abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 februari 2014 @ 09:34:02 #51
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_136727660
Een weekkalender van Pauline Oud :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_136727685
Sorry, duurde even ivm 2 hongerige baby's dreumesjes.

Wat een leuk pakket! Dank je wel Hilzillah!

O+ *O* O+ *O* O+ *O* O+ *O* O+ *O* O+ *O* O+ *O* O+ *O* O+ *O* O+ *O* O+

Even foto's uploaden.....
pi_136727728
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 09:35 schreef Kyara het volgende:
Sorry, duurde even ivm 2 hongerige baby's dreumesjes.

Wat een leuk pakket! Dank je wel Hilzillah!

O+ *O* O+ *O* O+ *O* O+ *O* O+ *O* O+ *O* O+ *O* O+ *O* O+ *O* O+ *O* O+

Even foto's uploaden.....
Vind je het leuk?? Ik was bang dat ik misschien iets te veel doorgeslagen was met snoepjes :@
Valentijn bij ons thuis draaide eigenlijk altijd om chocolade en snoepjes enzo.

Oh, en de spekjes zijn niet oud ik heb een gaatje in het zakje moeten knippen anders ging de vlop niet dicht :@
pi_136727763
Ik ben wel benieuwd of er iemand is die zich aan het budget heeft kunnen houden. Ik niet iig. :+
pi_136727773
Nee joh, lekker toch! de chocoladehartjes zijn al bijna op :@

Ik dacht alleen dat ik voorzichtig moest zijn met de envelop met mijn schaar..... dus daar ging het alfabet over de vloer _O-
pi_136727782
Maar ik dacht echt dat jij Suiker had dus ik snapte er helemaal niks meer van :D
pi_136727794
Dat boek 'leuke verjaardagsideeën voor jongens' O+ O+ O+ !!
pi_136727826
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 09:42 schreef Kyara het volgende:
Nee joh, lekker toch! de chocoladehartjes zijn al bijna op :@

Ik dacht alleen dat ik voorzichtig moest zijn met de envelop met mijn schaar..... dus daar ging het alfabet over de vloer _O-
YAY!! Dat was stiekem ook de bedoeling
Had je door de hints geraden dat ik het was of was het de puzzel ;)
  zaterdag 15 februari 2014 @ 09:46:24 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_136727833
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 09:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat boek 'leuke verjaardagsideeën voor jongens' O+ O+ O+ !!
Kan m zo voor je halen als je hem ook zou willen :). Er lagen er nog wel een paar.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_136727853
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 09:46 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

YAY!! Dat was stiekem ook de bedoeling
Had je door de hints geraden dat ik het was of was het de puzzel ;)
Door de hints dacht ik aan jou, maar dat kon niet want jij had Coco. Maar ja, toen kwam Senn uit de puzzel en toen was ik confused....

Ik had jou en Cwen sowieso in gedachten want mini die niet meer zo mini is....
pi_136727914
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 09:47 schreef Kyara het volgende:

[..]

Door de hints dacht ik aan jou, maar dat kon niet want jij had Coco. Maar ja, toen kwam Senn uit de puzzel en toen was ik confused....

Ik had jou en Cwen sowieso in gedachten want mini die niet meer zo mini is....
It waz mieeee! :D
  zaterdag 15 februari 2014 @ 09:52:31 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_136727924
De mini van Hillz is nooit mini geweest :D :+
pi_136727941
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook uitgepakt!

Het pakje! De flop was gewoon wit, dus die heb ik achterwege gelaten :+

[ afbeelding ]

En de inhoud!

[ afbeelding ]

Dankjewel lieve SV! O+

Geen hints in de kaart.... Ik weet alleen dat m'n SV een dochter heeft net als ik.
Ik doe een wilde gok: Cwen!

Nope - maar ik vind het wel een superleuk cadeau :D
Home is where the O+ is...
pi_136727943
Foto's!!

Adres sticker is natuurlijk de shiiiit!!

Cadeautjes mét snippers O+ Poes was gek op de glimmers en is er nog steeds mee aan het spelen :D

Cadeautjesssssss!!!
pi_136727968
Watisset allemaal?

Ik ga ff ontbijten en dan ook uitpakken!!!
Home is where the O+ is...
pi_136728100
Foto's!

Spekkies :9
Lolly :9
Chocoladehartjes :9
stempels *O* voor in de babyalbums (volgende project)
bellenblaas *O* altijd leuk!
fotolijst met foto van mijn kindjes O+ *O*
  zaterdag 15 februari 2014 @ 10:12:22 #67
381212 Gulara
From the future
pi_136728191
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 08:13 schreef As1981 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En nu ben ik in de war want door de hint op het eerste kaartje zei manlief direct iemand met een tweeling.
maar nu door het cadeau moet het toch wel Gulara zijn?

Maar echt heel gaaf!!! Leuke patronen en de oudste herkende de vlag.

Dankje wel!!!!
Hahaha, waarom een tweeling? :?
Leuk dat je er blij mee bent. Ik vond dat in een valentijnspakketje veel liefde moest zitten, dus het is homemade, behalve de borduurgaren uiteraard. :P
  zaterdag 15 februari 2014 @ 10:13:39 #68
381212 Gulara
From the future
pi_136728207
Wat een leuke dingen allemaal! Wat kun je nog een hoop krijgen voor <¤7,00! :o :P
pi_136728243
Op een mooie zaterdagochtend 15 februari 2014 mocht ik uitslapen terwijl Spees_Woerd zich beneden bezig hield met Spees_Kuiken. Toen de zon door de gordijnen naar binnen scheen rond een uur of 9, schoot ik overeind met maar één ding in mijn gedachten: MIJN VALENTIJN!

Ik schoot snel in mijn meest sexy peignoir

Voor de gelegenheid had ik mijn haren wat donkerder geverfd en mijn ogen licht Aziatisch aangezet. Dit heb ik van Mangostine geleerd.

Toen ik in mijn peignoir naar beneden schreed, kon ik mijn enthousiasme amper inhouden. Vandaag is de dag dat ik de identiteit van mijn geheime aanbidder onthul!

Terwijl ik door de woonkamer danste van geluk- mijn goed dooraderde borstjes meedeinend op het ritme- struikelde ik over iets dat op mijn SV envelop leek. Er viel nog wat wit poeder uit. Dit heb ik direct opgesnoven.

Kneiterstrak stortte ik mij op mijn cadeaus. Ik kon de wereld aan.

ik ben de flauwste niet dus gaf mijn zoon ook een snuifje.

Wat heb ik gedaan om zoveel goedheid en genade te verdienen?!! Ik had súperveel pakjes en kaartjes!! O+ . Vanwege mijn enthousiasme en mijn trip ben ik vergeten van dit moment een foto te maken. Gelukkig had ik al snel de tegenwoordigheid van geest om een foto van een ingepakt cadeau te maken!

Dat cadeaupapier O+

Wat volgde was een frenzy van toffe cadeaus, rainbows en unicorns

Mijn lieve Valentijn had goed gelezen dat mijn ovenwanten in een vuurwerkshow verbrand waren geraakt. Dus heeft ze supertoffe ovenwanten en pannenlappen voor me uitgezocht!

Ik zie nu dat ik de kant zónder plaatje op de foto heb gezet. Ik dacht dat je zo gefocust werd van cocaïne? Nou. Aan de andere kant staat dus een foto van een 50's vrouw die keigoed kan bakken. Net als ik!

Ik heb snel een chocoladecake gebakken met mijn nieuwe ovenwanten en toen werd het tijd voor pakje nummer 2!

Zelfs in die staat kon ik nog de heerlijkheid van dit flesje ruiken!

Had ik al gezegd dat mijn Valentijn maar liefst VIER kaarten voor mij heeft geschreven? AWESOME!

I feel loved

Mijn lieve Valentijn heeft óók aan mijn offspring gedacht. Sillie leeft voor badeenden, en zijn collectie is uitgebreid met supergave exemplaren!

Er zat zelfs een klein eendje bij voor mijn embryo O+ . En voor de opletters onder ons: je ziet het goed, dat witte eendje houdt ook wel van een lijntje!

Ik begon onderhand wel genoeg te krijgen van mijn coke-avontuur maar wist niet hoe ik eruit moest raken. Ik ben even naar Berkel en Rodenrijs gejogd, maar kwam net zo hyper terug. Dan maar het volgende pakje! Met trillende handen en een kwijlstraal uit mijn mondhoek pakte ik het volgende pakje

Een boeket van pure liefde kwam mij tegemoet. Die alpinechocolade was precies wat ik nodig had om weer terug op aarde te komen O+ :9~

Tijd om achterover te leunen met mijn toffe cadeaus en om Silvijn alleen te laten met messen, aidsnaalden, kleine kraaltjes EN ZIJN BADEENDEN!

Terwijl mijn kind nog een naald in zijn elleboogholte stak, schoot het me ineens te binnen...

MIJN SECRET VALENTINE IS LOJ!!!
pi_136728250
Wow, wat een mooie pakketten!!! Wat heeft iedereen er leuke dingen van gemaakt O+

De maskers bij L-E, hoe tof!

Ik ben ook een beetje (heel) stil van mijn pakket! Het is echt heel mooi, tof, lief en gaaf O+ O+ O+
Ik heb (nog) geen idee wie mijn SV is! Hints, ma-belle-bellelena, hints! *) *;

Maar ik heb wel het uitpakfestijn vastgelegd:

Ik kreeg een sleutelhanger in de vorm van een hartje, met daarin een foto van mijn lief met Nin en aan de andere kant een foto van Nin alleen O+ witte masking tape met gouden stippen O+ hele gave potloden waar Nin&ik nog een heleboel mooie tekeningen mee kunnen maken (op de tafel :P) O+ zakdoekjes met hartjes erop, voor alle emo-incontinente-momenten O+ kaarten van belle&boo (om de verzameling verder aan te vullen!) en eentje met klaprozen (die groeien ook uit Nin haar geboortekaart) O+ een lief klein opschrijfboekje O+ een boter-kaas-eieren-spelletje van hout met hartjes en bloemetjes O+ een boekje met 'woordjes' voor Nin, met daarin een heuse roze auto (just like de mijne!) O+ en tot slot een handige opbergmap met daarin *oooh* prachtige zelfgemaakte slinger van harten O+ O+ O+

De prachtige zelfgemaakt slinger van harten met daarop allemaal dingetjes die ik op fok over Nin heb geschreven O+ Een hele mooie samenvatting! Die gaat zeker in de bewaardoos bij Nin, nadat ie van de muur gaat, echt heel erg gaaf!

En Nin is ook heel blij met haar boekje O+

zaterdag 15 februari 2014 @ 10:20:38 #71
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_136728312
Wat een toffe pakketjes allemaal zeg O+.
pi_136728333
En nu ben ik echt heel nieuwsgierig naar mijn SecretValentine O+ O+
pi_136728334
Wat een leuke foto's!

Fijn dat je er zo blij mee bent.

Nog steeds geen idee? Heb je zo'n zelfde slinger (in kortere variant) de afgelopen dagen niet elders voorbij zien komen?
pi_136728362
Ik ga zoeken :D Gevonden O+ O+ O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')