Is dit van een episode of nep?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:14 schreef TheOnlyException het volgende:
Allejezus zeg
Kan ik me ook ergens opgeven als dolfijn?
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:
Voor sommige mensen ligt het niet zo simpel, maar om nou 58 geslachtsmogelijkheden in te voerenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:27 schreef Tommeke het volgende:
Wat een politiek correcte waanzin dit
Je bent gewoon man of vrouw, punt.
Een cis-persoon is iemand wiens geslachtsoriëntatie overeenkomt met het natuurlijke/oorspronkelijke geslacht. De rest ken ik ook nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:04 schreef tjoptjop het volgende:
Ben ik de enige die het merendeel van die termen niet kent? Cis? Pangender? Two-Spirit? Agender? FTM? etc..![]()
Mijn god. Van de meeste dingen heb ik ook gewoon echt nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:45 schreef LXIV het volgende:
Royal sadness.
Uit politieke correctheid en winstbejag gaat FB voortaan maar liefst 58 verschillende geslachtskeuzes invoeren!
[..]
http://abcnews.go.com/blo(...)-for-facebook-users/
Wat ga jij invoeren om FB te verwarren?
Manquote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:27 schreef Tommeke het volgende:
Wat een politiek correcte waanzin dit
Je bent gewoon man of vrouw, punt.
Zo zwart/wit kun je het natuurlijk niet bekijken. De een is bijvoorbeeld voor 52,6% vrouw en 47,4% man, en de ander is weer 23,7% man en 76,3% vrouw.quote:
Zijn toch gewoon mannen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ontken je nu de biologie en het bestaan van mensen met XXY chromosomen?
Heeft het een lul = man, heeft het een vagjien = vrouw.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:50 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Zo zwart/wit kun je het natuurlijk niet bekijken. De een is bijvoorbeeld voor 52,6% vrouw en 47,4% man, en de ander is weer 23,7% man en 76,3% vrouw.
De meerderheid van mensen met XXY identificeert zich als mannelijk; het deel dat zich als vrouwelijk of intersex identificeert is echter groter dan onder de XY-mannen.quote:
is een echte episode.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Is dit van een episode of nep?
In geval v/h eerste, van welke episode?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als ik mij identificeer als vrouw dan ben ik een vrouw?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De meerderheid van mensen met XXY identificeert zich als mannelijk; het deel dat zich als vrouwelijk of intersex identificeert is echter groter dan onder de XY-mannen.
Als je borstvorming krijgt en onvolgroeide steriele testikels ontwikkelt ben je wel een wat excentrieke man.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:01 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dus als ik mij identificeer als vrouw dan ben ik een vrouw?
Ja, ja je hebt gelijk, 5 kilo zou er wel van af kunnen...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als je borstvorming krijgt en onvolgroeide steriele testikels ontwikkelt ben je wel een wat excentrieke man.
Spijt me, iemand moest het tegen je zeggen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:04 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ja, ja je hebt gelijk, 5 kilo zou er wel van af kunnen...
Even serieus. Je moet gewoon man of vrouw aanhouden a.h.v. uiterlijke kenmerken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Spijt me, iemand moest het tegen je zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |