslijn tussen "normale" geaardheid of (psychische) ziekte c.q. afwijking?²
Dan moet je het niet in het belachelijke trekken als je normaal antwoord wilt.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doe normaal man. Ik voer hier een normale discussie. Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn duidelijke vraag:
Wat is de scheidslijn tussen "normale" geaardheid of (psychische) ziekte c.q. afwijking?²
Bij deze. De vraag staat nog steeds open.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet je het niet in het belachelijke trekken als je normaal antwoord wilt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:11 schreef justanick het volgende:
[..]
Ik mag voor de samenleving hopen dat deze verzameling tokkies met het IQ van een stijkijzer geen stemrecht meer hebben.
[..]
...dus?
Wat zou erger zijn voor onze huidige samenleving:quote:Op zondag 16 februari 2014 17:18 schreef YazooW het volgende:
[..]
Wat een misselijke opmerking zeg... Mensen geen stemrecht gunnen omdat zij gebruik maken van hun recht op protest. Wordt steeds gekker hier.
Het probleem is dat de 'oh de kinderen' schreeuwers die nuancering niet willen of kunnen aanbrengen.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef Quiche_lorraine het volgende:
Wat een hysterie. Als je niet beter wist zou je kunnen gaan denken dat Benno L. de Hollandse Dutroux is.
Ik heb alleen een demonstratie gezien, geen volksgericht. Mensen mogen hun onvrede t.a.v. de lage straffen die pedoseksuelen krijgen opgelegd uiten.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:44 schreef quo_ het volgende:
[..]
[..]
Wat zou erger zijn voor onze huidige samenleving:
Een veroordeelde pedofiel die na het uitzitten van zijn straf onder streng toezicht opgeborgen wordt in een bejaardenflat,
of
een op middeleeuwse leest geschoeid volksgericht c.q verbale lynchpartij ?
Als de straat gaat regeren wordt het pas echt onaangenaam en gevaarlijk.
Protesteren tegen de lage straf bij het adres van de veroordeelde? Makes a lot of sense...quote:Op zondag 16 februari 2014 21:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik heb alleen een demonstratie gezien, geen volksgericht. Mensen mogen hun onvrede t.a.v. de lage straffen die pedoseksuelen krijgen opgelegd uiten.
Daar zal het o.a. over gaan bij het protest ja. En tegen het feit dat hij daar woont, mensen willen een dergelijk persoon niet naast hen hebben wonen. Geef ze eens ongelijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Protesteren tegen de lage straf bij het adres van de veroordeelde? Makes a lot of sense...
Daarom moeten ze dergelijke informatie niet vrijspelen. De enigen die daar belang bij hebben zijn de tokkies die zich vervelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:56 schreef Richestorags het volgende:
En tegen het feit dat hij daar woont, mensen willen een dergelijk persoon niet naast hen hebben wonen. Geef ze eens ongelijk.
Wie zegt dat het allemaal Tokkies zijn die ertegen protesteren? Gooi je nu niet al die mensen op één hoop? Straks worden de Tokkies nog de zondebokken van de maatschappijquote:Op zondag 16 februari 2014 21:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daarom moeten ze dergelijke informatie niet vrijspelen. De enigen die daar belang bij hebben zijn de tokkies die zich vervelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |