SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wil jij niet zo eng doen ?quote:
Die sloeg niet echt aan. Is ook de goedkoopste in de serie.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een nieuwe.
Twee apenvingers die naar beneden wijzen. Normaal doe ik het voor, maar dat gaat niet op the internetz.quote:
Beetje linkse tetten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Die sloeg niet echt aan. Is ook de goedkoopste in de serie.
Ik zie het er echt niet in.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Twee apenvingers die naar beneden wijzen. Normaal doe ik het voor, maar dat gaat niet op the internetz.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie het er echt niet in.
Sorry.
De enige Ferry die telt is Ferry Mingelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:08 schreef Tem het volgende:
Ferry Hoogendijk is dood. Weet niet waarom dat nieuws is.
De Satan van de LPF.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:08 schreef Tem het volgende:
Ferry Hoogendijk is dood. Weet niet waarom dat nieuws is.
Van Ferry Somogyi met z'n twee weken Amerika moet je het inderdaad ook niet hebben.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:09 schreef waht het volgende:
[..]
De enige Ferry die telt is Ferry Mingelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |