Dat was Merel als we dezelfde bedoelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:50 schreef BabeWatcher het volgende:
Iris is toch het vriendinnetje van Stephanie?
quote:
Kan ik me haast niet voorstellenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:53 schreef Stickertje het volgende:
zullen er mensen zijn die met hun telefoon naar de tv rennen om de code te scannen?
Mensen met een jonge leeftijd.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:53 schreef Stickertje het volgende:
zullen er mensen zijn die met hun telefoon naar de tv rennen om de code te scannen?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:
*kind maakt vuist* 'when you feel so powerless'![]()
dit, alle drie + Kaitlynquote:
Welke was met de vuist?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Iris had dat echt niet verwacht. Leuk!
Melissa zelf deed geen huilliequote:
zusje wel.. en de ginger ookquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:01 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Melissa zelf deed geen huillie
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:00 schreef Stickertje het volgende:
volgens mij is die iris mijn adoptie ding...
Nikki en Fauve denk ik. Geen idee waaromquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:02 schreef Aspergermeisje het volgende:
Angela neemt Nikki mee denk ik.
dit.. niet om aan te zienquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is wel erg gemaakt zeg, helleu
Bieber en Miley ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is wel erg gemaakt zeg, helleu
quote:
de blinde auditie was beter iddquote:
Gitaar niet goed gestemd.quote:
deze keer was het niet zo heel goed helaas...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
de blinde auditie was beter idd
Nieloefaarquote:
toch denk ik goed genoeg, samen met Nieloefaarquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze keer was het niet zo heel goed helaas...
poezelsquote:
Jaquote:
ik heb zowaar even wijn mogen pakken van mijn poesquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja![]()
Hij ligt alleen onhandig en nou kan ik hem niet aaien zonder hem te irriteren
Die heeft een milde buiquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:12 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb zowaar even wijn mogen pakken van mijn poes
Huuh?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:15 schreef Stickertje het volgende:
Leuk, betalen voor vals zingende kinderen. Alsof je dat niet gratis kunt zien op YouTube.
De kindjes live zien is toch veel leuker dan joetoepquote:
Als ik krijsende kinderen live wil horen ga ik wel een uur in openbaar vervoer zittenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De kindjes live zien is toch veel leuker dan joetoep
Ze heeft die typische alien-ogenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:18 schreef Aspergermeisje het volgende:
Fauve lijkt een beetje op Renate Verbaan.
Ik zie haar ook wel model worden.
ja he, dat zat ik net ook te denken, zij heeft potentie om model te worden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:18 schreef Aspergermeisje het volgende:
Fauve lijkt een beetje op Renate Verbaan.
Ik zie haar ook wel model worden.
fauvequote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:21 schreef BabeWatcher het volgende:
Nieloefaar + 1 andere
ik weet het niet
Ditquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:21 schreef BabeWatcher het volgende:
Nieloefaar + 1 andere
ik weet het niet
oren uit laten spuiten?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Serieus? Die zag ik niet aankomen
Nikki is coolquote:
Het heet the Voice niet the sight.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan kan ik het beter zien ja?
Toch!!!!!! Stephany!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:24 schreef Murmeli het volgende:
Wel fijn dat de 3 standaardblondeschattigemeisjes niet door zijn
Stephanie en Nieloefaar zijn doorquote:
Ze nemen het wel alle drie sportief opquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:24 schreef Murmeli het volgende:
Snap ik. Maar ik zag hem niet aankomen, snappie?quote:
dit dusquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:25 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ze nemen het wel alle drie sportief op
Angela had net zo goed die ik noem mee kunnen nemen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Stephanie en Nieloefaar zijn door
toedelsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:30 schreef BabeWatcher het volgende:
Tot volgende week allemaal, misschien tot morgen bij TVUK
Ik had een van die drie, Iris, toch liever in de finale gezien dan Nieloefaar. O.k., dan was er minder variantie geweest qua uiterlijk (waar ik eigenlijk juist wél voor ben), maar ik vind Nieloefaar nogal 'droogjes' overkomen. Weinig buhne-uitstraling. Ze zingt goed, maar doet me niet zoveel als ik ernaar kijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:24 schreef Murmeli het volgende:
Eens. Kon mijn interesse ook niet echt blijven houden, ondanks dat ik sowieso bezig was met andere dingen.quote:
Ik vond alle meisjes leuk en sympathiek. Alleen als we heel kritisch zijn; zowel Fauve als Nikki hadden een iets betere Blind Audition, op dit niveau moet het gewoon perfect zijn, daar voldeed alleen Niefoenaar aan. Iris deed het ook heel goed, zij is ook een leuk meisje, zonder té mooi te zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:24 schreef Murmeli het volgende:
nog 1 keer: Nieloefaarquote:
als ze dat kind nou een makkelijke naam gaven was het niet zo moeilijk om te onthoudenquote:
Ik ben heel gezond vanavond met cherrytomaatjesquote:
Cruesli met yoghurt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:43 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik ben heel gezond vanavond met cherrytomaatjes
Maakt dat niet veel te veel geluid?quote:
Die worden toch altijd tweedequote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:45 schreef BabeWatcher het volgende:
Gaat team N&S dit jaar dan voor het eerst winnen?
Ligt aan de hoeveelheid yoghurt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:46 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Maakt dat niet veel te veel geluid?
Nu al beterquote:
Hoezo is dat extra moeilijk?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:51 schreef BabeWatcher het volgende:
Het is wel extra moeilijk zo op een sloopkogel
Aandacht verdelen tussen stem en evenwicht.quote:
Nee, ik deed het ook.. Maar juist wel uit sensatie.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:52 schreef vencodark het volgende:
Ben ik de enige die Marco's gezicht toch even extra bekeek om te zien of er nog iets te zien was?![]()
Niet uit sensatie trouwens hoor.
nee, je bent niet de enigequote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:52 schreef vencodark het volgende:
Ben ik de enige die Marco's gezicht toch even extra bekeek om te zien of er nog iets te zien was?![]()
Niet uit sensatie trouwens hoor.
Ik nu meteen ook, was het alweer vergetenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee, ik deed het ook.. Maar juist wel uit sensatie.
Ik heb eerlijk gezegd niet meegekregen wat er gebeurd is. Wel iets, niet wat...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik nu meteen ook, was het alweer vergeten
Marco heeft een TIA gehad.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:54 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet meegekregen wat er gebeurd is. Wel iets, niet wat...
Vind het wel leukquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:54 schreef Stickertje het volgende:
Die interviews moeten ze niet doen.. Ziet er erg ongemakkelijk uit..
Nee, je 1 oor doet het prima..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:55 schreef Uccie het volgende:
Ik heb oorontsteking, dus 1 oor doet raar, maar dit klinkt niet
of ligt dat aan mij?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee, je 1 oor doet het prima..
Maar de 2 oren van Vencodark daarin tegen..
Ik eet krakende cruesli.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee, je 1 oor doet het prima..
Maar de 2 oren van Vencodark daarin tegen..
Wat kan die meid turnenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:57 schreef Stickertje het volgende:
turn verleden kmt goed uit zodat ze niet van het podium aflazerd?
Als ze 18 is, dan wordt ze een hele mooie vrouwquote:
Almere is nooit een reden totquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laatst Jan de Hoop over Madonna: "Wat kan ze hockeyen hè"!
dat denk ik wel en het wordt ook wel een goede zangeresquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:57 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Als ze 18 is, dan wordt ze een hele mooie vrouw
Net als Zoetermeerquote:
quote:
the voice kids hè, niet hollands next top model.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:59 schreef hunter2011 het volgende:
Deze eerste 2 waren toch gee winnaars-materiaal.
Het meisje met het rooie haar zag er wel goed uit.
Ja, dat dacht ik dus altijd dat het andersom was.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:59 schreef vencodark het volgende:
En toch: past Nick's naam veel beter bij Simon en andersom.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:00 schreef ZaZoe het volgende:
Katrina en Isabel hadden 2 orkanen kunnen zijn
Hoe vaak heb ik dat al gehoord, en ze hebben bijna allemaal mooie haartjesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:57 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Als ze 18 is, dan wordt ze een hele mooie vrouw
Oh noessss dat doe je toch niet!quote:
ja als één van je beste vrienden er woont...maar ik rijd er met mijn ogen dicht doorheen, maak je geen zorgenquote:
Ja, toch speelt het uiterlijk ook wel mee, toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
the voice kids hè, niet hollands next top model.
hahaha ik ken het hoor. Een hele goede vriendin van mij woont namelijk in Almerequote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja als één van je beste vrienden er woont...maar ik rijd er met mijn ogen dicht doorheen, maak je geen zorgen
hebbe hebbe hebbequote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:02 schreef iBenny het volgende:
Donald Duck - The Voice Kids editie?!
Heb je ook gelijk in hoor, maakte maar een grapjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:01 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, toch speelt het uiterlijk ook wel mee, toch?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:02 schreef iBenny het volgende:
Donald Duck - The Voice Kids editie?!
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
hahaha ik ken het hoor. Een hele goede vriendin van mij woont namelijk in Almere
Fok.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:04 schreef Stickertje het volgende:
Jarno is de Ferry Doedens van The Voice Kids
Ik had liever hem als excuusjongetje dan Ayoubquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:04 schreef Stickertje het volgende:
ik ga mijn toetsenbord weer even afdrogenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:04 schreef Stickertje het volgende:
excuusjongetjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik had liever hem als excuusjongetje dan Ayoub
in de herhaling leek het minder vals dan livequote:
Dat wordt zeker een Ferry Doedens, wel een grappig jongetje hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:04 schreef Stickertje het volgende:
Excuusjongetje is onzin. Ayoub kan gewoon goed zingen. Jij wilt gewoon niks anders als jonge meisjes zien in de finale.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik had liever hem als excuusjongetje dan Ayoub
EN bedanktquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:04 schreef Stickertje het volgende:
Jarno had ik het nog wel gegund, zijn combinatie van zang en rap is veel beter dan op safe spelen zoals andere singoffs gedaan hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Excuusjongetje is onzin. Ayoub kan gewoon goed zingen. Jij wilt gewoon niks anders als jonge meisjes zien in de finale.
Katy Perryquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Welke is dat? De sloopkogel of het meisje die Katy Perry song?
Katy, Katrina de orkaan zat op een sloopkogelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Welke is dat? De sloopkogel of het meisje die Katy Perry song?
Dat was toch dat meisje met die oortjes?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Katy, Katrina de orkaan zat op een sloopkogel
Katrina = oortjesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:09 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dat was toch dat meisje met die oortjes?
zo een wil ik er ook makenquote:
Ik zou er zelfs hamers voor likkenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ook naakt schommelen op de kogel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |