Op een mooie zaterdagochtend 15 februari 2014 mocht ik uitslapen terwijl Spees_Woerd zich beneden bezig hield met Spees_Kuiken. Toen de zon door de gordijnen naar binnen scheen rond een uur of 9, schoot ik overeind met maar één ding in mijn gedachten: MIJN VALENTIJN!
Ik schoot snel in mijn meest sexy peignoir
![sexy-lingerie-apron-dress-sexy-lingerie-sexy.jpg]()
Voor de gelegenheid had ik mijn haren wat donkerder geverfd en mijn ogen licht Aziatisch aangezet. Dit heb ik van Mangostine geleerd.
Toen ik in mijn peignoir naar beneden schreed, kon ik mijn enthousiasme amper inhouden. Vandaag is de dag dat ik de identiteit van mijn geheime aanbidder onthul!
Terwijl ik door de woonkamer danste van geluk- mijn goed dooraderde borstjes meedeinend op het ritme- struikelde ik over iets dat op mijn SV envelop leek. Er viel nog wat wit poeder uit. Dit heb ik direct opgesnoven.
Kneiterstrak stortte ik mij op mijn cadeaus. Ik kon de wereld aan.
![Dilated_Pupils-4.jpg]()
ik ben de flauwste niet dus gaf mijn zoon ook een snuifje.
Wat heb ik gedaan om zoveel goedheid en genade te verdienen?!! Ik had súperveel pakjes en kaartjes!!

. Vanwege mijn enthousiasme en mijn trip ben ik vergeten van dit moment een foto te maken. Gelukkig had ik al snel de tegenwoordigheid van geest om een foto van een ingepakt cadeau te maken!
Dat cadeaupapier 
Wat volgde was een frenzy van toffe cadeaus, rainbows en unicorns
![unicorns-and-rainbows-wallpaper-nitnbx65.jpg]()
Mijn lieve Valentijn had goed gelezen dat mijn ovenwanten in een vuurwerkshow verbrand waren geraakt. Dus heeft ze supertoffe ovenwanten en pannenlappen voor me uitgezocht!
![jOMtrSV.jpg]()
Ik zie nu dat ik de kant zónder plaatje op de foto heb gezet. Ik dacht dat je zo gefocust werd van cocaïne? Nou. Aan de andere kant staat dus een foto van een 50's vrouw die keigoed kan bakken. Net als ik!
Ik heb snel een chocoladecake gebakken met mijn nieuwe ovenwanten en toen werd het tijd voor pakje nummer 2!
![FLedbeY.jpg]()
Zelfs in die staat kon ik nog de heerlijkheid van dit flesje ruiken!
Had ik al gezegd dat mijn Valentijn maar liefst VIER kaarten voor mij heeft geschreven? AWESOME!
![yMvI4pl.jpg]()
I feel loved
![You%2BAre%2BLoved%2B%2528Don%2527t%2BGive%2BUp%2529%2B-%2BGroban.jpg]()
Mijn lieve Valentijn heeft óók aan mijn offspring gedacht. Sillie leeft voor badeenden, en zijn collectie is uitgebreid met supergave exemplaren!
![WlivAEX.jpg]()
Er zat zelfs een klein eendje bij voor mijn embryo

. En voor de opletters onder ons: je ziet het goed, dat witte eendje houdt ook wel van een lijntje!
Ik begon onderhand wel genoeg te krijgen van mijn coke-avontuur maar wist niet hoe ik eruit moest raken. Ik ben even naar Berkel en Rodenrijs gejogd, maar kwam net zo hyper terug. Dan maar het volgende pakje! Met trillende handen en een kwijlstraal uit mijn mondhoek pakte ik het volgende pakje
![vAOKg0x.jpg]()
Een boeket van pure liefde kwam mij tegemoet. Die alpinechocolade was precies wat ik nodig had om weer terug op aarde te komen
Tijd om achterover te leunen met mijn toffe cadeaus en om Silvijn alleen te laten met messen, aidsnaalden, kleine kraaltjes EN ZIJN BADEENDEN!
![K79YheD.jpg]()
![smv5EwP.jpg]()
Terwijl mijn kind nog een naald in zijn elleboogholte stak, schoot het me ineens te binnen...
MIJN SECRET VALENTINE IS
LOJ!!!