quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jawel. De PvdD schrijft een speciale versie van hun verkiezingsprogramma voor hen
Denken dat een fabriekswerker beter weet wat het land nodig heeft dan een onderzoeker.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Sure! Op basis van nul argumenten uitgelult. Donder op joh.
Dit serieus nemen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:27 schreef niels0 het volgende:
Dat mensen überhaubt menen ergens meer recht op te hebben dan een ander.
Als ik zo een aantal posts hier bekijk... Sporen jullie wel?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gezien het stemgedrag in Nederland wel ja.![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:28 schreef BlauweTijger het volgende:
Toch grappig dat die politieke topics het altijd goed doen in KLB
Sinds ik hier kom is het zo dat je serieuze topics en kuttopics hebt. Die variatie houdt KLB ook leuk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat ik KLB niet echt de plek vind voor politieke discussies.
Dit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sinds ik hier kom is het zo dat je serieuze topics en kuttopics hebt. Die variatie houdt KLB ook leuk.
Ja is zoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sinds ik hier kom is het zo dat je serieuze topics en kuttopics hebt. Die variatie houdt KLB ook leuk.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:58 schreef BlauweTijger het volgende:
Mensen mogen alleen stemmen als ze weten waarom ze stemmen.
Ditquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:57 schreef Rezania het volgende:
Mensen mogen alleen stemmen als ze een test halen, veel beter.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:04 schreef niels0 het volgende:
Huidige stemrecht voldoet prima naar mijn mening. Wil een groot deel PVV? Dan krijgen ze dat.
Zien we in het buitenland ook beter met wat voor tokkielanden we te maken hebben.
En waarom dan? Leg 'ns uit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:04 schreef Catch22- het volgende:
stemmen van bovenmodalen dubbel laten stemmen lijkt me een goed idee
Welke voorwaarden?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:07 schreef LMLucky het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik van te voren weet niet aan de voorwaarde te voldoen
Waarom zou dit nodig zijn ? Mensen die dit niet weten stemmen toch niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:57 schreef stefanschippers het volgende:
Rijke ondernemers hebben met de invloed die ze uitoefenen met lobby's en giften al genoeg 'extra stemmen'.
Ben overigens zonder gekheid wel voor een ander soort kiessysteem. Zoals dat je een rijbewijs moet behalen, zou er ook een 'kiesbewijs' moeten ingevoerd worden. Niet op IQ, rijkdom of stand of wat dan ook, maar gewoon dat je de basiszaken over politiek een beetje kent. Veel mensen hebben echt geen idee waar de partij voor staat waar ze op stemmen en vooral van wat de gevolgen zijn als die ideeën uitgevoerd zouden worden. Voor henzelf en voor het land beter als ze dat wel weten.
belasting betalen ( alleen over de blikken schutters) dan wel zo'n test om te kijken of je voldoende weet over de politiekquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |