fauvequote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:21 schreef BabeWatcher het volgende:
Nieloefaar + 1 andere
ik weet het niet
Ditquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:21 schreef BabeWatcher het volgende:
Nieloefaar + 1 andere
ik weet het niet
oren uit laten spuiten?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Serieus? Die zag ik niet aankomen
Nikki is coolquote:
Het heet the Voice niet the sight.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan kan ik het beter zien ja?
Toch!!!!!! Stephany!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:24 schreef Murmeli het volgende:
Wel fijn dat de 3 standaardblondeschattigemeisjes niet door zijn
Stephanie en Nieloefaar zijn doorquote:
Ze nemen het wel alle drie sportief opquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:24 schreef Murmeli het volgende:
Snap ik. Maar ik zag hem niet aankomen, snappie?quote:
dit dusquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:25 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ze nemen het wel alle drie sportief op
Angela had net zo goed die ik noem mee kunnen nemen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Stephanie en Nieloefaar zijn door
toedelsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:30 schreef BabeWatcher het volgende:
Tot volgende week allemaal, misschien tot morgen bij TVUK
Ik had een van die drie, Iris, toch liever in de finale gezien dan Nieloefaar. O.k., dan was er minder variantie geweest qua uiterlijk (waar ik eigenlijk juist wél voor ben), maar ik vind Nieloefaar nogal 'droogjes' overkomen. Weinig buhne-uitstraling. Ze zingt goed, maar doet me niet zoveel als ik ernaar kijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:24 schreef Murmeli het volgende:
Eens. Kon mijn interesse ook niet echt blijven houden, ondanks dat ik sowieso bezig was met andere dingen.quote:
Ik vond alle meisjes leuk en sympathiek. Alleen als we heel kritisch zijn; zowel Fauve als Nikki hadden een iets betere Blind Audition, op dit niveau moet het gewoon perfect zijn, daar voldeed alleen Niefoenaar aan. Iris deed het ook heel goed, zij is ook een leuk meisje, zonder té mooi te zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:24 schreef Murmeli het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |