quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:17 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
en ik ga dadelijkAls je niets beters te melden hebt kun je beter vertrekken naar je Jumbo topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. naar school.
Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:17 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
en ik ga dadelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. naar school.quote:
haha, david was aan het haten op mij, dus deed ik dat even terug.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Als je niets beters te melden hebt kun je beter vertrekken naar je Jumbo topic
maar aan wat voor soort banen moet je denken ik ben nog een studentje dus het is nog allemaal een beetje nieuw voor mij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Functies in de retail. Hangt natuurlijk af van je functie in de supermarkt en je eventuele opleidingen. Als je 30 bent, supermarkervaring hebt en bijvoorbeeld ook nog een afgeronde HBO SBRM opleiding hebt, dan heb je denk ik wel een basis om door te gaan binnen de retail.
14 jaar caissiere en een afgeronde vmbo is natuurlijk een ander verhaal. Kun je misschien verkoopmedewerker bij de H&M worden.
Volgens mij roep jij deze haat (welke haat eigenlijk) over jezelf afquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:21 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
haha, david was aan het haten op mij, dus deed ik dat even terug.
Ok.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:24 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Volgens mij roep jij deze haat (welke haat eigenlijk) over jezelf af
Ook daar hoort hij eigenlijk niet meer thuisquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Als je niets beters te melden hebt kun je beter vertrekken naar je Jumbo topic
Turks brood kopen, doormidden snijden, vervolgens insmeren met wat pesto of tomatensaus. Gehakt erop, paprika (3 kleuren), ui, champignonquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:34 schreef d4v1d het volgende:
Iemand nog suggesties wat je op een pizza kan gooien?
Ohja, dat was ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ook daar hoort hij eigenlijk niet meer thuis
Nee ik ga zelf deeg maken enzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:38 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Turks brood kopen, doormidden snijden, vervolgens insmeren met wat pesto of tomatensaus. Gehakt erop, paprika (3 kleuren), ui, champignon. Afwerken met alfalfa. Lekker joh!
WGR / Werkzoekend #97quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ook daar hoort hij eigenlijk niet meer thuis
In het kader van de kostenbesparing krijgen wij tegenwoordig, in plaats van een hartverwarmend persoonlijk kaartje, een automatisch mailtje om 05.00 waardoor je wakker wordtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:37 schreef OudeBok het volgende:
Dit vind ik dan weer wel leuk. Een beetje laat, maar verjaardagskaart van de franchiser en z'n MT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:40 schreef exelletor het volgende:
Of je gaat nuttige dingen doen.Op wie doel je nu ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:42 schreef exelletor het volgende:
[..]
Iemand die pizza deeg gaat maken enzo.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:40 schreef exelletor het volgende:
Of je gaat nuttige dingen doen.Het is gewoon vakantie hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |