8 van verkocht in de actieweek.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:03 schreef exelletor het volgende:
Ik moet zeggen dat Peroni bij ons niet slecht deed.
Heus wel.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:28 schreef exelletor het volgende:
[..]
In het Noorden drinken ze geen bier, dat is waar.
Hebben jullie ook dat Jupiler display niet uitverkocht, terwijl er veel vraag naar zou zijn?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:32 schreef einschtein het volgende:
Heus wel.Heineken, HJ en Amstel ook nog wel.
Als ze door een serieus persoon zijn opgeleid (moet haast wel) weten ze het zonder twijfel.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:10 schreef d4v1d het volgende:
Als je weet dat het een storing kan veroorzaken (wat ze vast wel zal weten toch?) waarom doet ze het dan alsnog?Beetje gemakzuchtig..
Nee, dat is gemakzucht. Tijd moet je daar dan maar voor maken, of je daar nu zin in hebt of niet. Je bakt de croissants toch ook niet op een programma van 14 minuten omdat het anders teveel tijd kost?quote:Op maandag 17 februari 2014 02:03 schreef jffry101 het volgende:
Ik denk dat het vaak een kwestie van tijd is. Ik draai regelmatig bij, maar iedere keer dat ik een volle lade heb en 3 à 4 briefjes van tien krijg die ik, één voor één moet afromen, ben ik daar gewoon (te) lang mee bezig.
Timer is 4-5 seconden. 20 seconden ben je kwijt om ze af te romen. Veiligheid > alles.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:03 schreef jffry101 het volgende:
Ik denk dat het vaak een kwestie van tijd is. Ik draai regelmatig bij, maar iedere keer dat ik een volle lade heb en 3 à 4 briefjes van tien krijg die ik, één voor één moet afromen, ben ik daar gewoon (te) lang mee bezig.
Buis had geen problenen tot het moment van afzuigen. Gaf geen storing op de display aan. Door 3x te resetten heb ik wel alle andere buizen in ieder geval af kunnen zuigen, maar 60# en 70# op de buis met storing hadden geen zin. Gelukkig kan ik er zelf niet veel aan doen, dus hoef me niet schuldig te voelen, maar ik vind het wel heel naar voor m'n collega's die de volgende dag met een in principe bijna niet functioneel buizensysteem zitten omdat er eentje zo koppig was recht voor m'n neus het tegenovergestelde te doen van wat ik d'r vroeg te doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, dat is gemakzucht. Tijd moet je daar dan maar voor maken, of je daar nu zin in hebt of niet. Je bakt de croissants toch ook niet op een programma van 14 minuten omdat het anders teveel tijd kost?
Als Lamsonair moet komen om die storingen op te lossen ben je zo een paarhonderd euro kwijt. Die gasten zijn zo ongeveer monopolist en daar maken ze ook gebruik van.
@OudeBok: Tijdens het afschieten kun je globaal 2 soorten storingen krijgen: A. de koker kan in de buis blijven hangen omdat ie te zwaar is (teveel biljetten afgeroomd - als je er meer tegelijk doet klopt de automatische teller niet meer). Kun jij niet veel aan doen, behalve je caissières controleren.
B. Er zaten nog biljetten in het vakje. Op het moment dat jij de koker wil afschieten duwt ie de schuif dicht, maar omdat er >3 biljetten inzaten duwt ie zichzelf klem. Daar helpt geen 60# meer tegen. Die kun je soms voorkomen als je op het schermpje ziet 'Kassa x biljet storing' en er eerst even heen te lopen voor je verdergaat.
Ik zal het opperen de volgende keer, die hopelijk nog heel lang op zich laat wachten. Dit is ook echt in geen tijden gebeurd, gebeurt het juist bij mij terwijl ik nog volop aan het leren benquote:Op maandag 17 februari 2014 11:32 schreef mujentas het volgende:
Mijn ervaring is dat het ook nog wel eens wil helpen om de spanning er tijdelijk af te halen.
Zolang de dames jong en knap zijn, zou ik er geen problemen mee hebben. Anders liever niet natuurlijkquote:Op maandag 17 februari 2014 11:17 schreef Janneke141 het volgende:
NWS / Albert Heijn boos op lesbisch stelletje om kus
Iemand die hier trouwens meer van gehoord heeft? Het is een telegraafbericht dus daar hoort altijd wel een pakje Jozo bij, maar domme beveiligers bestaan natuurlijk even goed. Ik heb zelf wel eens een stelletje kleffende hetero's de winkel uitgegooid, maar daar haal je de krant natuurlijk niet mee.
Je kunt je wel afvragen wanneer wordt je een supermarkt uitgegooid. Was het wel 1 simpele zoen? Of ging het verder dan dat? Ik had laatst ook een stelletje aan mijn kassa wat nogal in elkaar op ging. Ongemakkelijk is het wel een beetje..quote:Op maandag 17 februari 2014 11:17 schreef Janneke141 het volgende:
NWS / Albert Heijn boos op lesbisch stelletje om kus
Iemand die hier trouwens meer van gehoord heeft? Het is een telegraafbericht dus daar hoort altijd wel een pakje Jozo bij, maar domme beveiligers bestaan natuurlijk even goed. Ik heb zelf wel eens een stelletje kleffende hetero's de winkel uitgegooid, maar daar haal je de krant natuurlijk niet mee.
Jonge en knappe dames aan het zoenen in de winkelquote:Op maandag 17 februari 2014 11:37 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zolang de dames jong en knap zijn, zou ik er geen problemen mee hebben. Anders liever niet natuurlijk
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Jonge en knappe dames aan het zoenen in de winkel
Mujentas: "Euhm dames, dat is hier niet de bedoeling, loopt u maar even mee naar kantoor".
Prive show voor mujentas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |