quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehehe, toen ik die optie voor pinned-tabs aan het zoeken was (wist niet dat dat bestond, wil graag Facebook en MyAT als pinned tab, nog steeds niet gevonden trouwens) kwam ik dit tegen:
[ afbeelding ]
Nice.
levenslang. Wutquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:48 schreef Rezania het volgende:
http://nu.nl/algemeen/370(...)et-ondertekenen.html
Uganda
Nice, thanks!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Geniaal ja
Rechtermuisknop op een tabblad om hem te pinnen.
[ afbeelding ]
Moet je wel een gmail maken, maar daar kan je alsnog gewoon je eigen mailadres in gebruiken. Die staat dan gekoppeld aan je gmail account, maar je kan wel gewoon met je eigen adres mailen naar een ander, en mails binnenhalen van dat account, dmv. pop3quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:48 schreef d4v1d het volgende:
En BBQ. Ik wil als iemand naar mijn eigen domein een mail stuurt hem in gmail ontvangen.. Als ik n google account aanmaak met mn eigen e-mail adres moet ik alsnog een @gmail maken.
Google apps dus.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nice, thanks!
Die Momentum is trouwens tof
Ja godverquote:Vanaf 6 december 2012 biedt Google geen nieuwe accounts meer voor de gratis versie van Google Apps. De gratis versie van Google Apps wordt soms de 'standaardversie' genoemd.
En wel handig dat je er reminders kan neerzettenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, geniaalIn ieder geval niet zo'n saai leeg scherm bij een nieuw tabblad.
Dingen die je uitstelt zie je dus ookquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
En wel handig dat je er reminders kan neerzettenshit die ik normaal dagen vergeet zie ik nu elke keer als ik een nieuw tabblad open
Ja elke keer een zwart randje aan je chillquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dingen die je uitstelt zie je dus ook
Ook ideaal jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
En wel handig dat je er reminders kan neerzettenshit die ik normaal dagen vergeet zie ik nu elke keer als ik een nieuw tabblad open
Je kan ze ook weglatenquote:
Dat zie je ook direct bij het openen van een nieuwe tab ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:54 schreef Moira. het volgende:
Oh kutjeIk moet slapen
Wekker gaat over 6 uur alweer
Hehehe jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat zie je ook direct bij het openen van een nieuwe tab ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |