12.30quote:Op maandag 17 februari 2014 06:35 schreef heywoodu het volgende:
Opnieuw uitgesteld
Starttijd nog niet bekend.
Beide onderdelen?quote:
Aldus zdfsport.de, eventuele starttijd nog niet bekend.quote:Die Entscheidung ist gefallen. Der Massenstart der Herren ist für heute abgesagt.
Komt voor mij wel goed uit, ik kan vandaag en morgenochtend helemaal niks kijkenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vrouwencompetitie is nog geen duidelijkheid over? Wel een saai dagje zo, maar prima dat dat is wanneer ik maar moeilijk kan kijken
Preuss zag er echt ook volledig leeg uit na de opgave in de individuele wedstrijdquote:Op maandag 17 februari 2014 13:44 schreef heywoodu het volgende:
Vrouwen staan nog gepland voor 16:00
Zonder Dorin Habert en helaas ook Preuss trouwens
Is het toch al.Maar dat ligt natuurlijk aan het feit dat er niet zoveel/geen landgenoten in actie komen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:22 schreef kamikazebanaan het volgende:
gelukkig maar
, anders was het wel een saai dagje geworden
Fingers crossed. Nog steeds mist, maar voorlopig is het zicht een stuk meer dan de 5-10 meter die het vanochtend was.quote:
Ach ik kan me ook wel vermaken als er geen Nederlanders in actie komen maar met de sporten die nu bezig zijn is er helemaal niet veel te beleven (ijshockey en kunstrijden vind ik de minst interessante sporten)quote:Op maandag 17 februari 2014 15:12 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Is het toch al.Maar dat ligt natuurlijk aan het feit dat er niet zoveel/geen landgenoten in actie komen.
Maar wat mijmeren na het Oranje geweld van gisteren is ook lekker.
Mooi, gaat nog een mooi dagje worden dusquote:Op maandag 17 februari 2014 15:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Fingers crossed. Nog steeds mist, maar voorlopig is het zicht een stuk meer dan de 5-10 meter die het vanochtend was.
De Wetterexpertin was niet zo optimistisch btw en vooral de sneeuw schijnt een drama te zijn. (los en zacht), maar goed....dat maakt het vooral extra zwaar. Zolang er een beetje zicht is wordt er gewoon gestart!quote:Op maandag 17 februari 2014 15:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mooi, gaat nog een mooi dagje worden dus
quote:Op maandag 17 februari 2014 15:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De Wetterexpertin was niet zo optimistisch btw en vooral de sneeuw schijnt een drama te zijn. (los en zacht), maar goed....dat maakt het vooral extra zwaar. Zolang er een beetje zicht is wordt er gewoon gestart!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |