quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook fijn gedroomdOver jou
quote:
Zijn vriendinquote:
Je kent dit liedje toch wel van de film Dirty Dancingquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:56 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik wist niet dat Patrick Swayze ook zong joh
Ja ookquote:
Uiteraard ken ik dit liedjequote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kent dit liedje toch wel van de film Dirty Dancing
Jaquote:
Okay, fair enoughquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uiteraard ken ik dit liedje
Maar ik wist niet dat dit van Patrick Swayze was![]()
Dat zei ik toch alMexicano kan getuigen. Ik ken heel veel muziek maar weet bijgod niet hoe het allemaal heet of van wie het is
whutttt aber naturlich mein liebling..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:56 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik wist niet dat Patrick Swayze ook zong joh
Ik vind Boris een van de beste dingen die de afgelopen jaren op Roadburn hebben gestaan. Samen met de hipster blackmetal en Ulver natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feedbacker klinkt wel goed sfeervol in ieder geval. Al doe ik het niet echt eer aan met mijn er doorheen skippen.
Tijd om Borknagar af te zetten en het te luisteren in zijn geheel
Toevallig net Borknagar opgehad. Hun eerste 2 albums met de zanger van Ulver. Geweldige albums, zonde dat hij tegenwoordig nog enkel elektronische onzin maaktquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Boris een van de beste dingen die de afgelopen jaren op Roadburn hebben gestaan. Samen met de hipster blackmetal en Ulver natuurlijk.
Ik weet dat allemaal niet hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
whutttt aber naturlich mein liebling..
Latere werk van Ulver vind ik ook briljant, voornamelijk Peredition en hun laatste dingenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toevallig net Borknagar opgehad. Hun eerste 2 albums met de zanger van Ulver. Geweldige albums, zonde dat hij tegenwoordig nog enkel elektronische onzin maakt
Zo'n goede zanger.
Zou het aan de actrice liggen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:00 schreef Stuart het volgende:
Ik blijf de film Notting Hill ook geweldig vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |