quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:54 schreef BananenTosti het volgende:
MareiHuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Ik moest direct aan iemand denken bij die naam... begint haar eerste naam met een V?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:01 schreef Roomsnoes het volgende:
Ella is afgeschoten
Matilda is mwah. En Olivia is mooi.
Op zich mee eens, maar we gaan hier nog eens aan hartig woordje over spreken, mijn man en ik.
Ella afschieten
Yupquote:Op donderdag 6 maart 2014 08:25 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Huh! Ik moest direct aan iemand denken bij die naam... begint haar eerste naam met een V?
Hoi! Long time no seequote:
Toch nog ruim op tijd een knoop door kunnen hakkenquote:Op donderdag 6 maart 2014 08:45 schreef Chanty het volgende:
Wij hebben een naamVoor nu dan. Over een aantal weken kijken of we niet van gedachten zijn veranderd en dan definitief de knoop doorhakken.
Ja, leuk!quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:14 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Bij Marij denk ik aan mijn tante Marij van 68...
Marijn vind ik wel tof (maar ook voor jongens). Of Mare. Of Marèl?
geplast?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:55 schreef _NIKKI_ het volgende:
Och het arme kind werd in het aankondigingsberichtje al 'me' dochter genoemd. Nuff said toch?! En als klap op de vuurpijl werd er in het berichtje ook nog even gemeld dat de mama van het meisje voor tijdstip X geplast moest hebben en dan mochten ze naar huis.
Ik wist helemaal niet dat je mij op facebook had!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:34 schreef _NIKKI_ het volgende:
Chanty een naam!
Ik kwam net een pareltje tegen op FB: B.eaudhi D.joanna.
Olivia is ook mooiquote:Op donderdag 6 maart 2014 08:01 schreef Roomsnoes het volgende:
Ella is afgeschoten
Matilda is mwah. En Olivia is mooi.
Op zich mee eens, maar we gaan hier nog eens aan hartig woordje over spreken, mijn man en ik.
Ella afschieten
Fedde of Lizquote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je mij op facebook had!
[..]
Olivia is ook mooiEn Ella is idd heel erg leuk! Jammer dat je man het (nog?) niet ziet zitten.
Hier gaat 't Fedde worden voor een jongen. En Loes óf Liz voor een meisje.
Nog iets minder dan 2 maanden voordat we de knoop definitief zullen moeten doorhakken. Het kan natuurlijk nog veranderen tot die tijd.
Sjit ik was ook undercover. Nu ben ik door de mand gevallen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je mij op facebook had!
[..]
Olivia is ook mooiEn Ella is idd heel erg leuk! Jammer dat je man het (nog?) niet ziet zitten.
Nog iets minder dan 2 maanden voordat we de knoop definitief zullen moeten doorhakken. Het kan natuurlijk nog veranderen tot die tijd.
"Ella. Dat klinkt zo Amerikaans"quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:11 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
tsk! waarom afgeschoten?
Doe Maitehaske leuk <3 vind ik dan
de enige ektequote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:17 schreef mignonne het volgende:
Ella![]()
ik denk aan deze Ella <3
[ afbeelding ]
Geweldigquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Ella ook echt zo mooi en lief.
En dan voor op het kaartje
Ella est la
Hihi, dit heb ik ook jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:15 schreef Olf het volgende:
Bij Ella denk ik de hele tijd 'under my umbrella ELLA ELLA ELLA'. Terwijl ik het zonder die associatie een heel leuke naam zou vinden, haha!
Waarschijnlijk ivm catheter (na een ruggenprik?). Dan moet je binnen 4 uur plassen, anders krijg je een nieuwe en moet je weer 4 uur wachten.quote:
hihi wat lief en fijn!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:22 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben nog helemaal niet zo ver in mn zwangerschap, maar gek genoeg blekenen ik bij een eerste namenrondje toch wel flink te overlappen met namen die we leuk vonden (al heeft hij op zich ook een heleboel ugh NO namen in zijn lijst, van die eighties namen....). dus we hebben al een shortlist eigenlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat leuke jongetjes zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kloptquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:57 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat leuke jongetjes zijn![]()
Ik kan me herinneren dat je in eerste instantie bij S. die naam ook had voor een jongen, maar dat je halverwege ineens een andere naam had?
Vwb Loes of Liz: Loes!
Nee er was niet op tijd geplast.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ivm catheter (na een ruggenprik?). Dan moet je binnen 4 uur plassen, anders krijg je een nieuwe en moet je weer 4 uur wachten.
[/offtopic]
ja, maar het stond echt als naamquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:47 schreef Vanyel het volgende:
Hoer.ra zou anders ook wel heel bizar zijn.
Heb je nou niks geleerd van mijn zwangerschappen babe?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zag net een H.oerra N.oelle voorbij komen op de prenatal facebook, wtf? Foutje mag ik hopen toch?
-edit- ik denk idd dat d'r moeder iets te enthousiast was met het inzenden van d'r kind, volgens mij heet 't gewoon N.oelle
Frida was mijn aboslute nummer 1 naam, waarvan ik eigenlijk ook al die tijd geweten heb dat het hem niet ging worden. Net zoals Ramses voor een jongenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:18 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik ook hoor, Mignonne. Dat Rihanna die 'naam' moest gebruiken boeit mij weinig, is toch soort mijn muziek niet, en over 3 jaar is iedereen dat allang vergeten. Zo'n goed nummer was het ook niet
Wat ik erg lastig vind is de andere "mode" die ze hier hebben qua namen. Er zijn aardig wat babies die Thea heten bijvoorbeeld, terwijl ik een vrouw van minstens 50 voor me zie. Of Camilla. En voor jongens Ferdinand. Of Jakob, of HenrikNiet mijn smaak dus.
Terwijl ik toch mijn smaak klassiek dog eigentijds vind, haha. Zo "hip" zijn die namen die ik leuk vind ook weer niet.
Mille vind ik ook leuk trouwens. Of Ida, of Frida.
Maar Ella en Olivia <3
ik moet toch inspiratie opdoen, jij hebt Shantilly en Dellyjano al ingepiktquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb je nou niks geleerd van mijn zwangerschappen babe?
Blijf weg op dit soort sites![]()
![]()
![]()
![]()
Bel dan ff! Ik heb nog wel een stapel ongebruikte pareltjes liggen hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moet toch inspiratie opdoen, jij hebt Shantilly en Dellyjano al ingepikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |