Oké. Al zal het in die tijdsperiode anders hebben gelegen natuurlijk. Dat de grootste hit 20 jaar na dato blijft hangen is natuurlijk logisch.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een one hit wonder vind ik een band waarbij 98, 99 procent van de mensen als eerste aan hetzelfde nummer denkt bij het noemen van een act. Een Diane van Therapy? komt er ook al in de buurt. (En ja daar ken ik wel veel meer van en vind ik net géén OHW)
Dat is een geweldig nummerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Al zal het in die tijdsperiode anders hebben gelegen natuurlijk. Dat de grootste hit 20 jaar na dato blijft hangen is natuurlijk logisch.
Dan ga ik nu Diane - Therapy op youtube opzoeken.
Ooohhh die gitaren en strijkers daar enzoquote:
Goeie cover van een Husker Du klassieker inderdaadquote:
Sorryquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goeie cover van een Husker Du klassieker inderdaad
quote:
Ik vind die van Therapy? stiekem wel mooier. Doet wat meer pijn. Husker is te typisch noisyquote:
Ik ookquote:
Ik vin die van Therapy? veel mooierquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die van Therapy? stiekem wel mooier. Doet wat meer pijn. Husker is te typisch noisy
Ik vind het beide goeie bands overigens. Husker en Therapy? En ik had 'm ook zomaar beter kunnen vinden. Maar Husker is me net te lo-fi, nep-noisy, et al.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze versie vind ik grofweg genomen 100x beter.
heerlijk en natuurlijk...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je nog lekker geslapen vannacht?Nog gedroomd over mij?
![]()
quote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:49 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nu eindelijk een kladblokje en daar schrijf ik toffe liedjes in
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het beide goeie bands overigens. Husker en Therapy? En ik had 'm ook zomaar beter kunnen vinden. Maar Husker is me net te lo-fi, nep-noisy, et al.
Ik vind het nummer niet echt loskomen. Het lijkt ergens naar toe te werken maar uiteindelijk zit er geen climax in.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het beide goeie bands overigens. Husker en Therapy? En ik had 'm ook zomaar beter kunnen vinden. Maar Husker is me net te lo-fi, nep-noisy, et al.
Toch maar eens doen hèquote:
Ken ik niet. Opgezet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
KleinKonijn, wat vind jij eigenlijk van Boris? die Jappen dan.
Ik heb ook fijn gedroomdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |