Ik vind die van Therapy? stiekem wel mooier. Doet wat meer pijn. Husker is te typisch noisyquote:
Ik ookquote:
Ik vin die van Therapy? veel mooierquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die van Therapy? stiekem wel mooier. Doet wat meer pijn. Husker is te typisch noisy
Ik vind het beide goeie bands overigens. Husker en Therapy? En ik had 'm ook zomaar beter kunnen vinden. Maar Husker is me net te lo-fi, nep-noisy, et al.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze versie vind ik grofweg genomen 100x beter.
heerlijk en natuurlijk...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je nog lekker geslapen vannacht?Nog gedroomd over mij?
![]()
quote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:49 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nu eindelijk een kladblokje en daar schrijf ik toffe liedjes in
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het beide goeie bands overigens. Husker en Therapy? En ik had 'm ook zomaar beter kunnen vinden. Maar Husker is me net te lo-fi, nep-noisy, et al.
Ik vind het nummer niet echt loskomen. Het lijkt ergens naar toe te werken maar uiteindelijk zit er geen climax in.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het beide goeie bands overigens. Husker en Therapy? En ik had 'm ook zomaar beter kunnen vinden. Maar Husker is me net te lo-fi, nep-noisy, et al.
Toch maar eens doen hèquote:
Ken ik niet. Opgezet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
KleinKonijn, wat vind jij eigenlijk van Boris? die Jappen dan.
Ik heb ook fijn gedroomdquote:
Feedbacker en Pinkquote:
Feedbacker klinkt wel goed sfeervol in ieder geval. Al doe ik het niet echt eer aan met mijn er doorheen skippen.quote:
Voor wie?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:55 schreef essnhills het volgende:
Ik ben benieuwd of Fopje nog een bosje bloemen heeft gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |