Prutserquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut, mijn Nederlandse stream zendt niet uit
Zijn achternaam belooft niet veel goeds.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen is het schansspringen van de grote schans ook begonnen.
Met commentaar van Stefan Bier
Leugens. Van Hintum vindt nooit iets.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
van Hintum vindt het een onnodige gele kaart.
Heb alleen de celebrity game live gezien. Was erg vermakelijk. Rising Stars was ook een goeie game als ik de samenvatting zo zag.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat vond je van de twee games vannacht?
Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heb alleen de celebrity game live gezien. Was erg vermakelijk. Rising Stars was ook een goeie game als ik de samenvatting zo zag.
Waiters tegen Hardaway was lachen. En Arne Duncan is zwaar goed.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heb alleen de celebrity game live gezien. Was erg vermakelijk. Rising Stars was ook een goeie game als ik de samenvatting zo zag.
Winst Twente, loopt PSV in op Vitesse.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:51 schreef Heeinz het volgende:
Ik weet niet op welk resultaat ik moet hopen
gelijkspel en ajax moet morgen winnenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:51 schreef Heeinz het volgende:
Ik weet niet op welk resultaat ik moet hopen
Gelijkspel maar ik vrees voor winst van Twente.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Winst Twente, loopt PSV in op Vitesse.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:52 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
gelijkspel en ajax moet morgen verliezen
Ik ben morgen ook voor Ajax denk ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:52 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
gelijkspel en ajax moet morgen winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las marcvanhintumquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:52 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
gelijkspel en ajax moet morgen winnen
Dan kan PSV nog kampioen wordenquote:
Hasj, Coke en Pillen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ben ik de enige die nooit verstaat wat de supporters zingen?
Tukkers zijn lastig te verstaan idd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ben ik de enige die nooit verstaat wat de supporters zingen?
PSV is een stuk beter inderdaadquote:
twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 18:55:58Bijzonder om te zien hoe Tadic steeds achter Patrick van Aanholt... #twevit #FOXSportsNL reageer retweet
je kan t ook overdrijvenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV is een stuk beter inderdaad
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:56 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 18:55:58Bijzonder om te zien hoe Tadic steeds achter Patrick van Aanholt... #twevit #FOXSportsNL reageer retweet
Gisteren heb ik ook weer een paar goeie corners gezienquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De corner is bij zowat iedere Eredivisieclub een sterk wapen. Zo ook hier.
krijgt die betaald per slechte grap ofzo?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:56 schreef Gramulanion het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:57 schreef ejfaar het volgende:
[..]
krijgt die betaald per slechte grap ofzo?
Beetje zoals JR-Style door Danny betaald wordtquote:
En Tong en Stijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje zoals JR-Style door Danny betaald wordt
blowjob per kutgrap?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje zoals JR-Style door Danny betaald wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |