quote:In een brief aan persbureau AFP meldt de gedetineerde Noor...
Wat?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik geloof er geen fuck van trouwens. Het AD![]()
![]()
Hij was een guildofficer voor zover ik weet, Unit heette dat guild in die tijd en die waren qua opvattingen best wel hardcore. Ik heb ook wat posts van hem kunnen terugvinden op de WoW forums, waaruit bleek dat ie ook behoorlijk elitist was en weinig geduld had met casual players die het allemaal zo snel niet konden bijbenen. Een echte nerd als het ware.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor soort gamer hij was / is. Waarschijnlijk is ie een verslaafde.
[..]
Misschien voor beter werk onder toezicht.
Op internet zonder internet? Je hebt eerst nog verbinding nodig.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:16 schreef donald_dick het volgende:
De rede dat hij wss een ps2 heeft is daylt deze niet online kan. Een PS3 kan dat wel
of je sluit de mogelijkheid helemaal uit en je geeft hem een console zonder wifi mogelijkhedenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Op internet zonder internet? Je hebt eerst nog verbinding nodig.
Of zit die gevangenis in een centrum met allerlei wifi hotspots?
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:06 schreef Brum_brum het volgende:
Ik vind dat Noorwegen zich een meer volwassen rechtstaat heeft getoond dan Nederland de laatste jaren ondanks dat ze deze meneer te verduren hebben gehad.
Die gast verdient deze geniale consoles niet. Gewoon een suffe Tiger handheld is meer dan genoeg voor hem.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:51 schreef DarkAccountant het volgende:
Geef hem maar een NES of SNES.
Met dan de opdracht om Battletoads uit te spelen.
Omdat ze die man een eerlijk proces en een gelijke behandeling met de andere gevangenen hebben gegeven. Waxinelichthouderwerper, Sytze en Volkert kunnen je vertellen dat grootschalige media aandacht automatisch betekend dat de politiek je leven zuur gaat maken en je een hele lange tijd vast kan zitten zonder proces.quote:
Langdurige voorlopige hechtenis is idd. zeer bedenkelijk, bij Volkert werd zelfs overwogen een camera in zijn cel te plaatsen en hem dwangvoeding te geven. Hiervoor moest dan wel de wet worden aangepast. Gelegenheidswetgeving is typisch iets voor bananenrepublieken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:25 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Omdat ze die man een eerlijk proces en een gelijke behandeling met de andere gevangenen hebben gegeven. Waxinelichthouderwerper, Sytze en Volkert kunnen je vertellen dat grootschalige media aandacht automatisch betekend dat de politiek je leven zuur gaat maken en je een hele lange tijd vast kan zitten zonder proces.
Als een neger.....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:04 schreef Ryan3 het volgende:
Idioot, je kunt gewoon nog GTA San Andreas op je PS2 spelen hoor.
Op de Playstation?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij zal wel de superman mod hebben, denk ik.
Games modden op de consoles kan gewoon niet....quote:
Ach gut! Wat sneu voor die jongen.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:35 schreef arjan1112 het volgende:
Hij krijgt geen nieuwe spelcomputer.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)t-klacht-breivik-af/
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:35 schreef arjan1112 het volgende:
Hij krijgt geen nieuwe spelcomputer.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)t-klacht-breivik-af/
Hoger mogen ze met burgers niet gaan in Norwegen.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:02 schreef Fargo het volgende:
Heeft die kerel slechts 21 jaar gekregen?
Mm, wist ik niet. Ok.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hoger mogen ze met burgers niet gaan in Norwegen.
Maar ze kunnen het na die tijd keer op keer verlengen als men van oordeel is als een gevangene nog steeds een bedreiging voor de maatschappij vormt.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hoger mogen ze met burgers niet gaan in Norwegen.
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar ze kunnen het na die tijd keer op keer verlengen als men van oordeel is als een gevangene nog steeds een maatschappij voor de maatschappij vormt.
Even aangepast. Bedreiging dus.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |