Dan hebben ze toch langer succes gehad... Laat maar, we hebben gewoon een andere betekenis voor het begrip.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Canada, maar dat is hun thuisland. In de USA was hun 2e album bescheiden succesvol maar teren ze ook gewoon op die ene hit.
Goed hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoe is het met jou?![]()
Ik mag naar de huishoudbeurs
Hier wel okay thanks. Wat moet je daar doen danquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoe is het met jou?![]()
Ik mag naar de huishoudbeurs
Ik mag de hut met spullen trekkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor
Wat ga je daar doen dan?
Spoelt Engeland niet weg inmiddels?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier wel okay thanks. Wat moet je daar doen dan
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:43 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik mag de hut met spullen trekken
Een one hit wonder vind ik een band waarbij 98, 99 procent van de mensen als eerste aan hetzelfde nummer denkt bij het noemen van een act. Een Diane van Therapy? komt er ook al in de buurt. (En ja daar ken ik wel veel meer van en vind ik net géén OHW)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan hebben ze toch langer succes gehad... Laat maar, we hebben gewoon een andere betekenis voor het begrip.
Hier nog geen last van gelukkig (touch wood)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Spoelt Engeland niet weg inmiddels?
Mwa, ze hebben ook voer wat ik lust. En het goedkoper dan in de super is.
Afdeling strijkbouten sla ik gewoon over
Trustenquote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Moeder, zusje, oma e.c.t.
Oké. Al zal het in die tijdsperiode anders hebben gelegen natuurlijk. Dat de grootste hit 20 jaar na dato blijft hangen is natuurlijk logisch.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een one hit wonder vind ik een band waarbij 98, 99 procent van de mensen als eerste aan hetzelfde nummer denkt bij het noemen van een act. Een Diane van Therapy? komt er ook al in de buurt. (En ja daar ken ik wel veel meer van en vind ik net géén OHW)
Dat is een geweldig nummerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Al zal het in die tijdsperiode anders hebben gelegen natuurlijk. Dat de grootste hit 20 jaar na dato blijft hangen is natuurlijk logisch.
Dan ga ik nu Diane - Therapy op youtube opzoeken.
Ooohhh die gitaren en strijkers daar enzoquote:
Goeie cover van een Husker Du klassieker inderdaadquote:
Sorryquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goeie cover van een Husker Du klassieker inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |